مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > نکاتی در رابطه با رژلب

نکاتی در رابطه با رژلب

2
(1)

چند پیشنهاد جالب در استفاده از رژلب

وقتی به آرایش فکر می‌کنیم اول به رژ لب فکر می‌کنیم. هیچ آرایشی بدون رژ لب کامل نیست، آرایش صورت با رژ لب کامل می‌شود و گاهی یک رژ لب خالی می‌تواند به خودی خود یک آرایش محسوب شود . در این مقاله مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ نکاتی در رابطه با رژلب هایتان به شما خواهد گفت،با ما همراه باشید .

چگونه رژلبی که در اثر گرما آب‌شده را درست کنیم؟

 اکثر خانم‌ها از روزهای آفتابی لذت می‌برند ولی وقتی کیف لوازم آرایشتان را باز می‌کنید و می‌بینید که رژلب موردعلاقه‌تان در اثر گرما آب‌شده است. نگران نباشید. خرده‌های رژلبتان را به همراه قسمت سالم جدا کنید و آن را داخل یک ظرف شیشه‌ای در ماکرویو بگذارید تا کاملاً آب شود، سپس این محلول را داخل یک ظرف شیشه‌ای کوچک دردار یا یک ظرف دارو بریزید و آن را داخل یخچال بگذارید تا دوباره به‌صورت یکپارچه جامد شود. شما رژلبی دارید که می‌توانید با استفاده از قلم آن را روی لبتان بمالید. جالب اینجاست که می‌توانید گاهی همین کار را با دو رنگ متفاوت رژلب انجام دهید و رنگ خاصی برای خودتان درست کنید.

چگونه لکه رژلب را از روی لباستان پاک‌کنید؟

 رژلب‌های ماندگار عالی هستند ولی زمانی که یکی از آن‌ها روی لباستان لکه‌ای ایجاد کنند این ماندگاری تبدیل به مشکلی بزرگ می‌شود. ناراحت نباشید؛ تنها کاری که باید انجام بدهید این است که پنبه‌ای را به الکل آغشته کرده و روی لکه بزنید و بعد از مدتی آن را با مایع ظرف‌شویی شست‌وشو دهید.

مراحل استفاده از رژلب

 ابتدا از اسکراب‌های مخصوص لب استفاده کنید (مخلوطی از وازلین و شکر هم همین کار را می‌کند). شما می‌توانید این اسکراب‌ها را با کمک یک مسواک روی لب‌هایتان به‌صورت دورانی بزنید، سپس از یک‌لایه خیلی نازک از برق لب استفاده کنید و روی آن را کانسیلر یا کرم پودر بزنید. مرحله بعدی همان‌طور که قبلاً توضیح دادیم خط لب است و این خط لب باید همرنگ رژلبتان یا از همان خانواده باشد، سپس رژلب موردعلاقه‌تان را بردارید و با قلم مخصوص لبتان را کاملاً پوشش دهید. در آخر یک دستمال‌کاغذی بردارید آن را تا کنید و به‌آرامی بین لب پایین و بالا بگذارید و کمی فشار دهید تا مقدار اضافی رژلب از روی لبتان پاک شود و ظاهری یکدست در آن به وجود آید.

خلاقیت در به‌کارگیری

شما می‌توانید با استفاده از چند نقطه از رژلبتان روی گونه‌ها کاری کنید که رژ گونه‌تان همخوانی بیشتری با رژلبتان داشته باشد. رژلب‌های قهوه‌ای می‌توانند جایگزین مناسبی برای برنزه کننده‌ها باشند. رنگ‌هایی مانند بنفش، آلویی، طلایی و برنز می‌توانند به‌جای سایه نیز استفاده شوند.

چگونه می‌توان یک رژلب شکسته را دوباره به هم وصل کرد؟

این اتفاق در رژلب‌های کلاسیک خیلی دیده می‌شود و بیشتر به این خاطر است که قبل از چرخاندن پیچ آن در رژلب را روی آن فشار می‌دهید، ولی می‌توانید قسمت شکسته را روی بقیه رژلب قرار دهید و از یک فندک برای گرم کردن مرز دو قسمت استفاده کنید، خیلی زود دو قسمت به هم می‌چسبند و بعد از خنک شدن رژلب شما دوباره سالم و قابل‌استفاده خواهد بود.

رژلب

چگونه بفهمیم که رژلبی کهنه‌شده است؟

 بیشتر از همه اقلام آرایشی کیف ما پر است از رنگ‌های مختلف رژلب و همین تنوع باعث می‌شود گاهی برای مدت‌های طولانی از رژلبی استفاده نکنیم؛ ولی این را به خاطر داشته باشید که رژلب‌ها هم تاریخ انقضا دارند و مثل تمام محصولات دیگر استفاده از رژلب تاریخ گذشته می‌تواند ناسالم و حتی در مواردی خطرناک باشد. خبر خوب اینجاست که بیشتر رژلب‌ها تا دو سال قابل‌استفاده هستند و اگر دوست دارید ماندگاری آن‌ها را بیشتر کنید بعد از هر بار استفاده می‌تواند با استفاده از یک دستمال‌کاغذی قسمتی که استفاده کردید را پاک‌کنید. ولی اگر رژلب بوی متفاوتی پیداکرده یا رنگ و بافتش تغییر کرده، حتماً آن را دور بیندازید.در این مقاله با ما همراه بودید وما نکاتی در رابطه با رژلب را به شما ارائه دادیم.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها