مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

0
(0)

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در رابطه با اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها برای شما عزیزان مطالبی را گرد آوری کرده ایم .

رنگ مو چیزی که اغلب ما عاشق آن هستیم . اما زمانی که برای رنگ کردن موهایتان وارد آرایشگاه می شوید ، انواع مختلفی از اصطلاحات و عبارت های گوناگون می شنوید که به نظر می رسد که با زبان دیگری با شما صحبت می شود و یا در بهترین شرایط، ممکن است اطلاعات اندکی درباره برخی از آن ها داشته باشید .

فصل تعطیلات عید نوروز نزدیک است و می خواهید تغییری در ظاهر و رنگ موهای خود بدهید . پس بهتر است با تکنیک های رنگ مو آشنا شوید تا بهترین گزینه را که نزدیک به سلیقه خودتان بوده و مناسب با شما است را انتخاب کنید و لذت ببرید .

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

بالیاژ (BALAYAGE) :

 این پروسه شامل رنگ کردن روی هایلایت های مو به طور مستقیم و بدون استفاده از فویل است. با این تکنیک، بخش های رنگ شده مو با مهارت و هنر در اطراف سر شما قرار می گیرند و نمای طبیعی که در زیر نور خورشید به دست می آید را برای تان به ارمغان می آورند.

فویلینگ (FOILING) :

این پروسه نیز شامل استفاده از فویل آلومینیومی واقعی برای هایلایت و لولایت در بخش های مشخصی از مو می باشد. فویل ها برای دستیابی به نمای یکپارچه همراه با رنگی که از ریشه آغاز شده است، بسیار گزینه عالی می باشند.

تصحیح رنگ (COLOUR CORRECTION) :

 هر زمان که نیاز داشته باشید تا یک رنگ نامناسب را تصحیح کنید و یا می خواهید تا رنگ موی خود را تغییر دهید، از این تکنیک استفاده می کنید.

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

فیلر رنگ (COLOUR FILLER) :

این تکنیک قبل از به کار بردن رنگ استفاده می شود تا از موهای آسیب دیده محافظت شده و برای دستیابی به نتیجه بهتر رنگ مو، حالت یکدست و یکپارچه ای به وجود بیاید. این تکنیک هم چنین برای تصحیح و خنثی کردن حالت رنگ کنونی مو به کار می رود.

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

SOAP CAP :

 این مورد پروسه ای است که در سینک انجام می شود و از دکلره و مواد بی رنگ کننده مو استفاده می گردد تا رنگ موی فعلی از بین برود و درخشانندگی رنگ مویی که به کار می رود، افزایش یابد.

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

GLAZE/ GLOSS/ TONER :

 هر سه مورد یکسان می باشند ولی از همه آن ها استفاده می شود. این روش بعد از رنگ مو به کار می رود و موهای شما را درخشان می نماید و اجازه می دهد تا رنگ موی شما در بهترین و مناسب ترین حالت خود قرار داشته باشد. با این روش می توانید دقیقا به همان سایه رنگی دست یابید که دوست دارید.

رنگ مو در برابر پروسه رنگ موی دوبل (COLOUR VS. DOUBLE PROCESS COLOUR) :

رنگ مو یک پروسه تکی است، و ریشه ها تنها رنگ می شوند. اما رنگ موی دوبل نیز یک پروسه تکی است که به معنای تغییر رنگ پایه موهای شما همراه با هایلایت هایی می باشد.

های لایت های پراکنده در برابر های لایت های پر (PARTIAL HIGHLIGHT VS FULL HIGHLIGHT ) :

در مورد هایلایت های پراکنده باید بگوییم که منظور این است که آن ها از فرق سر شما اعمال می شوند. های لایت های پر تمام قسمت های سر شما را تحت پوشش خود می گیرند.

اصطلاحات مربوط به رنگ کردن موها

رنگ موهای موقتی کوتاه مدت و بلند مدت (DEMI-PEMENENT VS SEMI-PERMANENT COLOUR) :

هر دو رنگ های غیر پراکسید می باشند، از این رو به زودی با چند بار شستشو از بین می روند. رنگ موی موقتی کوتاه مدت نیمه شفاف است، در حالی که رنگ موی موقتی بلند مدت مات تر می باشد.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها