مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > میسلار واتر چیست

میسلار واتر چیست

0
(0)

میسلار واتر چیست و چه مشخصاتی دارد.

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت میسلار واتر چیست چه مشخصاتی دارد و چرا و چگونه باید از آن استفاده کرد . با ما همراه باشید.

 میسلار واتر دارای میسل های ریز اندکی می باشد . میسل به تعریف از ویکی پدیا به معنای گروهی از مواد فعال سطحی متراکم هستند که در یک کلویید یا توده مایع پراکنده‌اند .

میسل ها همانند مگنت و آهنربا عمل کرده و اطراف بخش های کثیف و آلوده را احاطه می نماید . ساختار آن ها را می شکنند و به این ترتیب بدون خشک کردن پوست، آن را پاکسازی می کنند .

به عبارت دیگر میسل ها مانند توپک های کوچکی از مولکول های روغنی پاک کننده می باشند . که به طور طبیعی چربی و کثیفی را جذب می نمایند . از این رو چربی های لازم پوست از بین نمی روند . هم چنان آبرسانی شده و سالم باقی می مانند.

میسلار واتر چیست

چرا باید از میسلار واتر استفاده کرد؟

این مایع پاک کننده باعث از بین رفتن بخش بزرگی از آلودگی و کثیفی و یا مواد آرایشی و روغن های اضافه می شود . و نیز به تمیز کردن منافذ پوست نیز می پردازد. صابون ها و یا مواد شوینده صابونی باعث می شوند تا روغن ها و پروتئین های لازم پوست نیز از بین بروند.

اما میسلار واتر از این امر جلوگیری به عمل آورده و هم چنین باعث سلامتی هر چه بیشتر پوست می گردد . این مایع شوینده صورت شما را از هر گونه آلودگی و کثیفی پاک می کند . باعث می شود تا پوست تازه و شاداب و تمیزی داشته باشید.

میسلار واتر چیست

توصیه هایی برای انتخاب میسلار واتر مناسب با پوست تان.

اگر پوست چربی دارید:

میسلار واتری را انتخاب کنید که برای پوست های معمولی تا چرب ساخته شده اند. این دستاز میسلار واتر ها پوست صورت را پاک و تمیز می کنند، این در حالی است که مواد آرایشی و کثیفی و روغن های اضافه را نیز از بین می برند.  این ترتیب پوست تازه و شادابی دارید. استفاده از چنین میسلار واتر هایی مانع آسیب رساندن به پوست و از بین رفتن رطوبت طبیعی آن می شود.

اگر پوست خشکی دارید:

میسلار واترهایی را برای پوست های نرمال تا خشک امتحان کنید. این شوینده ها می توانند به رطوبت رسانی پوست پرداخته . بخش هایی که دارای خشکی بیش از حد می باشند را آبرسانی نمایند . در عین حال میکاپ و آلودگی را از پوست صورت پاک کنند. شویند های پایه مخصوصا نوع فومی و ژلی می تواند وضعیت پوست خشک را بدتر سازند.

اگر پوست خشک، چرب و نرمالی دارید (ترکیبی):

می توانید از میسلار واتر ها برای تمامی انواع پوست استفاده نمایید. با کمک این شوینده ها پوست خود را پاک سازی کرده . و آلودگی ها و کثیفی ها را از بین می برید و آرایش را از صورت خود پاک می نمایید . حتی ریمل های ضد آب . قدرت پاک سازی این میسلارواترها بسیار بالا است و با ملایمت با پوست شما عمل می کنند.

به طور کلی می توانید از میسلار واتر برای پاک کردن صورت، چشم و لب های خود به کار ببرید، حتی میکاپ های ضد آب.

میسلار واتر چیست

طرز استفاده:

همیشه ابتدا آن را به خوبی تکان دهید . روی مقدار پنبه یا پد آرایش پاک کن بریزید و شروع به پاک کردن میکاپ و آلودگی های پوست خود کنید . برای چشم های خود حتما پنبه را روی چشم های بسته به کار ببندید و اجازه دهید چند دقیقه بماند .

سپس به آرامی پد را روی چشم بکشید تا آرایش و میکاپ آن پاک شود . برای پاک کردن تمامی صورت تان، پنبه یا پد آغشته به میسلار واتر را رو تمام بخش های پوست صورت خود بکشید . به طور کلی آرایش و آلودگی ها را از سطح پوست خود پاک نمایید.

میسلار واتر های رطوبت رسان می باشند . اما برای اطمینان بیشتر می توانید بعد از آن، از کرم شب و روز تان استفاده کنید . تا پوست تمیز تان نیز به خوبی تغذیه شود.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها