مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , > کار زیبای برند BeautyUnited

کار زیبای برند BeautyUnited

0
(0)

برندهای زیبایی و سلامتی، BeautyUnited را تشکیل دادند تا از کادر درمانی در مقابل کووید-19 پشتیبانی کنند .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ کار زیبای برند BeautyUnited  را در این ایام کرونا برای شما باز گو خواهیم کرد . در ادامه برای خواندن این کار زیبا با ما همراه باشید .

چند ماه پیش، Beauty Blender کانسیلر خود را راه اندازی کرد ؛ Huda Kattan با Wishful وارد دنیای مراقبت از پوست شد . و Uoma Beauty خود را آماده می کرد تا کالکشن الهام گرفته از کارناوال خود را رها کند . سپس با شیوع ویروس کرونا تمام صنعت ها و مشاغل تحت تاثیر قرار گرفتند .

از جایی برخی از مشاغل و گروه های مختلف اجتماعی شروع به اهدا کمک های مالی برای پشتیبانی از افرادی که در مقابله با کووید-19 تلاش می کنند ، نمودند . برخی از برندها با همدیگر همدست شدند تا BeautyUnited را شکل دهند تا از کادر درمانی در چنین شرایط بحرانی حمایت کنند .

این گروه توسط بنیانگذار BeautyCon و مدیر Moj Mahdara ساخته شد . و هم چنین شامل برخی از برند های مطرح زیبایی می شود ، مانند Gwyneth Paltrow (Goop), Huda Kattan and Mona Kattan (Huda Beauty and Wishful), Sharon Cutler (UOMA Beauty), Drew Barrymore (Flower Beauty), Debbie Perelman (Revlon), Bobbi Brown (Evolution_18), Victoria Beckham (Victoria Beckham Beauty) و غیره .

ماموریت این سازمان این است که کمک های مالی را جمع آوری کند . و Frontline Responders Fund را مطرح نماید تا از جامعه درخواست اهدای کمک های مالی حتی کوچک کنند تا 10 میلیون دلار جمع شود . و سپس توسط آن از کادر درمانی که برای مقابله با ویروس کرونا زحمت می کشند ، مراقبت ها و پشتیبانی هایی به عمل آید . اعضا هم چنین کار می کنند تا کمک هایی در ارتباط با محصولات زیبایی و مراقبتی برای این کارکنان عزیز جمع آوری کنند .

اولین اهدایی BeautyUnited به مرکز Jacob Javitz Center می باشد . که هر ساله مراسم BeautyCon در آن برگزار می شده است و اخیرا به عنوان بیمارستان موقتی در حال ارائه خدمت به بیماران کرونایی می باشد .

Mahdara در بیانیه ای گفت :

“من محکم با بنیانگذاران برندهای زیبایی و سلامتی همکاری می کنم . تا منابعی را برای حمایت از پزشکان، پرستاران و تمامی کادر درمان خط مقدم این بیماری اپیدمی مهیا کنیم . این حرکت تاثیر جهانی خواهد داشت. از این رو وقت متحد شدن است” .

 

برای شرکت در این اتحاد و کسب اطلاعات درباره چگونگی اهدای کمک های مالی ، the beutyunited.org را بازدید کنید .

منبع مقاله :

https://www.harpersbazaar.com/beauty/makeup/a32109969/beautyunited-support-covid-19-frontline-workers/

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها