مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > واژه نامه مراقبت از پوست حرفF

واژه نامه مراقبت از پوست حرفF

0
(0)

واژه نامه مراقبت از پوست حرفF

 راهنمایی کامل درباره هر چیزی که باید بدانید

چگونه برچسب های مواد تشکیل دهنده محصولات مراقبت از پوست و یا معنای دقیق روش های درمانی را متوجه می شوید؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ اطلاعاتی در مورد واژه نامه مراقبت از پوست  حرف F و دانش آن به شما خواهیم گفت .

این صفحه را بوک مارک یا ذخیره کنید . جدی می گوییم، همین حالا این کار را انجام دهید. ما بیش از هر شخص دیگری می دانیم که صنعت و زمینه زیبایی چقدر می تواند وسیع و پیچیده باشد .

مخصوصا اگر حرف از پوست در میان باشد. برای کمک بهتر به شما، مجموعه ای از عبارت های مرتبط با پوست همراه با 100 تعریف جدید از جمله مواردی که تزریقی یا موضعی می باشند را گرد هم آوردیم . و هم چنین مشکلات پوستی و اصطلاحات موجود در مطب ها و کلینیک ها و انواع ابزارهای محبوبی که  مورد استفاده قرار می گیرد را تحت پوشش قرار می دهیم .

از این رو دفعه بعد زمانی که نسبت به یک برچسب مواد تشکیل دهنده محصول مراقبت از پوستی احساس سردرگمی کردید و نمی دانید که به چه معنا می باشند و چه کاری برای پوست تان انجام می دهند (به طور مثال، هیدروکسی پیناکولون چیست و چرا باید از آن استفاده کنید؟)

و یا اگر نمی دانید که پزشک متخصص شما درباره چه روش درمانی صحبت می کند (RF؟ LED؟ LPL؟ PRP؟)، این لغت نامه با یک کلیک در دسترس شما خواهد بود و می توانید به راحتی دانش و اطلاعات خود را در این زمینه بسط دهید .

 

واژه نامه مراقبت از پوست حرفF

واژه نامه مراقبت از پوست حرفF

 FERULIC ACID

این آنتی اکسیدان استخراج شده از گیاهان، صدمات نور خورشید را کاهش می دهد و به پایداری ویتامین C و E در محصولات مراقبت از پوستی کمک می کند.

 

FEVERFEW

یک عصاره گیاهی است که قرمزی پوست را کاهش می دهد و با رادیکال های آزاد مقابله می نماید و التهاب را تسکین می دهد.

 

FIBROBLASTS

این ماده به وفور در بافت پیوندی در تمام بدن وجود دارد، از جمله لایه های پوست. این سلول ها کلاژن و الاستینی را تولید می کنند که وظیفه نرم و لطیف کنندگی و حالت ارتجاعی پوست را بر عهده دارند. رتینوئیدهای موضعی، تولید کلاژن در فیبروبلاست ها را افزایش می دهند.

 

FILLER

از اسید هیالورونیک مورد تایید سازمان FDA و یا مواد بیولوژیکی (رشد دهنده کلاژن) ساخته شده اند که صورت را پر و برجسته می نمانید. آن ها می توانند برای برجسته کردن لب ها، کاهش چین و چروک و اسکار آکنه ها و صاف و هموار کردن گودی چشم ها و کانتور گونه ها، شقیقه ها، بینی و خط فک به کار روند.

واژه نامه مراقبت از پوست حرفF

واژه نامه مراقبت از پوست حرفF

FLAVONOIDS

در حالی که در تمامی گیاهان یافت می شوند، این گروه آنتی اکسیدان ها فیتوشیمیایی مخصوصا در میوه ها و سبزیجات رنگی و پیگمنت دار و البته قهوه، آجیل و دانه ها وجود دارند.

 

FRACTIONAL LASER

لیزر فرسایشی در سال 2001 به عنوان روشی برای کسب نتیجه چشمگیر بازسازی سطحی پوست به وجود آمد که نسبت به لیزرهای CO2 مدت زمان کمتری را می طلبید. ابزارهای فرسایشی جراحت های کوچکی روی پوست ایجاد می کنند که علاوه بر سرعت بخشیدن پروسه التیام و بهبود بخشی بدن، تناژ و بافت پوستی را نیز بهبود می دهند تا هر چیزی از صدمات خورشید و اسکار آکنه را درمان نمایند.

 

FRAGRANCE

این یک عبارت کلی برای ترکیبات مصنوعی یا شیمیایی که برای محصولات عطر و رایحه دار به کار می رود، می باشد. ترکیبات این عطرها معمولا جزو رازهای تجارت ها و برندهای آرایشی و بهداشتی به شمار می روند و می توانند شامل مواد تشکیل دهنده بسیاری باشند (اساسا چربی ها و الکل ها) و هیچ یک از آن ها نباید روی برچسب محصول مشخص باشند. رایحه و عطر دلیل اول واکنش های آلرژیک به محصولات مراقبت از پوستی در نظر گرفته می شود.

 

FREE RADICALS

مولکول های بسیار ناپایداری که در بدن توسط نور خورشید، دود سیگار و یا آلودگی تولید می شوند که به سلول ها چسبیده و به آن ها به گونه ای آسیب می زنند که موجب زبری، خشکی و چین و چروک پوست می گردد.

 

FRUIT ENZYMES

این آنزیم ها معمولا از پاپایا، آناناس و کدو تنبل گرفته می شوند که می توانند پروتئین های کراتینی که شامل سلول های مرده پوست می باشند را بشکنند و تجزیه کنند و به این ترتیب یک لایه برداری ملایمی را انجام می دهند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها