مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

0
(0)

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم .

کوتاهی موهای بد و ناپسند یکی از ناراحتی های اجتناب ناپذیر می باشد . اگر خوش شانس باشید، تنها این امر را در زمان کودکی تجربه می کنید و دیگر هیچ وقت. اگر در هر صورت در دیگر بخش های زندگی تان با این مسئله رو به رو شده اید، به نظر می رسد که شرایط غیر قابل تحملی می باشد.اما نگران نباشید، شما مجبور نیستید تا از آن رنج ببرید و دیگر هیچ راهی نداشته باشید .

حتی برخی از شما ممکن است 30 دقیقه در اتاق خواب تان گریه کرده باشید، این طور نیست ؟ اما ما می خواهیم امروز شما را با راهنمایی هایی آشنا کنیم که می توانید این کوتاهی موهای بد و نامناسب را درست کنید .

ما با آرایشگران بسیاری در این زمینه صحبت کردیم تا هر آن چه که به شما می گوییم برگرفته از تخصص و تجربه آن ها باشد.از این رو به طور کلی، هر زمان که کوتاهی مو نامناسبی دارید، این توصیه های را به یاد داشته باشید.مجله آنلاین آرایشی بهداشتی هفتادرنگ به شما میگوید که در صورتی که موهای خود را کوتاه کرده و از کوتاهی مو خود راضی نیستید چه کنید .

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

نفس عمیقی بکشید و آرام باشید .

اولین توصیه ما برای چگونگی حل کردن یک کوتاهی مو بد و نامناسب، بسیار ساده است :

اصلا نترسید و هراس نداشته باشید. بعد از این که متوجه شدید که کوتاهی موهای تان فاجعه است . توصیه این است که چند روزی را با آن سر کنید. شاید کوتاهی مویی که الان در اختیار دارید همان مدلی نباشد که آرزویش را داشتید ، اما شاید این امر فرصتی برای تغییر بی نظیر و فی البداهه ظاهر و تیپ شما باشد. با موهای تان بسیار کار کنید تا دریابید که بهترین حالت ممکن برای آن چیست . مدل موهای تان را تغییر دهید و یا تی شرت جدیدی بخرید و رنگ رژ پررنگی را انتخاب نمایید، خلاصه یک تغییر اساسی را ایجاد کنید .

نباید دیوانه وار سعی کنید تا آن را جبران کرده و خودتان درست کنید .

توصیه شماره دوم ما این است که برای حل کردن این مشکل اصلا کاری نکنید و نخواهید که آن را بپوشانید . اگر واقعا فاجعه ای برای موهای تان پیش آمده است، خیلی روی آن کار نکنید . بسیاری از مردم در این شرایط می ترسند و سعی می کنند تا اکستنشن هایی را به موهای خود بیافزایند و یا رنگ آن را تغییر دهند، اما مورد مهمی که بیش از هر چیزی اهمیت دارد این است که تمامی این موارد باعث اعمال فشار بیشتر روی موهای تان می شود که اصلا نتایج خوبی را در بر ندارد .

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

کوتاهی های گاه به گاه مو را در برنامه خود قرار دهید .

سومین توصیه ما در زمینه چگونگی رفع یک کوتاهی مو نامناسب این است که به طور منظم به یک سالن و یا آرایشگاه مراجعه کنید . سعی کنید با هدف این برنامه ریزی را برای خود بچینید. اگر ظاهری و یا مدل کوتاهی مویی را در نظر دارید ، برای آن برنامه بچینید و به این ترتیب رفته رفته می توانید به هدف خود دست یابید. کوتاهی های اندک و گاه به گاه بسیار شگفت انگیز می باشند . یک آرایشگری را بیابید که به آن اعتماد دارید و تجربه مشتریان آن ها ثایت کرده است که می توانند شکل مدنظر موهای تان را به شما برگردانند .

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

چگونه با کوتاهی مو که مورد پسندمان نیست کناربیاییم

سعی نکنید که نزد هر آرایشگری در محل زندگی تان بروید و موهای خود را به آن ها بسپارید .

از این که آرایشگرهای مختلفی را امتحان کنید، خودداری به عمل بیاورید . اول از همه این امر واقعا خسته کننده است و حتی می تواند ظاهر موهای تان را از آن چه که هست، بدتر نماید . آن ها همگی روش های مختلفی را دز اختیار دارند تا به نتیجه مورد نظر شما برسند و هر یک ممکن است روش دیگری را نقض کند و یا قبول نداشته باشد .

یک تکنیک آرایشگری ممکن است این باشد که سبک آرایشگر دیگری را قبول نداشته باشد و نتیجه برای شما یک کوتاهی موی بدتر می شود. اگر به دنبال آرایشگر جدیدی می گردید ، ابتدا مشاوره ای را ترتیب بدهید تا دریابید که آیا آن ها دیدگاه مشابه شما را دارند یا خیر .

دریافتن این که چگونه یک مدل کوتاهی مو را درست کنید واقعا مسئله مرگ و زندگی نیست . هر چقدر هم بد و نامناسب باشد، به یاد داشته باشید که آن ها فقط مو هستند و می توانند دوباره رشد کنند . در عین حال، سلامتی موها همیشه از هر چیز دیگری مهم تر می باشند. این را هرگز از یاد نبرید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها