مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > آرایش با ریمل رنگی

آرایش با ریمل رنگی

0
(0)

5گام برای داشتن آرایشی متفاوت با ریمل رنگی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ نحوه صحیح آرایش با ریمل رنگی را به شما آموزش خواهیم داد .

آرایش با ریمل رنگی

این روزها احساس می کنم که باید در روند آرایش چشم های خود تغییری را ایجاد نمایم . من احساس می کنم باید با ایجاد تنوع ، چشمی سالم, پر از نور و درخشندگی و رنگارنگ و براق را داشته باشم که نظر همگان را با آن جلب نمایم .

چرا در این فصل مژه های خود را با یک تغییر جدید، تنوع نمی دهید ؟ من در مورد ریمل های رنگی صحبت می کنم ! آیا برای استفاده از آن ها تردید دارید ؟

نباید این گونه باشد . خاطر جمع باشید که با بررسی بسیاری از ریمل های رنگی، چیزی که مناسب خودتان است را پیدا می کنید . و هنگامی که بدانید چگونه درست از آن استفاده کنید, همه ی چشم ها بر روی شما خیر می شود . خوشبختانه، من در این مقاله ریمل های رنگی که جدیدترین ترند و مد روز محسوب می شوند را برای الهام گرفتن سال جدید، جمع آوری کردم تا به شما نشان دهم:

آرایش با ریمل رنگی

1-رنگ مناسب خودتان را انتخاب کنید . آبی (من ریمل Eyko Black Magic از سری Midnight Blue را می پسندم) رنگ همه پسندی در سراسر دنیا است و تقریبا به نظر همه عالی می آید. به علاوه این ریمل، سفیدی چشم شما را نمایان تر می سازد .

آرایش با ریمل رنگی

آرایش با ریمل رنگی

این محصول پیشنهادی که در تصویر زیر نیز مشاهده می کنید، باعث می وشد تا حجم و بلندی مژه ها نیز افزایش یاید . براش آن به گونه ای ساخته شده است تا 90 درصد با حالت مژه مطابقت داشته باشد و به این ترتیب به طورکامل مژه ها را پوشش دهد. ماندگاری ان محصول نیز بسیار بالا است.

آرایش با ریمل رنگی

یک ریمل رنگی دیگر برای آرایش چشم ،ریمل های بنفش  هستند و آن ها به چشم های سبز یا آبی بیش تر می آیند .

(Dolce and Gabbana The Mascara Volumized Lashes in Dahlia را امتحان کنید .)

چشم های قهوه ای با رنگ سبز ریمل بسیار محبوب و دلپسند خواهند شد .

به طور مشابه این رنگ ریمل برای آن هایی که چشم های فندقی/سبز دارند نیز گزینه عالی به شمار می آید . مراقب باشید که رنگ سبز ممکن است حالت اغراق آمیزی را به وجود آورد . بنابراین کمی از آن را با ضربه های کوتاه سریع بر بالای ریمل معمولی مشکی خود امتحان کنید .

آرایش با ریمل رنگی

ریمل های رنگی قرمز و همینطور ریمل های  خرمایی مایل به قرمز و صورتی تقریبا برای همه مناسب هستند و برای فوق العاده و جذاب دیده شدن دختر های زیبا در مهمانی ها و دورهمی ها پیشنهاد می شود .
من چشم های سبزی دارم و در واقع ریمل قرمز رنگ من را یک دختر جذاب با چشم های خون آشامی به نظر می رساند. جالب نیست؟

2_مابقی میکاپ چشم خود را ساده نگه دارید و اجازه دهید مژه های تان با ریمل های رنگی که دارند، خودی نشان دهند . رنگ ریمل مورد علاقه خود را انتخاب کنید و روی مژه های بالایی و پایینی استفاده کنید .

به سادگی براش را از ریشه مژه ها بچرخانید و در طول آن به بالا بکشید. برای اینکه به طور کامل باشکوه به نظر برسد مژه ها را ماهرانه بلند کنید .

گوشه های چشم های خود را فراموش نکنید .  تمرکز کردن روی این ناحیه به شما چشم هایی گربه ای ارائه می کند . شما می توانید برای بیش تر درخشیدن پلک های تان کمی لومینیزر(چیزی شبیه به های لایتر) اضافه کنید . ولی در غیر این صورت همه چیز را ساده نگه دارید . هم چنین در پایان، کمی براق کننده نیز به لب های خود بمالید. حالا شما برای شایسته و جذاب رسیدن، آماده هستید .

محصول پیشنهادی :

شما باید لومینیزر RMS Beauty Living Luminizer را امتحان کنید .

آرایش با ریمل رنگی

آرایش با ریمل رنگی

آرایش با ریمل رنگی

توضیح محصول :

این محصول بسیار های لایتر زیبا و ملایمی است که چهره جوان و شادابی به شما می بخشد . بسیاری از میکاپ آرتیست ها از این محصول برای جذاب شدن چهره استفاده می کنند .

3_ روی رنگ پوست و عالی جلوه دادن آن تمرکز کنید .
اطمینان حاصل کنید که برای روشن شدن, سفت کردن و هیدراته کردن پوست حداقل یک بار در هفته از ماسک صورت استفاده می کنید. فوندیشین را با مرطوب کننده خود مخلوط کنید و برای یک پارچه کردن پوست استفاده کنید .

آرایش با ریمل رنگی

آرایش با ریمل رنگی

من ماسک Tata Harper Resurfacing mask را برای استفاده ی هفتگی و ماسک Skin Ceuticals Clay Mask را قبل از بیرون رفتن در شب ها دوست دارم . هیچ چیز بهتر از پوستی درخشان برای عالی دیده شدن چشم ها به نظر نمی رسد .

آرایش با ریمل رنگی

توضیح محصول :

این ماسک شامل بنتونیت و کائولن می باشد . لایه برداری پوست و از بین بردن سلول های مرده پوست را انجام می دهد . منافذ پوست را کاهش می دهد و روغن های اضافه را از پوست حذف می کند . هم چنین موادی دارد که می تواند به پوست نرمی و لطافت ببخشد.

آرایش با ریمل رنگی

توضیح محصول :

این محصول خاصیت درخشانندگی و پاک کنندگی بالایی برای پوست دارد . استفاده از این محصول به صورت مداوم، باعث معجزه در پوست تان می شود .
4_ اگر حالت ساده تری را همراه با ریمل های رنگی می خواهید، قسمت پایینی مژه ها را ساده بگذارید و نوک آن ها را تنها با ریمل رنگی تزئین نمایید .

5_ از ریمل رنگی به عنوان آخرین مرحله آرایش صورت خود استفاده کنید . می توانید از ریمل رنگی روی ریمل مشکی همیشگی خود برای پوشش دهی بیشتر استفاده کنید . یا می توانید مانند مورد قبلی به نوک مژه ها بزنید و یا حتی برعکس ابتدای مژه ها را با ریمل رنگی آرایش کنید . و باقی را با ریمل مشکی بپوشانید و یا در حالت ساده خود قرار دهید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها