مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

4
(1)

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

همه ما از زیبایی پوست و موی زنان کشورهای آسیای جنوب شرقی شنیده ایم ، از آبهای آبی یونان گرفته تا آسمان خراش های توکیو ، جهان که ما در آن زندگی میکنیم یک مکان وسیع و متنوع است . گاهی تفاوت های ما خیلی کوچک و ظریف است و گاهی بزرگ و قابل توجه . همینطور رویکرد مناطق مختلف به زیبا بودن نیز با یکدیگر فرق میکند . در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ما رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی و روشهای مراقبت پوستی متفاوت از کشورهای مختلف را برای شما گرد آوری آورده ایم :

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

ژاپن : فرهنگ جوانی

نوآوری بخش مهمی از فرهنگ زیبایی ژاپن را در بر داشته و زنان ژاپنی هر کاری میکنند تا با نشانه های پیری مبارزه کنند . یکی از کارهای جالب نوشیدن کلاژن مایع و مکمل های آن است .

همینطور استفاده از پیله کرم ابریشم برای برداشتن لایه های مرده و تخلیه منافذ گرفته هم محبوبیت زیادی در ژاپن دارد چرا که اسیدهای آمینو و پروتئین داخل ابریشم یک لایه بردار خیلی خوب به شمار می آید .

در ژاپن بیشتر به پیشگیری اهمیت می دهند ، محصولاتی زیادی با اس پی اف 50 به بالا در ژاپن یافت میشود که شامل لوسیون ، اسپری ؛ دستمال ؛ کرم و حتی پودر هستند . اکثر خانم ها از چتر های محافظ یو وی استفاده میکنند و در روزهای آفتابی هم لباسهای آستین بلند می پوشند .

مراقبتهای ضد پیری بخش مهمی از زندگی خانم های ژاپنی است و از همان کودکی سعی میکنند تا از افتاب زیادی دوری کنند تا در سنین بالاتر دچار چین و چروک نشوند. آنها برای رسیدن به پوستهای بدون منفذ و روشن هر کاری میکنند. آنها ر روز از لایه بردار، ماسک و ضد آفتاب استفاده میکنند.

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

چین : نور روشن

خانم های چینی خیلی بیشتر از آمریکایی ها به محافظت از پوست خود در برابر عوامل مختلف اهمیت میدهند و دوست دارند پوستی روشن و فاقد چین و چروک داشته باشند. چینی ها به دلیل زردی که داخل پوست خود دارند به صورت ژنتیکی در برابر پیری مقاومت بیشتری دارند و معمولا تا سن 40 سالگی دچار مشکل خطوط و چین و چروک نمیشوند. آنها از کودکی یاد گرفته اند که باید از ضد افتاب استفاده کنند و حتما از یک لایه غلیظ ضد آفتاب ، کلاه لبه دار بزرگ و حتی چتر آفتاب استفاده میکنند.

سفیدی برای آنها مهم است و برخلاف خیلی از کشورهای دیگر برای برنزه شدن زیر آفتاب نمیروند . آنها از کرم های سفید کننده مانند کرم هیدروکینون و سرم ویتامیت سی ، لایه بردارهای شیمیایی و تونینگ لیزری استفاده میکنند .

همینطور برای از بین بردن منافذ بزرگ هم از پاک کننده های حاوی اسید گلیکولیک استفاده میکنند و برای زدن آنها برس های موتوری مانند کلاروسونیک را به کار میبرند. همینطور روش های دیگر افزایش تولید کلاژن مانند لیزر فرکشنال و آی پی ال هم محبوبیت زیادی در چین دارند. یکی از چالش های خانم های چینی میزان آلودگی زیادی است که در این کشور وجود دارد و برای مبارزه با این مشکل از روش های پاکسازی مختلف مانند میکرودرمابریشن و ماسک های آبرسان استفاده میکنند.

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

رازهای مراقبت پوست زنان آسیایی

کره جنوبی : قدم به قدم

خیلی از خانم از محصولات مختلف برای تکمیل مراقبت پوستی خود استفاده میکنند و خانم های کره ای در این امر مقام اول را دارند. این مراقبتها شامل مراحل زیادی میشود : پاک کردن آریش چشم ، پاک سازی دو مرحله ای با روغن و فوم پاک کننده ، تونر ، سرم صورت ، سرم دور چشم و یک کرم جداگانه دور چشم ، مرطوب کننده و کرم گردن . خانم های کره ای دوست دارند برای شب نیز از کرم گردن و ماسک های هفتگی استفاده کنند.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها