مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , > راز های زیبایی زنان ترکی

راز های زیبایی زنان ترکی

4.5
(2)

راز ها و ترفند های زیبایی زنان ترکی

هیچ تردیدی وجود ندارد که زیبایی زنان در ترکیه آمار بالایی دارد . درست است که بخش اعظمی از رنگ موها، رنگ چشم و صورت آنها به ژنتیک مربوط می‌شود . اما صرف‌نظر از ژنتیک ، آنها رموزی دیگر هم برای زیبایی دارند که تجربه نشان داده است تاثیر منحصر به فردی در زیبایی دارد .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ رازهای زیبایی زنان ترکی را برای شما گرد آوری کرده ایم که با انجام دادن آنها پوستی سالم و شفاف همانند زیبا رویان ترکی داشته باشید.

راز های زیبایی زنان ترکی

راز های زیبایی زنان ترکی

گلاب :

زنان ترک به شکل مدام از گلاب استفاده می کنند تا جلوی جوش زدن را بگیرند . و پوست شان را یکدست و با طراوت کنند . تجربه نشان داده که مراقبتهای طبیعی همیشه بهترین مراقبت ها هستند .

برای اینکار کافی است چند گلبرگ گل سرخ را داخل آب بجوشانید و بعد از سرد شدن آب آن را به صورتتان بزنید . همینطور میتوانید این محلول جادویی را خریداری کردن و آن را روی صورت خود اسپری کنید .

راز های زیبایی زنان ترکی

راز های زیبایی زنان ترکی

حنای قرمز :

استفاده از حنای قرمز در بین زنان ترکی یک رسم به حساب می آید و مقدس است . آنها از حنا از برای طراحی روی دست و پای خود استفاده میکنند. و یا یک ساعت قبل از حمام آن را روی موهای خود می گذارند تا موهایی قوی و سالم داشته باشند .

راز های زیبایی زنان ترکی

ماست :

در تمام وعده های غذایی ترکی شما ماست را مشاهده میکنید . آنها ماست را تنها به خاطر مزه اش دوست ندارند بلکه کاملا با فواید آن آشنا هستند .

زنان ترکی ماست را به طور مستقیم روی پوست خود قرار میدهند و یا گاهی آن را با لیمو مخلوط کرده و از آن به عنوان ماسک تسکین دهنده پوست استفاده میکنند.

راز های زیبایی زنان ترکی

راز های زیبایی زنان ترکی

صابون های سیاه :

احتمالا در مورد حمام های ترکی معروف شنیده اید ، تاریخچه این حمام ها به روم باستان برمیگردد . این حمام ها نه تنها پوست را نرم میکند بلکه باعث باز شدن منافذ در هوای گرم میشود .

راز نهفته در این حمام ها صابون سیاه است که از آن به عنوان یک اسکراب استفاده میشود ، این صابون تمام پوست های مرده را از بدن جدا میکند . و باعث جوانی و شادابی پوست میشود . معمولا بعد از این حمام ها از خاک رس مراکشی استفاده میشود که بهترین گزینه برای بعد از لایه برداری است .

راز های زیبایی زنان ترکی

موم شکر :

موم شکر یک روش ساده برای کندن موهای زائد بدن است و نه تنها پوست شما تمیز میکند بلکه یک لایه پوست مرده آن را نیز با موها می کند . برای درست کردن این موم دو پیمانه شکر را به ¼ پیمانه آب لیمو و ¼ پیمانه آب بجوشانید .

بگذارید تا جاییکه پوست تحملش داشته باشد سرد شود ، سپس یک لایه نازک از آن رو روی موها زده و در خلاف جهت رویش مو آن را بکشید .

راز های زیبایی زنان ترکی

راز های زیبایی زنان ترکی

سرمه :

سرمه یک ماده آرایشی زیبا است که از مصریان به جا مانده و از آن برای کشیدن چشم ها استفاده میشود .

راز های زیبایی زنان ترکی

راز های زیبایی زنان ترکی

ماسک عسل :

ماسک عسل به دلیل اینکه حاوی موادی چون نمک معدنی ، ویتامین و آمینو اسید هاست یک ماسک عالی برای پوست صورت به حساب می آید . مواد رطوبت دهنده عسل باعث نرم شدن پوست می شود و اگر آن را با کمی آب لیمو مخلوط کنید یک ماسک صورت بینظیر ساخته اید .

راز های زیبایی زنان ترکی

راز های زیبایی زنان ترکی

روغن ها :

روغن آرگان که توسط زنان ترکی زیاد استفاده میشود حاوی خواص ضد پیری بسیار زیادی است . این روغن حاوی مقادیر زیادی ویتامین ای  اسید های چرب مفید پوست است .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4.5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها