مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > ماسک موی مناسب شما

ماسک موی مناسب شما

0
(0)

چه ماسکی مناسب موی شماست؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که ماسک موی مناسب شما چیست و چرا باید از ماسک مو استفاده کنید .

اکثر خانم‌ها زمانی به فکر استفاده از ماسک مو می‌افتند که می‌خواهند موهای سوخته و صدمه‌دیده خود را احیا کنند . استفاده مدام از ماسک‌های مو باعث درخشش و تغذیه کوتیکل مو می‌شود .
زمانی که موهای شما دچار موخوره شده‌اند، نمی‌توانید با کمک ماسک مو آن‌ها را به حالت اولیه برگردانید . و تنها راه درمان موخوره کوتاه کردن موهاست. باوجوداین ماسک‌های مو با ایجاد رطوبت باعث ضخیم و قوی‌تر شدن موها می‌شود که به‌مرور جلوی بیشتر شدن موخوره را می‌گیرد .
اگر دوست دارید بدانید چه ماسکی مناسب موهای شماست . باید اول جنس موهایتان را بشناسید.  با کمک ویدئو آموزشی زیر و تست هفتاد رنگ از مدرسه سلامت تست مو میتوانید نوع موی خود را تشخیص دهید .

اگر موهای شما خشک ، حالت دار و فر است بهتر است از ماسک‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید . کسانی که موهای نازک و کم‌پشت دارند بهتر است از ماسک‌های حاوی پروتئین استفاده کنند زیرا این نوع ماسک‌ها باعث تقویت و بالا رفتن استحکام مو می‌شوند . کسانی که موهای چرب دارند معمولاً نیازی به ماسک مو برای نرم کردن موهایشان ندارند مگر اینکه موهایشان به‌شدت صدمه‌دیده باشد .

چه ماسکی مناسب موی شماست؟

چه ماسکی مناسب موی شماست؟

همیشه به مواد تشکیل‌دهنده ماسک‌ها دقت کنید .

راه دیگر تشخیص این که چه ماسکی برای موی شما مناسب است مواد تشکیل دهنده آن است .

ماسک‌هایی که حاوی روغن‌هایی مانند بادام (آب‌رسان، سبک و مناسب انواع مو)، جوجوبا (مناسب موهای شکننده، خشک و هایلایت شده) و پنتنول (گرفته‌شده از ویتامین B5) هستند، گزینه‌های مناسبی برای انواع مو حساب می‌شوند .

پروتئین گندم

این ماسک‌ از شکنندگی مو جلوگیری می‌کنند و مناسب اکثر موهاست.

کراویس

این ماسک استقامت مو را بالا می‌برد و در برابر گرما از آن محافظت می‌کند. این ماسک‌ها بیشتر مناسب افرادی هستند که موهایشان را زیاد سشوار می‌کشند و از اتوی مو زیاد استفاده می‌کنند.

عصاره بامبو و قارچ

این ماسک‌ ها نه‌تنها باعث استحکام بیشتر موها می‌شوند بلکه به مو حالت هم می‌دهد.

ماسک‌های مویی که حاوی حنا باشند بهترین گزینه برای بازگرداندن رطوبت به موها می‌باشند.

ماسک‌های خانگی هم به‌اندازه ماسک‌ها شیمیایی برای مو مفید هستند.

درباره نویسنده:Dana Oliverدانا اولیور سردبیر مد و زیبایی در Huffington Post است. او قبلا برای AOL Stylelist، VIBE، Glamour.com و NY City News Service کار کرده است.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها