مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , > راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

0
(0)

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها مطالبی را گرد آوری کرده ایم . در این مقاله هم به تاریخچه کف بینی و هم در مورد نحوه کف بینی برای شما مطالب کاملی را آورده ایم .

با وجود مشخص نبودن منشا دقیق به نظر می آید کف بینی به در هند باستان شروع شده و سپس در مزارع اوراسیا ، چین ، تبت ، پرشیا ، مصر و یونان گسترش یافته است . در واقع ارسطو در 2500 سال پیش در کتاب تاریخ حیوانات در مورد کف بینی گفته و نوشته ” خطوط بدون دلیل در کف دست نوشته نمیشود ”

پس از اینکه کف بینی در قرون وسطی طرفداران خود را از دست داد دوباره در قرن 19 محبوبیت یافت . جوامع کایرولوژیکی برای ترویج این کار در انگلیس و ایالات متحده تاسیس شدند . کف بین هایی مانند ویلیام جان وارنر با نام مستعار چیرو طرفداران زیادی در دنیا داشت . در اواسط دهه 1900 کف بینی با فرهنگ پاپ آمریکایی یکپارچه شد .

ولی واقعا کف بینی چیست ؟

چه چیزی را نشان میدهد و چگونه ؟ با وجود اینکه تمام الهامات آن نیاز به مطالعه و تمرین دارد ولی در این مقاله میتوانیم اصول ساده آن را یاد بگیریم .

 

عملکرد کف بینی

به بیان ساده کف بینی یعنی هنر تجریه و تحلیل ویژگی های فیزیکی کف دست برای تفسیر ویژگی های شخصیتی و پیش بینی وقایع آینده . این تحلیل ها زمان قابل قبولی دارند : درست همانطور که اجداد ما به آسمان خیره میشدند و با مشاهده حرکت سیارات وقایعی را تسفیر میکردند ، کف بین ها نیز ویژگی های دست را به مضامین بزرگتر متصل میکردند . سنتهای غیبی مبتنی بر بدیهیات باطنی هستند ” همانطور که در بالا هست در پایین هم هست ” و کف دست نیز یک نسخه میکروسکوپی از جهان است .

 

 

شما را ترغیب می کنیم تا تعبیرهای مختلف خود را از اصطلاحات و اشکال مختلف بیان کنید ولی آشنایی با قراردادهای تاریخی می تواند به شما در ایجاد یک فرهنگ لغت غنی کمک کند که برای هر فرد معقول قابل اجرا باشد.

 

چگونه شروع به کف بینی کنیم ؟

برای تجزیه و تحلیل ، بهتر است با مشاهدات بزرگتر شروع کرده و کم کم به سراغ جزئیات بیشتر بروید.  اگرچه عقاید متفاوت است ، بسیاری از کف بین های مدرن معتقدند که تجزیه و تحلیل هر دو دست چپ و راست مهم است : دست غیر غالب شخصیت طبیعی را آشکار می کند ، در حالی که دست غالب نشان می دهد که چگونه این صفات در عمل به اثبات رسیده است. و این دو با هم نشان میدهند که  چگونه یک فرد از پتانسیل های خود در زندگی استفاده می کند.

 

برای شروع کار دست خود را مشاهده کنید . بافت آن چگونه است؟ آیا قسمت جلویی نرم است و کف آن خشن است؟ آیا ناخنها مانیکور شده  یا کثیف هستند؟ به یاد داشته باشید هیچ چیز را نباید نادیده گرفت. همه چیز معنی دارد ، و هنگامی که تمرین خود را با شهود تلفیق می کنید میتوانید جزئیات را استخراج کنید .

 

سپس خود را با شکل دست آشنا کنید ، این اشکال با چهار عنصر آتش ، زمین ، هوا و آب سازگار است . پس از تسلط بر اشکال دست و عناصر مرتبط با آنها می توانید از پستی و بلندی  دست  مناطقی که با مناطق اصلی زندگی مطابقت دارد  و همچنین خطوط و چین های آن را که داستانی از آینده می گوید مطلع شوید.

 

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

انواع دستها : عناصر چهارگانه

در کف بینی چهار نوع دست اصلی وجود دارد که با صفات مختلف مرتبط هستند . با وجود اینکه این چهار عنصر در طالع بینی نیز وجود دارد نوع دست شما میتواند با نوع موجود در اختر شناسی مطابقت نداشته باشد .

 

دستهای زمین

کف این دستها مربعی است و انگشتها کوتاه هستند . این دستها محکم  و گوشتی می باشند . این افراد عمل گرا ، منطقی و فروتن هستند . در حالیکه قابل اعتماد هستند میتوانند در واقعیت فرو رفته و نتوانند برنامه ریزی و پیشرفت بلند مدت داشته باشند.

 

دستهای آتش

در این دستها کف دست بلند بوده و انگشتان کوتاه هستند . این دستها دارای پستی  و بلندی و چین های مشخصی هستند . این افراد پر شور، با اعتماد به نفس و کاری هستند و توسط آرزوهای خود انگیزه میگیرند و در روزهای بد تدبیر و همدلی خود را از دست میدهند .

 

دستهای هوا

دستهای هوایی دارای کف دستی مربعی شکل و انگشتانی بلند و استخوانی هستند و مفاصل آنها بیرون زده و انگشتانی محکم دارند . این نوع افراد به شکلی هوشمندانه کنجکاو هستند و توانایی های تحلیلی ذاتی و مهارتهای ارتباطی دارند . این افراد به راحتی حواسشان پرت میشود و در صورت عدم تحریک دچار اضطراب میشوند .

 

دستهای آب

این افراد دارای کف دست و انگشتانی بلند هستند . این دستها نرم بوده و تا حدی باریک هستند . این افراد با احساسات ، شهود و توانایی های روانی خود هماهنگ هستند . این افراد خلاقیت زیادی داشته و به راحتی آزرده شده و باعث استرس میشوند .

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

 

کوه ها ودشتها

 

بعد از مشخص کردن نوع دست توپوگرافی طبیعی کف دست را نگاه  کنید. نواحی گوشتی و بلند با مضامین مختلف زندگی مرتبط است. بلندی یا تپه های کلاسیک با هفت سیاره کلاسیک در طالع بینی مطابقت دارد :

آپولو (خورشید) ، لونا (ماه) ، عطارد ، زهره ، مریخ ، مشتری و زحل. تپه های  گرد ، و کمی بلند ، صفات متعادل و متناسب را نشان میدهند . در حالی که قسمتهای فرورفته  “نقاط کور” ویژگیهای توسعه نیافته فرد و سرانجام ، قسمتهای بسیار برجسته ویژگی های غالب را نشان می دهند که ممکن است اغراق آمیز یا بیش از حد مورد تأکید قرار گیرند .

کوه مشتری

کوه مشتری در پایه انگشت سبابه (و بالاتر از کوه مریخ داخلی) نماد اعتماد به نفس ، جاه طلبی و رهبری است . و  ارتباط با قلمرو معنوی  همراه با الهیات را نشان می دهد .

 

کوه زحل

 

کوه زحل در پایه انگشت میانی قرار دارد. این منطقه با خرد ، مسئولیت و استحکام مطابقت دارد و  یکپارچگی فرد و درک عمیق آنها از فراز و نشیب های زندگی را نشان می دهد.

 

 

کوه آپولو

زیرانگشت انگشتر ، کوه آپولو نام خود را از خدای خورشید باستان کلاسیک گرفته است. این منطقه از دست با خوش بینی ، نشاط و جوهر فرد مطابقت دارد. درست همانطور که علائم طالع بینی خورشیدی ارواح ذاتی افراد را در معرض دید قرار می دهد ، کوه آپولو تمایلات هنری ، شادی و موفقیت را نشان می دهد.

 

کوه عطارد

 

در زیر انگشت کوچک واقع شده است ، کوه عطارد به ارتباطات و هوش متصل است. این منطقه با شوخ طبعی ، سازگاری و مهارت های اجتماعی پیوند خورده و ذهن و راهبردی فرد را آشکار می کند.

 

کوه لونا

 

به نام الهه رومی باستان که نشان دهنده شخصیت ماه است ، کوه لونا نمادی از تخیل ، شهود و قدرت روانی است. این منطقه که در قسمت انتهای کف دست وجود دارد همدلی ، شفقت و تخیل فرد را نشان می دهد. در حالی که ماه تاریکی را روشن می کند ، کوه لونا با بینش موجود در جادو مرتبط است .

 

کوه ناهید

 

واقع در پایه انگشت شست، کوه از ونوس به عشق، نفس اماره، و جاذبه مرتبط است . این منطقه مغناطیس طبیعی و همچنین ارتباط عاطفی یک فرد با عشق را نشان می دهد. تمایلات جنسی ، شور و اشتیاق همه تحت حمایت این منطقه است .

 

مریخ داخلی ، مریخ بیرونی و دشت مریخ

در کف بینی مریخ زمین زیادی را در بر می گیرد. نام خدای جنگ رومی داشته و این سه بخش به ترتیب تجاوز ، مقاومت و خلق و خوی را نشان می دهند . مریخ داخلی ، که از آن به عنوان مریخ پایین نیز یاد می شود ، در بالای انگشت شست قرار دارد و این سمبل قدرت بدنی و سرسختی جسورانه است. مریخ بیرونی یا مریخ فوقانی نشان دهنده پشتکار و شجاعت عاطفی است . دشت مریخ مرکز پایین کف را اشغال می کند و نشان می دهد که چگونه این دو ویژگی متعادل می شوند. از آنجا که دشت مریخ معمولاً مسطح است  اهمیت آن با خطوطی درون مشخص میشود .

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

راهنمای کف بینی برای تازه وارد ها

 

 

خطوط کف دست

 

معنی خطوط مختلف با تجزیه و تحلیل طول ، عمق و انحنای آنها مشخص می شود . هیچ دو کف دستی منحصر به فرد نیست و زمینه مهم است :

توجه داشته باشید که در آن هر خط از کجا شروع می شود و در کجا پایان می یابند . از چه کوه هایی رد میشود و با چه خطهایی تلاقی دارد.شهود شما به تجزیه و تحلیل شما کمک میکند ، بنابراین خلاقیت به خرج دهید . هنگامی که شک دارید ، از سؤال کردن نترسید . شما کف بین هستید نه یک فکر خوان. وقتی تاریخچه مشتری خود را می فهمید می توانید با استفاده از مشاهدات خود در موقعیت های زندگی واقعی ، بینش غنی تری ارائه دهید .

 

خط سر

ذهن در شکل دادن سرنوشت نقش محوری دارد و خط سر کنجکاوی ها و کاوشهای فکری ما را نشان میدهد. در وسط دست درسهایی را که باید در این زندگی یاد بگیریم  میتوان دید. پیچیدگی جستجوهای ذهنی یک فرد با عمق خط مطابقت دارد در حالی که طول خط وسعت موضوعات را نشان می دهد. یک خط موج دار نشانگر تفکر مترقی و یک خط مستقیم بیشتر رویکرد سنتی را نشان می دهد. شکاف در خط می تواند به معنای نزاع ذهنی یا پیشرفت های تاریخی یا حماسی باشد.

 

خط قلب

در بالای خط سر بالاترین خط افقی قرار دارد که خط قلب یا خط عشق است . این خط  تمام امور مربوط به قلب مانند عشق ، دوستی ، تمایلات جنسی و تعهد را کنترل می کند. آیا این خط زیر انگشت سبابه یا انگشت میانی شروع می شود :

اگر خط قلب از زیر انگشت سبابه شروع شود  قناعت در روابط را نشان می دهد . اگر از زیر انگشت میانی شروع شود احتمال بی قرار بودن را نشان می دهد .

 

عمق خطوط اهمیت روابط  در زندگی یک فرد را نشان میدهد ، در حالی که طول آن زمان در کنار هم بودن را نشان میدهد (خطوط طولانی تر نشان دهنده مشارکتهای طولانی تر است) . شکستگی یا چنگال در خط قلب می تواند چندین دوست داشتنی ، پیوندهای دگرگون کننده یا حتی خیانت را نشان دهد. (به یاد داشته باشید ، جنگجویان کیهانی ، یک خط قلب شکسته بهانه ای برای رفتار بد نیست) . شکستگی در خطوط میتواند نشان دهنده چند عشق ، پیوندهای دگرگون شده و یا حتی خیانت باشد .

 

 

خط زندگی

 

وقتی در مدرسه ابتدایی بودم ، یک همکلاسی که مشغول خواندن کتابی در زمینه کف بینی بود به دست من نگاه کرد . و با دیدن خط زندگی “کوتاه” ، مرگ زودرسم را پیش بینی کرد . من کاملاً وحشت زده بودم و قول دادم که هرگز چنین کاری را دوباره انجام ندهم . اکنون من به عنوان یک اخترشناس دیگر از این چیزها نمی ترسم .  اما برخوردهای این چنینی باعث شده تا مردم برای همیشه از شیوه های الاهیات دور شوند .

حفظ شیوه اخلاقی هنگام خواندن کف دست مهم است :

اگر یک پزشک آموزش دیده با تخصص خاصی نیستید هرگز پیش بینی مرگ نکنید . این کار نه تنها ترس و اضطراب را القا می کند بلکه در واقع نادرست هم هست . این چین و چروک برای اندازه گیری سفر شما استفاده می شود ، نه مرگ شما . این خط واقع در زیر خط سر ، تجربیات ، سرزندگی و رویه شما را نشان می دهد . عمق خط حاکی از غنی بودن تجربه شماست در حالی که طول تأثیر دیگران را در مسیر فردی شما نشان می دهد .

 

 

خط سرنوشت

 

خط سرنوشت  یک سطح عمودی در مرکز کف دست است که نشان می دهد تا چه اندازه زندگی فرد تحت تأثیر شرایط بیرونی فراتر از کنترل قرار می گیرد . کف دست ما به طور طبیعی در طول زندگی تکامل می یابد . اما خط سرنوشت اغلب تغییر می کند . هر زمان که یک تغییر و تحول عظیم چه شخصی و چه حرفه ای را تجربه می کنید . به خط سرنوشت خود نگاه کنید . آیا تغییر کرده است ؟ کف بینها معتقدند که خارش دست نشانه ای از تغییرات آتی است بنابراین به این سرنخ فیزیولوژیکی نیز توجه داشته باشید .

 

خط آفتاب

خط آفتاب یا خط آپولو ، چین عمودی در دورترین نقطه از انگشت کوچک است . و چهره عمومی ، میراث و شهرت را نشان می دهد. خط آفتاب از نظر طول ، عمق و موقعیت بسیار متفاوت است و در کنار خط سرنوشت نشان می دهد که چگونه و چه زمانی فرد به موفقیت دست می یابد . اگر خط خورشید و خط سرنوشت از هم جدا شوند یا به موازات آن حرکت کنند نشان می دهند که برجستگی یک فرد یک محصول جانبی از رویدادهای خارجی خارج از کنترل او است . اگر خط خورشید و خط سرنوشت نزدیک به هم نباشند ، آنها پیشنهاد می کنند که میراث فردی مستقل از تأثیرات بیرونی ساخته شود .

به یاد داشته باشید کف بینی روشی خشک و تک بعدی نیست و جوابهای ثابت ندارد .

https://www.allure.com/story/palm-reading-guide-hand-lines

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها