مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > روتین میکاپ ساده مناسب افراد سالخورده

روتین میکاپ ساده مناسب افراد سالخورده

0
(0)

روتین میکاپ ساده مناسب افراد سالخورده

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در رابطه با روتین میکاپ ساده مناسب افراد سالخورده برای شما عزیزان مطالبی را گرد اوری کرده ایم و در ادامه با ما همراه باشید .

این یک امر بسیار طبیعی است که با گذشت زمان و افزایش سن، پوست شما هم تغییر کند . میزان رطوبت کاهش پیدا می کند و زمانی که پوست فاقد رطوبت است . مشکلات و مسائل پوستی از جمله خطوط ریز و چین و چروک ها در معرض دید قرار می گیرند . در حالی که ممکن است به فکر این باشید که چگونه پوست سالخورده خود را با روال و روتین مراقبت از پوست خود تطبیق بدهید . ولی ممکن است فراموش کرده باشید تا تغییرات دیگری نیز به وجود بیاورید :

آرایش و میکاپ شما !

 

همان طور که از دوران جوانی تاکنون از محصولات مراقبت از پوست استفاده می کنید . و با پیر شدن پوست تان نیز هنوز استفاده از آن ها را قطع نکرده اید و تنها نوع آن ها را تغییر داده اید . ممکن است متوجه شوید که لوازم آرایشی و میکاپ که روزی به بهترین وجه ممکن برای شما کار می کردند . حالا دیگر به خوبی گذشته نباشند . خوشبختانه اصلا نیاز نیست به علت داشتن پوست سالخورده و چروک شده ، از آرایش و میکاپ جذاب و بی نظیر صرف نظر کنید . تنها کاری که لازم است انجام دهید  این می باشد که لوازم آرایشی خود را تغییر دهید . شاید تعجب کنید که محصولات آرایشی و بهداشتی نیز پا به پای شما می توانند پیش روند . منظورمان این است که در هر سنی که هستید . همیشه لوازم آرایشی و مراقبت از پوست مناسبی برای شما وجود دارد . در ادامه با همراه باشید تا با آموزش گام به گام میکاپ بدون نقص مناسب با پوست سالخورده تان آشنا شوید .

 

 

قدم 1# : پوست خود را مرطوب کنید .

اول از همه، قبل از انجام هر گونه آرایش، پوست خود را مرطوب کنید . به عنوان مثال می توانید از یک کرم مرطوب کننده برای پوست تان استفاده کنید .که قابلیت ماندگاری بالایی داشته باشد و پوست را به خوبی تغذیه و هیدراته کند .

 

 

قدم2 # : لکه های سیاه زیر چشم را بپوشانید .

زیر چشم های تان لکه های سیاهی وجود دارد که دوست دارید هرچه سریع تر آن ها را بپوشانید ؟ یک کانسیلر با خاصیت هیدراته کردن پوست را به کار بگیرید تا به اندازه ای که نیاز دارید ، لکه ها را به خوبی بپوشانید . مقداری کانسیلر را زیر چشم های خود بزنید و با کمک نوک انگشتان تان آن را پخش کنید .

 

قدم3 # : میکاپ خود را کامل کنید .

همان طور که اشاره کردیم، پوست سالخورده نیاز بیشتری به هیدراته کردن دارد. در حالی که استفاده از یک مرطوب کننده مناسب ، شرط بسیار مهمی است . اما جستجو برای پیدا کردن یک کرم پودر که فرمول مرطوب کننده ای دارد نیز مهم است . قطعا شما نمی خواهید با استفاده از کرم پودر، لکه های خشک پوست خود را بدتر کنید . درست است ؟

خبر خوب این است که اصلا نیازی نیست فقط به خاطر اینکه پوست شما به یک فرمول مرطوب کننده نیاز دارد . باید از فرمول های پودری محصولات آرایشی چشم پوشی کنید . فقط کافی است از یک کرم پودر که شامل مواد معدنی می باشد، استفاده کنید . این چنین کرم پودرها خطوط، منافذ و لکه های تیره را محو می کنند. این فرمول ها قابلیت پوشانندگی بالایی دارند که حالت ماسیدگی به خود نمی گیرند . و در خطوط پوست انباشته نمی شوند . هم چنین به پوست شما جلا می دهند و باعث می شوند پوستی درخشان و با طراوت بیشتری داشته باشید . بهتر است از پد اسفنجی استفاده کنید تا این کرم پودر را در سراسر پوست خود پخش کنید .

 

قدم4# : قسمت های خالی ابروی خود را پر کنید .

متوجه شده اید که ابروهای شما مثل گذشته پر پشت نیستند و جای خالی زیادی دارند ؟ مشکلی نیست ! برای حل این مشکل از یک مداد ابرویی که حاوی ویتامین E است استفاده کنید . با کمک نوک تیز مداد، منطق ناهموار را با حرکت های ملایم و کوتاه، پر کنید تا مانند تارهای ابرو به نظر برسند . برای داشتن ابروهای طبیعی و ظریف ؛ آن ها را با به کارگیری شانه ابرو (spoolie brush) شانه بزنید .

 

قدم5# : خط چشم بکشید .

اگر علاقه مندید تا مژه های خود را پرتر و کلفت تر و زیباتر جلوه دهید . کشیدن خط چشم جزو یکی از کارهای ضروری می باشد . و چه کسی عاشق خط چشم نمی باشد ؟ از یک خط چشم با کفیت و مرغوب استفاده کنید و آن را روی خط مژه بالایی خود (قسمتی که مژه ها می رویند) بکشید تا ظاهر مژه خود را مشخص تر کنید .

 

قدم6# : ریمل بزنید .

تصور کنید که آرایش تان بدون استفاده از ریمل چگونه به نظر خواهد رسید ؟ از یک ریمل همراه با مواد تقویت کننده که مخصوص مژه های افراد سالخورده است . و برای حالت دادن به مژه ها ساخته شده است و هم چنین باعث می شود مژه ها بلند تر به نظر برسند، استفاده کنید .

 

قدم 7# : کمی رنگ به چهره تان اضافه کنید .

 

بعد از اتمام شدن میکاپ چشم ها  ، حالا نوبت به این رسیده است که کمی رنگ به چهره خود اضافه کنید . براش و رژگونه خود را بردارید تا با کمک آن رنگ زیبا و با طراوتی با گونه های خود بدهید .

رژگونه های کرمی برای پوست ها افراد سالخورده مناسب تر می باشند . و می توانند بلافالصه گونه ها را جوان تر و درخشان تر نشان دهند . از رژگونه کرمی با کفیتی استفاده کنید که ماسیده و خشک نمی شود .

 

قدم8# : رژ لب بزنید

در آخر برای تکمیل کار ، با کمک رژلب کمی رنگ به لب های خود هدیه دهید . با کمک یک خط لب شروع کنید . بعد از اینکه لب های خود را آماده کردید . وقت آن شده است که از یک رژلب مخصوص پوست های سالخورده استفاده کنید .

بهتر است یک رژلب که باعث هیدراته شدن و تغذیه لب ها می شود را به کار بگیرید . هم چنین استفاده از رژلب های حاوی مواد مغذی و ویتامین B5 و انواع رژلب هایی که دارای فرمول ضدپیری پوست لب می باشند نیز پیشنهاد می شود . به این ترتیب به مرور زمان، پوست لب های تان نرم تر و صاف تر به نظر خواهند رسید . برای تکمیل آرایش خود رژلب دلخواه را انتخاب کرده و آن را روی لب های تان بزنید .

 

منبع مقاله :

https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/makeup/makeup-looks/age-perfect-makeup-routine.aspx

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها