مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > تکنیک های مراقبت از مو

تکنیک های مراقبت از مو

0
(0)

4 تکنیک مراقبت از موها برای زمانی که در دوران قرنطینه در خانه به سر می برید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ تکنیک های مراقبت از مو در زمان قرنطینه در خانه را به شما خواهیم گفت .

البته که چیزهای مهم تر و بزرگ تر دیگری وجود دارد که باید نگران آن ها باشیم .اما می دانید، اگر هم اندکی نگران این باشید که چگونه هنگامی که در دوران قرنطینه و فاصله گذاری اجتماعی، بیشتر اوقات خود را در خانه می گذارنید . باید از موهای تان مراقبت کنید نیز اصلا مشکلی ندارد .

تکنیک های مراقبت از مو

تکنیک های مراقبت از مو

خیلی آزار دهنده است که نمی توانیم هم اکنون به آرایشگاه مورد نظر خود مراجعه کنیم و کارهایی که همیشه برای موهای مان انجام می دادیم را انجام دهیم .
البته همه ما از تعطیلی موقتی سالن ها و فعالیت های غیر ضروری بسیار ممنون می باشیم . این اتحاد و یکپارچگی برای سلامت جامعه کلیدی است .
احتمالا شما بسیاری از دوستان خود را نیز در این دوران به جز در فضای مجازی نمی بینید، اما حالا زمان خوبی است که اندکی به مراقبت بیشتری از موهای تان بپردازید . این مقاله را بخوانید تا توصیه هایی را از آرایشگران حرفه ای درباره این که چگونه هم اکنون می توانید به بهترین وجه ممکن از موهای خود مراقبت کنید، دریافت نمایید.

ماسک مو

تکنیک های مراقبت از مو
بهترین توصیه در این زمینه چیست ؟ استفاده از ماسک مو . در حالی که در خانه مجلات و روزنامه هایی را ورق می زنید، می توانید از مزیت ماسک ها مو نیز بهره مند شوید .
ما عاشق این محصول به نام Gisou Honey Infused Hair Mask هستیم که اصلا نیازی به حالت دادن موها با ابزارهای حرارتی ندارد (یا به حداقل حرارت ممکن نیاز دارد) .

تکنیک های مراقبت از مو

تکنیک های مراقبت از مو

به طور کلی آرایشگران حرفه ای در این دوران توصیه می کنند تا در خانه از موهای خود بیشتر مراقبت کنید . یک محصول پیشنهادی دیگر در این زمینه IGK Offline 3-Minute Hydration Hair Mask, می باشد .
به شدت توصیه می شود که از حالت و مدل دادن موهای تان با استفاده از ابزارهای حرارتی اجتناب کنید . از جایی که قرار نیست برای مدت زمان طولانی کسی تحت تاثیر ظاهر موهای شما قرار بگیرد (دورهمی ها در شیوع بیماری کووید-19 باید تعطیل شوند)، ایده بدی نیست که برای مدتی این ابزارهای حرارتی را کنار بگذارید و اندکی بیشتر به موهای خود استراحت بدهید .

 

کمتر روی موهای تان کار کنید

تکنیک های مراقبت از مو
حالا زمان خوبی است که تا آن طور که باید از موهای تان مراقبت کنید . بهترین روش مراقبت از موهای تان در حال حاضر این است که تا جایی که امکن دارد کاری به کار آن ها نداشته باشید . نه فشاری، نه شستشوی زیادی، نه حرارت دادن و یا مدل دادن . همه ما باید از این دوران استفاده کنیم تا به موهای خود استراحت داده و اجازه بدهیم که نفس بکشند .
مطمئن باشید که با در پیش گرفتن این عادت در کنار استفاده از کاندیشنر عمیق و یا روش های درمانی مانند روغن داغ (برای افرادی که موهای فرفری و خشکی دارند)، به سلامتی موهای خود بیشتر کمک می کنید.

 

تکنیک های مراقبت از مو
بله بهتر است از این دوران قرنطینه برای مراقبت و تقویت بیشتر موهای خود نهایت استفاده را ببرید . حالا بهترین زمان است که موها را تغذیه کرده و انتهای خشک آن ها را دوباره احیا کنید . اگر هم ماسک موی مورد علاقه تان تمام شده است، اصلا نگران نباشید . می توانید از موادی که در خانه تان وجود دارد مانند روغن نارگیل و روغن آووکادو استفاده کنید .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/hair-care-minus-salon-visits-200320/page5

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

نظرات (0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها