مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > تازه های برند > , , , , , , > سایه های چشم اکلیلی جدید

سایه های چشم اکلیلی جدید

0
(0)

9 سایه چشم اکلیلی که زمانی که در منزل مشغول به کار هستید نیز موجب درخشش شما می شوند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما سایه های چشم اکلیلی جدید را معرفی خواهیم کرد .
تنها به این دلیل که در خانه کار می کنید یا اصطلاحا دورکاری می کنید به این معنی نیست که میکاپ شما باید خسته کننده و نامناسب به نظر برسد . برخی ترجیح می دهند در جلسات Zoom خود از میکاپ های لایت و ملایم به کار ببرند و برخی دیگر طرفدار سایه چشم های اکلیلی و شاینی می باشند .
در این مقاله شما را با گزینه هایی برای سایه چشم های اکلیلی آشنا می کنیم که می توانید از آن ها الهام بگیرید.

 

سایه های چشم اکلیلی جدید

سایه های چشم اکلیلی جدید

نام محصول: Kryolan Pure Pigments Metallic, $19.95

آیا می خواهید کانون توجه باشید ؟

هیچ کجای دیگر نگردید، این پیگمنت های متالیک از این سایه چشم می توانند درخشش صیقلی و شاینی زیبایی به چهره شما بدهند. این محصول یک پودر لوز است، از این رو به یک پرایمر نیز نیاز پیدا خواهید کرد (کانسیلر همیشگی تان نیز می تواند جایگزین خوبی باشد) تا ذرات این محصول بهتر به پوست بچسبند . خبر خوش این است که شما می توانید از آن برای اکلیل های بدن خود نیز استفاده نمایید. از این رو مبتکر و خلاق باشید و تمامی دوستان و اطرافیان خود را در دورهمی ها متعجب کنید (البته با رعایت فاصله اجتماعی).

سایه های چشم اکلیلی جدید
نام محصول: Ruby Kisses Makeup Palette 9 Shadow Set in Gemstones, $5.99

ما می دانیم که هم اکنون به چه چیزی فکر می کنید :

چگونه می توان چنین سایه چشم باکیفیتی را با چنین قیمت پایینی تهیه کرد ؟ اما بهتر است باور کنید، زیرا این پالت سایه چشم شاینی و صاف و هموار و بدون خط و خش، واقعی واقعی است . من زمانی که در یک روز طوفانی منتظر کشتی بودم، از آن استفاده کردم و متوجه شدم که به هیچ وجه پخش نمی گردد . شوخی نمی کنم . فرقی ندارد که هوا آفتابی یا طوفانی، مه آلود یا خنک باشد، این سایه چشم به صرفه و ماندگار می تواند همیشه و در همه مکان خیره کننده به نظر برسد .

سایه های چشم اکلیلی جدید

نام محصول: Miss A AOA Loose Pigment Powders – Cool Tones, $1

بله قیمت این محصول را درست خوانده اید :

این پودرهای پیگمنتی اکلیلی و بامزه یک گزینه عالی به شمار می روند و به نظر حیرت انگیز می آیند .  رنگ های متنوعی از این محصول وجود دارد تا به راحتی در میان آن ها انتخاب کنید . با استفاده از این سایه، اکلیل های آن در تمام طول روز چشمک و برق می زنند. برای این که بهترین نتیجه را با استفاده از این سایه چشم پودری به دست بیاورید، بهتر است قبل از استفاده از آن از پرایمر به کار ببرید، به این ترتیب حالت شاینی آن را برای مدت زمان طولانی حفظ خواهید کرد .

 

سایه های چشم اکلیلی جدید
نام محصول: NYX Glitter Goals Cream Pro Palette, $25

می خواهید زیباترین خانمی باشید که در دورهمی و مهمانی ها می درخشد و حسادت همه را بر می انگیزد ؟ پس باید از این پالت بروز و پیشرفته استفاده کنید. در این جا 10 سایه رنگ باشکوه و بولد وجود دارد و به این ترتیب می توانید به روش ها مختلفی از آن ها استفاده کنید و مانند یک ستاره بدرخشید.سایه های چشم اکلیلی جدید

نام محصول: Nars Hardwired Eyeshadow, $22

اگر می خواهید از خورشید بیشتر بدرخشید، این محصول از برند Nars شما را نا امید نمی کند. با داشتن 18 سایه رنگ متالیک شاینی، هیچ گاه دچار انتخاب اشتباه نمی شوید. بله اندکی گران قیمت است اما همیشه این برند از نظر کیفیت و ماندگاری نظر مصرف کنندگان خود را جلب نموده است. شما مطمئنا از ظاهر زیبایی که این سایه بر جای می گذارد، حیرت زده می شوید .

سایه های چشم اکلیلی جدید
نام محصول: Hourglass Scattered Light Glitter Eyeshadow, $29

در این جا با گزینه باشکوه دیگری رو به رو می شوید . تمام وزن این سایه رنگ به اندازه طلا ارزش دارد . اکلیل های بسیار زیبا این محصول می تواند بعد بیشتر و درخشش منعکس کننده ای به چشم های تان بدهد .

سایه های چشم اکلیلی جدید

نام محصول: M.A.C Eye Shadow in L.E.S. Artiste, $18

اگر می خواهید مانند یک بازیگر که تمامی مخاطبین و تماشاگران خود را حیرت زده می کند، بدرخشید، این سایه رنگ می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این پودر با پیگمنت های بسیاری که دارد، یک نمای خیره کننده به شما می دهد که به خوبی و به طور یکنواخت محو می شود. شما تمامی نگاه ها را به سمت خود جذب خواهید کرد.

 

سایه های چشم اکلیلی جدید
نام محصول: E.L.F. Liquid Glitter Eyeshadow, $5

همان طور که ممکن است تاکنون حدس زده باشید، ما همیشه گزینه های به صرفه ای را به شما معرفی می کنیم. این سایه چشم اکلیلی مایع می تواند درخشش و شفافیت مورد نظرتان را تنها در چند ثانیه ایجاد کند.

سایه های چشم اکلیلی جدید

نام محصول: Jill Stuart Beauty Iconic Look Eyeshadow, $20

اول از همه، این ها بامزه ترین و جالب ترین سایه چشم های تکی می باشند که تاکنون استفاده کرده ایم. آن ها به اندازه کافی اکلیل دارند تا درخشش مورد نظرتان را ایجاد کنند. تنها مقداری از آن را روی سایه چشم همیشگی خود به عنوان تاپ کت بزنید و اجازه دهید تا اکلیل ها کار خود را به درستی انجام دهند.

منبع مقاله: https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/wfh-glitter-eyeshadows-200908/page10

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

مقالات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها