مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > محصولات آرایشی برپایه آب و سیلیکونی

محصولات آرایشی برپایه آب و سیلیکونی

0
(0)

محصولات آرایشی برپایه آب و سیلیکونی

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما مطالبی در مورد محصولات آرایشی برپایه آب و سیلیکونی را گرد آوری کرده ایم امیدوارم با مطالعه این مقاله کمکی به شما در تشخیص نوع مواد و محصولات آرایشیتان کرده باشیم .

اینکه  باوجود استفاده از پرایمر، کرم پودرتان بیشتر از چند ساعت در روز دوام نمی‌آورد، به دلیل ناسازگار بودن بیس محصولاتی است که از آن‌ها استفاده می‌کنید. برای درک این قضیه اول باید تفاوت بین محصولات آرایشی با بیس آب و سیلیکون را بدانید .

از آب در تمامی محصولات آرایشی استفاده می‌شود بنابراین تنها مشاهده کلمه آب در قسمت مواد تشکیل‌دهنده یک محصول به معنای بیس آبی در محصول نیست. به‌طورکلی اگر محصول حاوی موادی باشد که در آن‌ها از پسوند cone و یا silo استفاده شده باشد، این محصول حتماً بیسی سیلیکونی دارند. به‌عنوان‌مثال اگر در جدول مواد تشکیل‌دهنده پرایمر شما موادی مانند «دیمتیکون» یا «سیکلوپنتاسیلوکسن» وجود دارند، پرایمر شما سیلیکونی است.

اگر دوست دارید آرایش شما دوام بیشتری داشته باشد باید از پرایمر و کرم پودری با بیس مشابه استفاده کنید . چراکه همیشه لوازم آرایشی باهم سازگار نیستند.

برای انتخاب پرایمر مخصوص کرم پودر تکنیک‌های زیر وجود دارند :

محصولات آرایشی برپایه آب و سیلیکونی

محصولات آرایشی برپایه آب و سیلیکونی

روش اول

ابتدا پرایمر، سپس کرم پودر
  1. پرایمر را به تمام قسمت‌های صورتتان بزنید.
  2. بگذارید دو دقیقه بماند.
  3. به‌آرامی کرم پودرتان را به شکل نقطه‌نقطه روی پوست زده و آن را پخش‌کنید.

روش دوم

پرایمر و کرم پودر را باهم مخلوط ‌کنید  ،پوشش سبک
  1. در کف دستتان مخلوطی از پرایمر و کرم پودر با در نظر گرفتن نکات زیر درست کنید: اگر درصد کرم پودر به پرایمر 50/50 باشد، تأثیری روشن، سبک و مرطوب‌کننده خواهد داشت و اگر 3/2 کرم پودر و 3/1 پرایمر را باهم مخلوط‌ کنید پوششی متعادل خواهید داشت.
  2. بعد از ساخت این مخلوط آن را به‌صورت نقطه‌نقطه روی صورتتان گذاشته و آن را پخش‌کنید. این نقطه‌ها را روی بینی، گونه و چانه قرار دهید و از مالیدن مقدار زیاد آن روی صورت اجتناب کنید چراکه در این صورت ظاهری شبیه به یک ماسک را به خود خواهد گرفت.
  3. اگر این مخلوط حالت کرمی زیادی به خودش گرفت می‌توانید از کرم پودر استفاده کرده تا بتوانید آن را روی فراگاسی صورتتان نگه‌دارید.

نویسنده: سلینا فراگاسی

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها