مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , > طرز استفاده از درمارولر

طرز استفاده از درمارولر

5
(1)

چگونه از درمارولر استفاده کنیم ؟

اگر بخواهیم با خودمان صادق باشیم همه ما در یک مرحله از زندگی آرزو میکنیم که پوستی با نشاط و زیبا مانند ستاره های سینمایی داشته باشیم ، پوستی که از سلامت و جوانی میدرخشد . ولی مشکل اینجاست که شاید مانند آنها به جراحان ، منابع و متخصصین خاص و درجه یک دسترسی نداشته باشیم .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتادرنگ  به شما خواهیم گفت که چگونه طرز استفاده از درمارولر چیست و برای چه نوع جوانسازی پوست کاربرد  دارد  .

در نظز دارد تا فناوری های مخصوص مراقبت پوست را که جدیدا روانه بازار شده اند و هر کدام به راحتی میتوانند مشکلات خاص پوست شما را برطرف کنند به شما معرفی کند . یکی از محبوب ترین و به صرفه ترین این فناوری ها برای جوانسازی پوست درمارولینگ است، درمارولر به راحتی قابل استفاده میباشد و به سرعت کاری که قول داده است را انجام میدهد .

 طرز استفاده از درمارولر چیست

طرز استفاده از درمارولر چیست

مراحل آسان استفاده از درمارولر :

استفاده از درما رولر بسیار آسان بوده و نیازی به هیچ محصول و آماده سازی خاص ندارد .

  • قبل از استفاده از درمارولر حتما صورتتان را پاک سازی کامل کنید و آن را با محلول شستشوی محبوبتان تمیز کنید . بعد از استفاده از درما رولر میتوانید از تونر و مرطوب کننده استفاده کنید .
  • قبل از استفاده از درمارولر سر آن را با آب داغ آبکشی کنید . با این کار از پاکیزه بودن کامل سوزن ها اطمینان حاصل کنید .
 طرز استفاده از درمارولر چیست

طرز استفاده از درمارولر چیست

  • با وجود اینکه این محصول کاملا بدون درد است ولی در بسته درمارولر شما امکان دارد یک محصول بیحس کننده برای تحمل حس خراشیدگی وجود داشته باشد . قبل از استفاده از این محصول باید یک یا دوبار درمارولر را روی پوست خود حرکت دهید تا روند جذب آن سریعر انجام شود . میتوانید این محلول را با نوک انگشتان و یا با کمک پنبه روی پوست خود بزنید و بعد از اثر کردن اضافه آن را از روی پوست بردارید .
  • بعد از بیحس شدن میتوانید درمارولر را از چپ به راست ، بالا به پایین و به صورت مورب روی پوست بکشید . سعی کنید فشاری که روی سطح پوست وارد میکنید به یک اندازه باشد و از فشار زیاد روی نقاط دور چشم و گونه ها اجتناب کنید .
  • از یک سرم تازه کننده پوست خوب استفاده کرده و آن را به مدت 20 تا 30 دقیقه روی پوست بگذارید . سپس میتوانید از مرطوب کننده و یا حتی ماسک صورت استفاده کنید . البته مطمئن باشید که قرمزی و حس سوزش پوستتان کاملا رفته باشد و بعد از محصولات مراقبت پوست استفاده کنید .
  • همیشه بعد از تمام شدن کار درمارولر خود را به کمک آب داغ بشویید . همینطور میتوانید برای چند دقیقه آن را در محلول الکل قرار دهید تا کاملا ضد عفونی شود .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها