مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , > آقایان،شستشوی بیش از حد موها ممنوع

آقایان،شستشوی بیش از حد موها ممنوع

5
(2)

آقایان ، شستشوی بیش از حد موها ممنوع!

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما دلیل این جمله را خواهیم گفت که چرا آقایان،شستشوی بیش از حد موها ممنوع .برای گرفن جواب این سوال با ما همراه باشید .

آقایان توجه کنید: نباید موهای خود را خیلی بشویید.

آقایان،شستشوی بیش از حد موها ممنوع

    آقایان،شستشوی بیش از حد موها ممنوع

اگر هر روز موهای خود را می‌شوید و فکر می‌کنید که اتفاقی برای موهایتان نمی‌افتد، دست نگاه دارید .

هر کسی که می‌خواهدموهای سالم  و زیبایی داشته باشد باید از استفاده از شامپو به دفعات بسیار زیاد در هفته جلوگیری کند . و این امر برای آقایان بیشتر صدق می‌کند .

بیشتر متخصصین مو موافق می‌باشند که شما نباید موهای خود را در هفته بیشتر از دو تا سه بار بشویید . برخی از آرایشگران نیز اعلام می‌دارند که با پرهیز از استفاده شامپو به دفعات بسیار زیاد، موافق می‌باشند .

دلیل این امر به این است که ، بیشتر شامپوها بدلیل داشتن سولفات و دیگر موارد شیمیایی، چربی لازم برای موهایتان را از بین می‌برند . چربی ای که باعث درخشانندگی، سلامتی و نرمی موهای شما می‌شود .

نباید موهای خود را مانند یک شیء بی‌ارزش تلقی کنید و آن را به حال خود بگذارید . این امر به این مفهوم می‌باشد که شستن موهایتان هر روز صبح که به حمام می‌روید تا دوش بگیرید، اصلاً برای زیبا و سالم ماندن موهایتان خوب و مناسب نیست . در عوض بهتر است موهایتان را مانند گیاهی در نظر بگیرید که نیاز به توجه و تغذیه و رسیدگی دارد .

آقایان،شستشوی بیش از حد موها ممنوع

             آقایان،شستشوی بیش از حد موها ممنوع

تعداد دفعات استفاده از شامپو را کاهش دهید تا از وزی مو به دور باشید و راحت‌تر بتوانید از محصولات مناسب و مختص مو استفاده کنید . مطمئن باشید که به این ترتیب نیز میزان آسیب به موها را به حداقل می‌رسانید و موهای زیبا و درخشان و سالمی را خواهید داشت .

شاید مواردی که گفته شد  برای خیلی از آقایانی که دوست دارند و یا عادت کرده‌اند تا هر روز دوش بگیرند . معقول به نظر نرسد . اما به یاد داشته باشید که منظور ما این نیست که هر روز موهایتان را خیس نکنید .

در حقیقت، شما بهتر است موهای خود را خیس و مرطوب کنید و پوست سر خود را با مالش دادن آن لایه‌برداری کنید تا از شر پوست و لایه‌های مرده آن خلاص شوید و بتوانید چربی اضافه آن را بگیرید .

منظور اصلی ما استفاده از شامپو است . فرقی ندارد که بخواهید هر روز موهایتان را آبکشی کنید یا خیر اما استفاده از شامپو را به دو بار یا سه بار در هفته کاهش دهید و از نتیجه این امر شگفت‌زده شوید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها