مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > با آرایش آکنه را بپوشانید

با آرایش آکنه را بپوشانید

0
(0)

استفاده از آرایش برای پوشش مشکل پوستی آکنه

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چگونه با آرایش آکنه را بپوشانید و این مشکل را برطرف کنید .

با آرایش آکنه را بپوشانید

با آرایش آکنه را بپوشانید

پنهان کردن مشکلات پوستی با آرایش یکی از کاربردهای آرایش محسوب می شود .  اگر پوست شما خوب باشد رسیدن یه یک چهره بی عیب بسیار آسان خواهد بود.ولی برای پوستی که مشکلاتی دارد ساختن بیس میتواند کاری سخت باشد، آکنه یکی از آن مشکلات پوستی است که اغلب با آن در گیر هستیم ،در این مقاله روش پوشاندن این مشکل پوستی را به شما آموزش می دهیم .

مشکل پوستی : آکنه

با آرایش آکنه را بپوشانید

با آرایش آکنه را بپوشانید

اینگونه افراد باید از پرایمرهای فاقد روغن و مرطوب کننده هایی با بیس ژل با کرم های ضد عفونی کننده استفاده کنند. این یک لایه محافظتی بین ناحیه جوش زده و آرایش شما ایجاد میکند . و فراموش نکنید حتی پوست های چرب هم نیاز به آبرسانی دارند .

اگر جوش شما قرمز و حسابی فعال است میتوانید برای خنثی کردن قرمزی آن از کانسیلر های سبز استفاده کرده و سپس روی آن را کانسیلری به رنگ پوست خودتان بزنید .

اگر پوست شما خیلی راحت جوش میزند ، از لوازم آرایش بیسی استفاده کنید که برای چنین پوستهایی ساخته شده و یا فرمولی ژلی داشته و منافذ را مسدود نمی کند . از یک براش کوچک سر پهن استفاده کنید چرا که این براش کمک میکند روی قسمت آسیب دیده بتوانید تمرکز کنید .

از یک پودر تثبیت کننده استفاده کنید

در این نوع پوست ها پیشنهاد میکنیم از کرم پودرهای مات و یا ساتنی استفاده شود .

مشکل پوستی : آکنه روزاسه

با آرایش آکنه را بپوشانید

با آرایش آکنه را بپوشانید

آکنه روزاسه

  یا همان آکنه دوران بزرگسالی عبارت است از التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت  (معمولاً گونه ها ، بینی و پیشانی). در واقع این بیماری آکنه نیست .

با زدن پرایمر و مرطوب کننده شروع کنید تا آرایش شما کل روز باقی بماند . پرایمر مانند یک مانع بین پوست و آرایش شما قرار گرفته و نمی گذارد پوستتان ملتهب شود همچنین نرم کننده پوست شما را مرطوب نگه میدارد

از کانسیلر زرد و سبز استفاده کنید تا قرمزی پوستتون را مخفی کنید

از یک براش بزرگ استفاده کرده و کانسیلر را روی قسمتهای آسیب دیده مانند گونه ها پخش کنید .

از کرم پودری استفاده کنید که دقیقا رنگ پوست شما باشد . فرمول این کرم پودر باید مناسب پوستتان باشد . این کرم پودر را براش مخصوص کرم پودر و یا براش کابوکی به صورت یکسان روی پوست پخش کنید .

یک پودر تثبیت کننده که کمی به زردی بزند برداشته و آن را روی پوستتان فشار دهید تا آرایشتان برای مدت بیشتری روی پوست بماند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها