مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > بهترین محصولات برای روتین مراقبت از پوست شبانه

بهترین محصولات برای روتین مراقبت از پوست شبانه

0
(0)

به چه محصولاتی در روتین مراقبت از پوست شبانه خود نیاز دارید؟

ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید.

بهترین محصولات برای روتین مراقبت از پوست شبانه

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما درباره ی بهترین محصولات برای روتین مراقبت از پوست شبانه خواهیم گفت لطفا با ما همراه باشید.

همه ما می دانیم که یک روتین مراقبت از پوست در شب کلید اصلی تنظیم مجدد پوست شما است، اما در واقع شما باید از چه محصولاتی استفاده کنید؟

آیا به یک روتین 10 مرحله ای دقیق نیاز دارید یا می توانید به عنوان یک مینیمالیست نیز در این زمینه عمل کنید و فقط به چند محصول پایبند باشید؟

پاسخ کوتاه به هر دو سوال این است که بستگی به نوع پوست و نیازهای خاص مراقبت از پوست شما دارد.

اما برخی از قوانین کلی وجود دارد که می توانید از آن ها پیروی کنید تا به شما کمک کنند محصولات مورد علاقه خود را پیدا کنید – و رعایت آنها اصلاً سخت نیست. 

روتین مراقبت از پوست در شب نباید دارای جزئیات زیاد یا پیچیده باشد. دو مرحله ضروری پاکسازی و مرطوب‌ سازی است.

برای شفاف ماندن پوست باید هرگونه آلودگی یا کثیفی را از روی پوست پاک کنید.

همچنین باید با مرطوب کردن، سد پوستی را دست نخورده و سالم نگه دارید تا پوست بتواند از دست دادن آب از طریق اپیدرمی را به حداقل برساند. 

یافتن مراقبت از پوست شبانه شما به پنج رکن مراقبت از پوست تقسیم می شود: پاکسازی، آبرسانی، تغذیه، مرطوب کننده و محافظت.

روتین شبانه شما می‌تواند شامل یک پاک‌کننده و تونر عالی، یک محصول آبرسان، یک سرم مملو از مواد فعال قوی و یک مرطوب‌کننده باشد.

شما می توانید این روتین را نیز سفارشی کنید، اما مواردی که به شما گفتیم، یک پایه پوست عالی به شما می دهد. 

به نظر به اندازه کافی ساده است، این طور نیست؟ برای اینکه ببینید چگونه کارشناسان هر مرحله از یک روتین مراقبت از پوست شبانه را تجزیه می کنند، در ادامه این مطلب همراه ما باشید. 

 

پاک کننده یا شوینده صورت

پاکسازی پوست یک مرحله ضروری در هر روتین مراقبت از پوست است، به ویژه در شب. متخصصان بر اهمیت شستن صورت قبل از خواب برای خلاص شدن از شر هر چیزی که ممکن است به تعدادی از مشکلات پوستی کمک کند، تأکید می کنند.

در طول روز، پوست ما محصولاتی از روتین صبحگاهی مانند کرم‌ های ضد آفتاب، آرایش و شاید دیگر مرطوب‌ کننده‌ ها روی خود دارد. علاوه بر این، در طول روز،

ما عرق می کنیم و در معرض آلودگی های زیادی در هوا هستیم که می تواند باعث استرس اکسیداتیو شود که منجر به پیری پوست می شود. توصیه می‌ شود پاک‌ کننده‌ ای را انتخاب کنید که مناسب نوع پوست شما باشد. 

به عنوان مثال، اگر پوست چرب دارید، بهتر است از یک شوینده فومی یا ژلی استفاده کنید. کسانی که پوست خشک‌ تر و حساس‌ تری دارند، ممکن است از یک پاک‌ کننده کرمی و بدون کف بهره بیشتری ببرند که پوست را هیدراته نگه می‌ دارد.

اگر با جوش مبارزه می کنید، توصیه می شود به دنبال چیزی با اسید سالیسیلیک یا بنزوئیل پراکسید باشید. 

 

تونر / اسانس 

اگرچه لازم نیست که اسانس را در برنامه روزانه خود بگنجانید، اما اگر می خواهید پوست خود را بعد از پاکسازی آبرسانی کنید، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. اسانس می تواند به آماده سازی پوست برای مواد فعال و محصولات سنگین تر کمک کند. 

از طرف دیگر تونرها آرایش، آلودگی و کثیفی ها را بیشتر از بین می برند و بافت کلی پوست را یکدست می کنند. اگرچه تونرها نیز کاملاً ضروری نیستند، اما متخصصان توصیه می کنند از آن ها یک تا سه بار در هفته برای حداکثر فواید استفاده کنید.

کسانی که پوست حساسی دارند ممکن است بخواهند لایه برداری شیمیایی ملایم با PHA را در نظر بگیرند.

از تونرها به عنوان مرحله لایه برداری در روتین خود استفاده کنید و از لوسیون لایه بردار مانند لوسیون Biologique P50 برای روشن و صاف کردن پوست به کار ببرید که در عین حال سطح pH پوست شما نیز حفظ می شود.

 

سرم

سرم ها راهی عالی برای گنجاندن مواد فعال در برنامه روزانه شما هستند. بسیاری از مرطوب‌ کننده‌ ها در حال حاضر همان مواد فعال (ویتامین C، رتینول و غیره) را در فرمولاسیون خود دارند،

سرم‌ ها بافت سبک‌ تری را ارائه می‌ کنند که به این ترتیب این دو محصول می‌ توانند به خوبی در کنار هم کار کنند. 

سرم ها برای رساندن مواد آبرسان و مغذی به پوست عالی هستند. اینجا واقعاً جایی است که مواد تشکیل دهنده موثری را پوست می رسانید که نگرانی های خاص مراقبت از پوست شما را هدف قرار می دهند،

که می تواند از هیدراتاسیون یا آبرسانی کلی تا هایپرپیگمانتاسیون تا خطوط ریز تا بافت و غیره را شامل شود. 

ما چیزی مانند مرطوب کننده جوان کننده SkinMedica HA5 را برای پوست های خشک توصیه می کنیم، زیرا رطوبت را به طور قدرتمندی به پوست می رساند. 

برای پوست‌های حساسی که می‌خواهند از مزایای رتینول بدون عوارض جانبی خشن لذت ببرند،  Indē Wild 1% Bakuchiol به آرامی خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌ دهد، منافذ را باز می‌ کند و بافت پوست را یکدست می نماید.

توصیه می شود برای رفع خطوط ریز به دنبال سرامید باشید و سرم  Elizabeth Arden Advanced Light Ceramide Capsules Strengthening & Refining Serum  یکی از موارد مورد علاقه ما برای این شرایط است. 

بهترین محصولات برای روتین مراقبت از پوست شبانه

کرم دور چشم

 ناحیه چشم به دلیل نازک بودن پوست نسبت به سایر قسمت های صورت شما حساس تر است. به همین دلیل، استفاده از کرم دور چشم یک گزینه عالی برای هدف قرار دادن این نگرانی ها بدون تحریک چشم است.

بسیاری از محصولات صورت حاوی عطر و مواد دیگری هستند که می‌ توانند برای ناحیه چشم تحریک‌ کننده باشند، بنابراین استفاده از چیزی که می‌ دانید هیچ‌ گونه تحریکی ایجاد نمی‌ کند، عالی است.

کرم دور چشم Valmont V-Line Lifting Eye Cream گزینه مناسبی است که پوست را آبرسانی می کند، پف را کاهش می دهد و پوست را سفت و صاف می نماید. 

 

مرطوب کننده 

یک مرطوب کننده برای تامین رطوبت پوست شما و قفل کردن سایر موادی که استفاده کرده اید، کلیدی است تا آن ها بتوانند یک شبه جادوی خود را انجام دهند.

به غیر از یک پاک کننده، یک مرطوب کننده تنها محصول ضروری دیگر برای پوست سالم است.

یک مرطوب کننده خوب از اتلاف آب اپیدرمی جلوگیری می کند و به این ترتیب از مانع پوستی نیز محافظت می شود. شما باید بر اساس نوع پوست خود و مهمترین نگرانی های پوستی، یک مرطوب کننده انتخاب کنید.

 

برای پوست های خشک، چیزی را انتخاب کنید که دارای مواد انسدادی ضخیم تر باشد.

ما توصیه می کنیم یکی از روغن‌ ها و کره‌ های گیاهی را پیدا کنید که شبیه به بیولوژی پوست طبیعی هستند. مانند روغن نارگیل، روغن جوجوبا، اسکوالان و ویتامین E. 

پوست چرب و مستعد جوش باید به دنبال چیزی باشید که سبک و آبرسان باشد، زیرا چیزی که سنگین است و با مواد انسدادی ساخته شده است ممکن است منافذ را مسدود کند و ممکن است مشکلات بیشتری برای شما به ارمغان آورد.

اگر از عاشقان مینیمالیستی مراقبت از پوست هستید، توصیه می شود به دنبال مواد چند کاره باشید که با ترکیبات ضد پیری فرموله شده اند تا به طور همزمان بسیاری از نگرانی های پوست را برطرف کنند.

به عنوان مثال، کرم  Skintensive’s Bakuchiol + Retinol Dual Renewal PM Cream گزینه ایده آلی است که ترکیبی از رتینول و آنتی اکسیدان ها برای کمک به ساخت کلاژن و بهبود بافت کلی پوست می باشد.

یک مرطوب کننده برای متعادل کردن سطح هیدراتاسیون و آبرسانی پوست در هنگام خواب بسیار مهم است، بنابراین او چیزی مانند کرم  Epionce Renewal Facial Cream و کرم Orpheus Skin Resurrection Bio Shield Cream را توصیه می کند. 

 

ماسک های صورت

ماسک های صورت را به عنوان درمانی برای صورت خود  در نظر بگیرید. برای حداکثر استفاده، بعد از تونر و قبل از اینکه با یک مرطوب‌ کننده روتین خود را تمام کنید، استفاده نمایید.

اگر ماسک شبانه را انتخاب می‌ کنید، می‌ توانید از مرطوب‌ کننده خود صرف نظر کنید زیرا ماسک قبلاً دارای ترکیبات و خواص آبرسانی است.

بهترین مورد برای شما بر اساس ترجیحات شخصی، نگرانی پوستی که می خواهید درمان کنید و نوع پوست شما است. 

به یاد داشته باشید: در مورد ماسک صورت یا هر محصولی که باید در روتین پوست شبانه خود در نظر بگیرید، همیشه بهتر است در صورت داشتن هر گونه سوال با متخصص پوست خود مشورت کنید. 

 

کلام آخر

یک روتین مراقبت از پوست – به خصوص در شب – نباید آنقدرها هم ترسناک باشد.

فقط در حین پیروی از این راهنما، نوع پوست و نگرانی های خاص مراقبت از پوست خود را در نظر داشته باشید، به این ترتیب می توانید روتین مراقبت از پوستی را شکل دهید که برای شما و پوست شما کار می کند.

 

منبع مقاله: https://www.instyle.com/what-you-need-in-your-night-skin-care-routine-7553100

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها