مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , > رهایی از شر قرمزی پوست

رهایی از شر قرمزی پوست

0
(0)

چگونه از شر قرمزی های پوست یک بار برای همیشه خلاص شوید؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که رهایی از شر قرمزی پوست چگونه می تواند باشد .

اگر به عنوان یک وبلاگر و صاحب وب سایت آرایشی و بهداشتی یک سوالی را انتخاب کنم که مخاطبان مدام از من می پرسند، آن سوال این است: “پوست من خیلی قرمز و حساس می باشد. برای برطرف کردن آن باید چه کار کنم؟”

همه ما چنین تجربه ای داشته ایم، حالا قرمز شدن ناگهانی پوست باشد و یا واکنش همیشگی به یک محصول جدید و یا حتی مسائل جدی تر دیگر . ما سعی کردیم در این مقاله از متخصصان پوست بخواهیم تا دقیقا به ما توضیح دهند که واقعا چه اتفاقی برای پوست ما می افتد. در ادامه با ما همراه باشید تا به این سوال شما پاسخ بدهیم .

 

رهایی از شر قرمزی پوست

رهایی از شر قرمزی پوست

دلایل قرمزی پوست چیست ؟

 

حساسیت پوست

زمانی که پوست حساس است، مواد تشکیل دهنده مشخصی در محصولات می توانند به طور ناگهانی مشکلی را به وجود آورند و قدرت مانع دفاعی پوست و مسئولیتی که انجام می دهد را مختل کنند. نشانه های پوست حساس شامل این موارد می باشد :

قرمزی، التهاب، حساس بودن و واکنش های آلرژیک .

 

 

روزآسه

تغییرات دمایی، تندی غذا و الکل همگی می توانند افراد را در معرض روزآسه قرار دهند. بیمارانی وجود دارند که با شرایط جدی و حاد روزآسه مخصوصا در فصل زمستان و تابستان به پزشک مراجعه می کنند.

پوست در طول پروسه افزایش سن و پیری، در معرض عوامل محرک خارجی و داخلی متعددی قرار می گیرد. این عوامل محرک شامل این موارد می باشند:

تغییرات هورمونی، محصولات تجویزی پزشکان، تغییرات محیط زیست (تغییر آب و هوای کره زمین) و تغییر سبک زندگی (به طور مثال، استرس، ورزش، خواب و غیره).

 

 

چگونه می توانید قرمزی پوست خود را با محصولات موجود در بازار درمان کنید ؟

به دنبال محصولاتی باشید که هیچ ماده تشکیل دهنده مضری از جمله عطرها، الکل، فتالات ها، سولفات ها و پارابن ها که پوست را ملتهب می کنند ، در بر نداشته باشند. مواد تشکیل دهنده ای مانند آلوئه ورا و آنتی اکسیدان ها می توانند عوامل مضر محیطی را تسکین داده و با آن ها مقابله کنند .

 

چگونه با کمک یک متخصص پوست می توانید پوست خود را درمان کنید ؟

محصولات موضعی تجویزی می توانند به کنترل شرایطی مانند روزآسه کمک کنند و هم چنین برخی از لیزرها می توانند قرمزی پوست را با هدف قرار دادن رگ های خونی مشخصی درمان نمایند.

 

 

اگر پوست شما مستعد قرمزی است، باید از چه محصولاتی دوری کنید؟

پوست های حساس در معرض لایه برداری بیش از حد می باشند، از این رو از اسکراب ها، AHAs و BHAs دوری کنید. برای بخش های حساس پوست می توانید یکی از این دو کار را انجام دهید: مدت زمانی که هر محصول آرایشی و بهداشتی با پوست شما در تماس است را کوتاه کنید و یا از محصولاتی با مواد تشکیل دهنده مخصوص و مناسب پوست حساس استفاده کنید، مانند روغن ها و یا پروبیوتیک ها. ما شخصا مورد دوم را پیشنهاد می کنیم.

 

 

دیگر اقدامات پیشگیرانه که فرد می تواند انجام دهد تا از پوست خود مراقبت کند، چیست؟

داشتن یک رژیم مراقبت از پوست خوب و مناسب . افرادی که پوست حساسی دارند یا دچار عارضه روزآسه می باشند، باید روتین مراقبت از پوست ویژه ای داشته باشند که به تسکین و رفع قرمزی پوست کمک می کند.

 

 

منبع مقاله :

https://www.elle.com/beauty/makeup-skin-care/a25898160/how-to-get-rid-of-redness-on-face/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها