مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

0
(0)

معرفی بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به معرفی بالیاژ مو و چگونگی انجام آن خواهیم پرداخت و به شما خواهیم گفت که بهترین روش برای انجام آن چبست .

چه تغییری در رنگ موهای خود داشته باشم ؟ آیا موهایم را بالیاژ کنم یا آمبره ؟ هایلایت چطور؟ اینها سوالاتی است که اغلب خانمها در این ایام از خود می پرسند . به نظر می رسد که هر فصل ترندها و گرایش های مخصوص به خود دارد .

با فرا رسیدن عید نوروز ، تغییر رنگ در موها جزء مواردی است که همه خانمها را وسوسه می کند . ما قصد داریم برای شما معنی سبک های مختلف را بیان کنیم تا برای تعطیلات نوروز به همان رنگ مو و سبک مویی که در نظر دارید ، دست یابید ، در این جا درباره معنای بالیاژ صحبت خواهیم کرد .

بالیاژ

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

 

اول از همه باید گفت که بالیاژ تکنیکی است که آرایشگر ها برای هایلایت موهای شما استفاده می کنند . و این روش می تواند برای دستیابی به سبک های مختلف مو به کار رود . با کمک این تکنیک بالیاژ، که به عنوان نقاشی کردن مو نیز معروف است ، هایلایت کننده یا رنگ به روشی پیاده می شود که نمای طبیعی و متعادل و معمولی به موها ارائه می گردد که از ریشه تا انتهای موها نمایان است .

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

این تکنیک تماما در ارتباط با ترکیب رنگ موی پیش زمینه و رنگ هایلایت می باشد که بسیار خوش می درخشد .

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

گاهی اوقات یک آرایشگر از سلفون ، فویل و یا کلاه مش استفاده می کند تا بخش هایی که نیاز است رنگ شود را از باقی موها جدا کند . هر آرایشگر تکنیک مخصوص خود را دارد و فرقی ندارد که از کدام یکی از این موارد استفاده نماید .

هیچ گاه به کسی اجازه ندهید که به شما بگوید که بالیاژ قدیمی شده است و دیگر مد روز نیست .

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

این گرایش همیشه در زمینه رنگ کردن مو وجود داشته است و هم چنان نیز باقی خواهد ماند . بالیاژ یک تکنیک سختی است که آرایشگر ها مجبور می شوند تا مدت زمان زیادی را صرف کنند تا در آن مهارت و تخصص بیابند . اما در هر صورت وقت و هزینه هایی که برای یاد گرفتن این تکنیک صرف می شود ، بسیار ارزشمند است ، زیرا درآمد حاصل از این سبک رنگ مو بسیار بالا است و به این ترتیب بازگشت سود از سرمایه نیز بالا می رود . در هر صورت زمانی که تکنیک بالیاژ به خوبی انجام شود ، نمای بی ظیر و طبیعی به موهای شما می دهد که مطمئنا از آن خوشتان می آید .

بالیاژ مو و چگونگی انجام آن

البته یافتن آرایشگری که به خوبی این امر را برای شما انجام دهد، سخت است . شاید تکنیک بالیاژ ساده به نظر برسد، اما مهارت آرایشگر در این زمینه حرف اول را می زند .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها