مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > ترس از آکنه

ترس از آکنه

0
(0)

پست پوستی که باعث شد همه ترس های خود را در مورد آکنه در محل کار به اشتراک بگذارند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد ترس از آکنه و نظرات به اشتراک گذاشته شده کاربران برای شما مطالبی را گرد اوری کرده ایم .

ظاهر شما میتواند تاثیر زیادی در رفتار همکارانتان با شما داشته باشد . گاهی نوع آرایش و نحوه لباس پوشیدن شما نیز میتوانید باعث واکنش های مثبت و منفی از طرف همکاران ، مشتریان و یا حتی مدیرتان باشد .

همینطور داشتن مشکلات پوستی و آکنه نیز میتواند استرس زیادی برای شما ایجاد کند . گاهی آرایش میتواند این مشکل را بپوشاند ولی حقیقیت این است که شما نباید به خاطر حرفه ای جلوه دادن خودتان از چندین و چند لایه کرم پودر و کانسیلر استفاده کنید .

آکنه خیلی بیشتر از آنچه که فکر کنید میتواند روی کار شما تاثیر گذار باشد ، این چیزی است که هیلی وستر صاحب اکانت اینستاگرامی به نام @myuglyacne میگوید . او در 12 ژانویه یک سلفی بدون آرایش از خود پست کرد ،این پست موجی از واکنش ها را در اکانت او به وجود آورد .

آیا داشتن آکنه شما را غیر حرفه ای میکند؟

من اخیرا خیلی در این مورد فکر میکنم . آکنه چیزی است که هیچ کس نمیتواند آن را کنترل کند . شما میتوانید برای پوشاندن آن سعی کنید و گاهی دیگران اصلا متوجه آن نمیشوند .

ولی اگر نخواستید آرایش کنید چی ؟

من فردا آزمایش خود میدم ، پوست من اخیرا خیلی خوب شده و دیگه هر روز به مدت 9 ساعت مجبور نیستم آرایش کنم. وقتی در کارخانه کار میکردم به دلیل کارم اصلا مهم نبود که هر روز آرایش کنم .
ولی از زمانیکه در زمینه درمانی کار میکنیم ، نگاه های مردم و قضاوت کردن اونها در مورد سلامت و حرفه ای بودنم من را آزار میده . به نظرم کسانیکه در خدمات درمانی مشغول به کار هستند آکنه را نشانه ای از غیر حرفه ای بودن میدانند .

خیلی ناراحت کننده هست و با وجود اینکه آکنه های من به اندازه قبل بد نیستند همچنان دچار لک های زیادی هستم که در نورهای مختلف به شکل های مختلف دیده میشوند .

ترس از آکنه

ترس از آکنه

شاید مجبور بشوم که دوباره آرایش کنم و هر روز میزان آن را کمتر کرده تا اینکه دوباره بدون آرایش سر کاربروم . هیچ کس در مورد میزان استرسی که آکنه ایجاد میکند صحبت نمیکند . و همه سعی میکنند با خجالت آن را مخفی کنند تا به نظر حرفه ای برسند .
شاید دارم زیادی بهش اهمیت میدم و شاید هم نه ولی به نظر شخصی من آکنه نشان دهنده غیر حرفه ای بودن نیست .

شما چی فکر میکنید ؟
آیا تا بحال از شما خواستند که پوستتان را بپوشانید ؟
آیا تابحال کاری را به خاطر آکنه از دست داده اید ؟
آیا دیگران رفتاری متفاوت با شما دارند ؟ خیلی دوست دارم بدانم !

بعد از سوال کردن از فالورها ، افراد زیادی در مورد تجربیات مشابه خود نوشتند :

” تجربه شخصی من این است که در محیط کار دیگران با من مثل یک نوجوان که تازه به بلوغ رسیده رفتار میکنند ” ، ” شاید من هم زیادی به این قضیه اهمیت میدم ولی به نظرم وقتی آرایش میکنم رفتار دیگران با من متفاوت میشود . ”
” من هم در این مورد زیاد فکر میکنم ، آیا به خاطر نداشتن پوست صاف زندگی من از کنترلم خارج میشود ؟ امیدوارم اینطور نباشد . آکنه هویت و نشان دهنده توانایی های ما نیست ، ما خیلی بیشتر از اینها هستیم ”

” من دچار آکنه ، درماتیت و روزاسه هستم و فقط دوست دارم خودم را مخفی کنم . من یک شغل حرفه ای دارم و فکر میکنم باید خودم را به شکل دیگری نشان بدهم ، گاهی مثبت بودن برایم خیلی سخت است ”

متاسفانه آکنه چیزی نیست که به راحتی بشود آن را کنترل کرد ، و مردم کنترل کمتری روی دیدگاه و رفتار دیگران میتوانند داشته باشند .

ولی وستر معتقد است برای شکست آکنه باید کمل گرایی را کنار گذاشت :

” هدف من از درست کردن این اکانت این بود تا تابوی آکنه را از بین ببرم ، من همیشه پشت لایه های آرایش مخفی میشدم و اجازه نمیدادم کسی متوجه آکنه من بشود “

پیشنهاد او این است که خود واقعیتان را نشان بدهید :

” من تصمیم گرفتم به طرز فکر دیگران کمتر اهمیت بدهم و پوست خودم را آنگونه که هست به دنیا نشان بدهم و این آرامش زیادی را در زندگی من به وجود آورد “

https://www.allure.com/story/acne-shaming-at-work-viral-instagram-post

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها