مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > روش استفاده انواع سایه چشم

روش استفاده انواع سایه چشم

5
(1)

معرفی چند نوع ،از انواع سایه چشم و روش استفاده آنها

چشم ها اولین عضو صورت است که در مرحله اول بدیده می شوند . یکی از بهترین راه های زیباسازی چشم ها دانستن فوت و فن سایه زدن است که میتواند چشم ها را چندین برابر زیباتر نشان دهد . بنابراین داشتن اطلاعات درباره آنواع سایه و کاربرد آنها را به شما پیشنهاد میکنم . در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما روش استفاده انواع سایه چشم و به معرفی آنها می پردازیم .

سایه های شل یا سال/ پیگمنت ها

روش استفاده انواع سایه چشم

روش استفاده انواع سایه چشم

این پودرهای سیال و شل یا پیگمنت ها به صورت یک ماده نیمه جامد می باشند . این نوع از سایه ها برای میکاپ آرتیست ها و افرادی که در این زمینه مهارت دارند، عالی می باشد . یک پودر شل و یا پیگمنت برای سایه چشم بسیار ریز و پودری است و رنگدانه های بسیار بالایی دارد. اگر پوست خشکی دارید، زمانی که از این نوع سایه چشم استفاده می کنید، باید مراقب باشید، زیرا پوست را خشک تر می کند و می تواند مستعد چروک شود.

روش استفاده انواع سایه چشم

روش استفاده انواع سایه چشم

سایه چشم های براق شل

سایه چشم های براق شل یا روان، یا پیگمنت های براق و سایه های متالیک در این طبقه قرار می گیرند. تمامی این سایه های چشم عالی به شمار می روند و شما می توانید برای دستیابی به یک ظاهر دراماتیک مانند میکاپ اسموکی و براق از آن ها به کار ببرید. این سایه ها برای مهمانی ها و جشن ها بسیار عالی می باشند، مخصوصا اگر می خواهید در آن مجالس بدرخشید و در معرض توجه باشید.

برای این که به خوبی از این محصول استفاده کنید، باید یک لایه باریک از پرایمر چشم را روی پلک بزنید و زمانی که این پیگمنت را به کار می برید، به آرامی پد یا براس را روی پلک بکشید. برای این که نمای دراماتیک و جذاب تری داشته باشید، براش خود را قبل از استفاده مرطوب کنید. شاید این امر به چسیبدن سایه روی پوست به خوبی کمک نکند، اما به این وسیله، رنگ سایه چشم روی پلک تان واقعا بی نظیر خواهد بود.

به این سایه های چشم لقب FOILED نیز می دهند. به این ترتیب، هم چنین می توانید یک یا دو قطره از MIXING MEDIUM را به براش سایه چشم قبل از این که در داخل پیگمنت فرو ببرید، اضافه کنید. اگر MIXING MEDIUM را در اختیا ندارید، می توانید از اسپری فیکس کننده آرایش، قطره چشم سالین و یا حتی آب استفاده کنید.

سایه های چشم مدادی و یا شمعی .

روش استفاده انواع سایه چشم

روش استفاده انواع سایه چشم

برای آن دسته کسانی که ساختار سایه چشم های پیچیده را دوست ندارند، سایه چشم های مدادی و شمعی می تواند گزینه مناسبی به شمار رود. سایه های مدادی واقعا همه کاره می باشند و برای استفاده کردن و همراه داشتن بسیار مناسب به نظر می آید. استفاده از این محصول به قدری ساده است که می توانید به راحتی آن را مانند یک مداد پشت چشم های خود بکشید و اگر دوست داشتید آن را محو کنید، به این ترتیب همان نمای مورد علاقه خود را به چشمان تان می بخشید.

بهترین مورد درباره سایه چشم های مدادی و شمعی این است که فرمول ماندگاری دارند . این سایه ها می توانند تا 24 ساعت دوام داشته باشند . همه این موارد به دلیل وجود رنگ ها با غلظت بالا و فرمول خاصی است که برند ها در این نوع از سایه های چشمی مدادی و شمعی به کار می برند . این طور فکر کنید که این محصول هم دارای پرایمر است و هم پیگمنت . چیزی که درباره این محصول دوست دارم این است که برای استفاده شدن روی پلک و گوشه های چشم بدون استفاده از وسیله و ابزار دیگری، راحت و ساده می باشد .

روش استفاده انواع سایه چشم

روش استفاده انواع سایه چشم

سایه چشم های بیک .

در دو سال گذشته، سایه های چشم های بیک برای خانم ها تبدیل به یک سایه چشم ارجح و محبوب شده است . این سایه های چشم در یک اجاق با حرارت و گرما حالت پخته به خود می گیرند، نه این که پرس شود . چیزی که این سایه چشم های را در میان خانم ها محبوب کرده است، فرمول روان و قابل محو کردن بالای آن است. یکی از دوستان من گفته بود که میکاپ چشم با این گونه از سایه ها نیز آسان می باشد .

به کار بردن سایه چشم بیک می تواند هم به صورت خشک و یا حتی مرطوب باشد . اگر می خواهید برای جشن ها و عروسی ها نمای دراماتیک تری را به چشم های خود بدهید و رنگ های غلیظ تری برای این قسمت داشته باشید ، باید از شیوه مرطوب سایه های بیک استفاده کنید . سایه های چشم FOILED می توانند همراه با این نوع از سایه های بیک نیز به کار روند. اگر می خواهید به پلک های خود تنها رنگ مختصری بدهید، از شیوه و روش خشک این سایه های چشم بیک به کار ببرید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها