مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > ترفند استفاده از سرمه

ترفند استفاده از سرمه

0
(0)

سرمه و 6 ترفند استفاده از آن

گفته می‌شود سرمه علاوه بر زیبایی فواید دیگری نیز دارد. امروزه خانم‌ها کمتر از گذشته از سرمه استفاده می‌کنند، اما ما در این مقاله از مجله آنلاین آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ترفند استفاده از سرمه آورده‌ایم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به زیبایی چشمانتان بیفزایید .

چشمان تیره :

در زمان کشیدن سرمه باید از حرکات بلند دست اجتناب کنید و به‌جای آن در بازه‌های کوتاه دستتان را عقب و جلو ببرید تا چشمانتان تیره شود و بتوانید خطی سیاه و پهن بکشید.

ترفند استفاده از سرمه

ترفند استفاده از سرمه

با سرمه چشمانتان را به نمایش بگذارید :

چشمانتان را ببندید و در امتداد رویش مژه‌های بالا و پایین سرمها را بکشید. این کار حالت و شکل اصلی چشم شما را بیشتر نشان می‌دهد و جلوه آن‌ها را بیشتر می‌کند.

کشیدن خط چشم با سرمه :

تا جایی که می‌توانید به خط رویش مژه نزدیک شوید و سعی کنید فرم خط چشم موردعلاقه‌تان را با سرمه بکشید، زمانی که به گوشه رسیدید می‌توانید آن را ادامه دهید یا قطع کنید. می‌توانید در صورت تمایل به ابتدای مژه برگشته و با کشیدن دوباره پهنای آن را زیاد کنید.

ترفند استفاده از سرمه

ترفند استفاده از سرمه

آرایش دودی چشم :

اول با کشیدن خط زیر پلک پایین شروع کنید و سپس با قسمت نرم سرمه و یا توسط یک برس آن را کمی پخش‌کنید، سپس می‌توانید با تکرار مرحله بالا روی پاک بالایی تأثیر آرایش دودی را روی چشم خود به وجود آورید.

سرمه و خط چشم کامل و جسورانه :

اول از سایه سفید یا روشن روی پلک بالا استفاده کنید و سپس برای تأثیر بیشتر به‌وسیله سرمها یک خط پهن و زاویه‌دار در گوشه پلکتان بکشید.

آرایش چشم آهو :

برای سرمه کشیدن، از حرکت کوتاه جلو و عقب روی خط مژه بالا و پایین استفاده کنید، سپس این حرکات را بیشتر کنید و در گوشه چشم حالتی u شکل به وجود بیاورید تا ظاهری مانند چشمان آهو ایجاد شود.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها