مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > میکاپ چشم چین پلک

میکاپ چشم چین پلک

0
(0)

چگونه میکاپ چشم چین پلک را انجام دهید ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد میکاپ چشم چین پلک اطلاعات جامع و کاملی برای شما عزیزان گرد آوری کرده ایم .

این نوع میکاپ چشم برای چشم های فرو رفته واقعا گزینه عالی می باشد . (و حتی همه افراد دیگر نیز می توانند این میکاپ چشم را امتحان کنند).

اگر شما به دنبال میکاپ چشمی هستید که به چشم های تان شکل و بعد خاصی ببخشد ، هیچ کجا به دنبال آن نباشید ما به شما میکاپ چشم چین پلک را پیشنهاد می کنیم . همان طور که از نام این ترند مشخص است ، این میکاپ یک خط مشخص است دارد که دقیقا روی چین پلک قرار می گیرد و عمق و حالت کانتور بیشتری به چشم ها می بخشد . به این ترتیب باعث می شود تا تکنیک فوق العاده محبوبی برای چشم های گود افتاده باشد . آموزش های بسیار زیاد و بی نهایتی درباره روش های مختلف میکاپ چشم چین پلک وجود دارد . اما خبر خوش این است که شما به سادگی می توانید آن ها را در خانه نیز امتحان کنید .

شما نیاز ندارید تا برای انجام این میکاپ در منزل بسیار حرفه ای باشید . تمام چیزی که نیاز دارید یک پالت سایه چشم چند کاره می باشد .

میکاپ چشم چین پلک

میکاپ چشم چین پلک

آدرس ویدیو :

https://youtu.be/-0aOgaIqJ9k

 

 

مرحله اول : با یک پرایمر شروع کنید .

با یک پرایمر سایه چشم شروع کنید تا سایه ای که در مرحله های بعد به پلک خود می زنید، بیشتر بچسبد .

 

مرحله دوم : چین پلک را مشخص کنید .

از یک براش زاویه دار کوچک استفاده کنید تا قهوه ای تیره یا دیگر سایه خنثی را روی چین پلک های تان بزنید . این سایه ابعادی که دوست دارید را به چشم های تان می دهد و پایه میکاپ مورد نظرتان را آماده می کند .

 

مرحله سوم : پایه میکاپ را مشخص کنید

در این مرحله از یک براش کانسیلر تحت استفاده کنید . تا مقداری فاندیشن استیکی کرمی را که دو سایه روشن تر از رنگ پوست تان می باشد را به تمام پلک خود بزنید . و زمانی که به چین پلک می رسید، دست نگاه دارید. فاندیشن استیکی کرمی را با کاور متوسط تا بالا انتخاب کنید .

 

آدرس ویدئو :

https://youtu.be/Ix5vWgv-qPc

 

 

مرحله چهارم : شاینی کنید

زمانی که فاندیشن استیکی خشک شد، با یک سایه چشم شاینی روشن روی پلک های خود بزنید.

میکاپ چشم چین پلک

میکاپ چشم چین پلک

 

مرحله پنجم : خط چشم

با یک سایه چشم قهوه ای تیره یا مشکی، پلک بالا و نزدیک به ریشه مژه را خط بکشید. من قبل از اینکه سایه چشم را بزنم، اندکی براش خط چشم را مرطوب می کنم تا یک نمای مشخص ولی طبیعی به وجود بیاید، بهتر است خط چشم را ادامه دهید تا حالت گربه ای به وجود بیاید. شما می توانید هم چنین از یک خط چشم مایع استفاده کنید . البته این موضوع بستگی به شما دارد.

آدرس ویدئو :

https://youtu.be/MIoIrJt1amU

 

 

مرحله ششم : هایلایت را فراموش نکنید .

در این مرحله از سایه چشم شاینی روشن خود به کار ببرید و برای قسمت های زیر استخوان ابرو به کار ببرید، جایی که قوس ابروهای تان در آن جا وجود دارد.

 

 

مرحله هفتم : مژه ها را نیز حالت دهید .

این مورد را در آخر می گوییم، اما دلیلی بر کم اهمیت بودن آن نیست ، این سبک هیچ وقت با مژه های دراماتیک کامل نخواهد بود . حال می توانید از اکستنشن مژه استفاده کنید و یا از ریمل مورد علاقه تان به کار ببرید .

 

 

منبع مقاله :

https://www.harpersbazaar.com/beauty/makeup/a30721166/how-to-do-a-cut-crease/

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها