مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > ایده هایی برای میکاپ ساحلی

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

0
(0)

ایده ها و توصیه هایی برای میکاپ ساحلی

 

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما ایده هایی برای میکاپ ساحلی برای  شما دوستداران زیبایی آورده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

هیچ چیزی تحت عنوان “زمان و مکان مناسب” برای میکاپ وجود ندارد .

میکاپ یک نوع از خودبیانگری است و شما کاملا آزاد هستید تا از میکاپ به هر ترتیبی که دوست دارید، استفاده نمایید . هر کسی میکاپ ساحلی را ممنوع می کند، باید این ایده خود را کنار بگذارد . اگر می خواهید تا لحظات خوشی را در ساحل با یک میکاپ تابستانه و مناسب داشته باشید . مهمان ما باشید و از توصیه هایی که در این جا ارائه می داریم لذت ببرید تا مطمئن شوید که خورشید و ماسه و شن یا به طور کلی دریا و ساحل، در زیباتربه نظر رسیدن هر چه بیشتر شما مشارکت دارند .

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

1-هیچ گاه ضد آفتاب را فراموش نکنید

این قانون بسیار مهمی است . و متاسفانه باید بگوییم که محصولات لوازم آرایشی دارای SPF هم نمی توانند جایگزین این مورد شوند ، مخصوصا زمانی که می خواهید در ساحل و زیر نور مستقیم آفتاب باشید. شما باید SPF را قبل از به کار بردن میکاپ خود استفاده کنید .

محافظت در برابر نور خورشید اصلا موضوع قابل مذاکره ای نیست. همیشه در زیر میکاپ خود از یک ضد آفتاب استفاده کنید . باز هم تکرار می کنیم که فرقی ندارد که شما از لوازم آرایشی با SPF به کار ببرید، بسیار اهمیت دارد تا لایه محافظتی اضافه تری را در برابر نور خورشید داشته باشید .

آیا می دانستید که 90 درصد از پیری پوست از خورشید حاصل می شود ؟

هم چنین این امر را به یاد داشته باشید که باید در طول روز ضد آفتاب خود را تمدید و تجدید کنید . به طور ایده آل از ضد آفتاب با SPF 30 یا حتی بالاتر استفاده نمایید و به یاد داشته باشید که هر 90 تا 120 دقیقه یک بار باید آن را تمدید کنید . بسیاری از افراد ترجیح می دهند از SPF های معدنی نسبت به ضد آفتاب های شمیایی استفاده کنند که دارای زینک و تیتانیوم دی اکسید هستند .

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

2- پودرها را در آرایش ساحلی خود کنار بگذارید .

 

بیایید درباره منافذ پوست صحبت کنیم. زمانی که شما تصمیم می گیرید تا یک نوعی از میکاپ را برای رفتن به ساحل استفاده کنید، به یاد داشته باشید که پوست شما حرارت می یابد و گرم می شود، همین موضوع به معنای این است که منافذ پوست تان باز می شوند و احتمالا عرق می کند .

زمانی که منافذ پوست باز می شوند ، میکاپ بیشتری وارد پوست شما می شود و منافذ تان را می بندند و سپس وارد رگ های خونی می گردند . و الی آخر. کرم، ژل و محصولات مایع برای میکاپ ساحلی گزینه بهتری به شمار می روند ، زیرا شما می توانید بدون این که حالت کیکی را روی پوست خود به وجود بیاورید، دوباره آن ها را تمدید و تجدید کنید . اگر هم از پودر استفاده می کنید و مدام آن را تمدید می کنید، مطمئن باشید که میکاپ تان شروع به ضخیم شدن می کند. محصولات سبک تر همیشه طبیعی تر به نظر می رسند .

 

3-محصولات ضد آب، عمر میکاپ ساحلی تان را افزایش می دهند .

اگر می خواهید وارد آب شوید، هیچ گاه خانه را با استفاده از مداد و یا ژل ابروی ضد آب برای ابروهای خود ترک نکنید. برای هر چیزی که می خواهید در میکاپ تابستانه و ساحلی خود استفاده کنید، حتما به ضد آب بودن آن ها نیز توجه داشته باشید .

هیچ چیزی بدتر از چشم هایی که ریمل زیر آن ها پخش شده است، نیست . به این ترتیب از ریمل های ضد آب نیز به کار ببرید. هم چنین از استفاده از کرم پودرهای ضد آب و مقاوم در برابر آب نیز غافل نشوید . من به شخصه برای میکاپ ساحلی، مقداری از کرم پودر ضد آب تیره خود را به کار می برم تا پوستم نمای برنزه تری داشته باشد .

به طور خلاصه: زمانی که می خواهید به ساحل بروید، تنها مقداری اندکی میکاپ اما با فرمول های ماندگار برای خود انتخاب کنید .

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

4- بالم لب بهترین دوست شما است .

شاید شما نخواهید این توصیه را بشنوید، اما لطفا خانه را بدون استفاده از بالم لب ترک نکنید . می توانید از بالم های رنگی نیز به کار ببرید. برخی از این بالم های لب دارای SPF نیز می باشند. این را به یاد داشته باشید که پوست لب و چشم بسیار نازک تر از باقی قسمت های بدن است، از این رو اطمینان به دست بیاورید که با SPF نیز از آن ها محافظت می کنید .

 

5- زمانی که می خواهید میکاپ خود را تجدید کنید، تنها با حرکات ضربه ای این کار را انجام دهید ، نه این که آن ها را روی صورت خود بمالید .

زمانی که خورشید سوزان روی پوست شما می تابد، شاید لزوم این امر به وجود بیاید که میکاپ خود را به صورت استراتژیک تمدید کنید . این دلیل دیگری است که چرا باید از محصولات بر پایه کرم، مایع و ژل به کار ببرید . بسیار ساده است تا با انگشتان خود یک لایه باریکی روی میکاپ خود ایجاد کنید . همیشه این کار نیز با حرکات ضربه ای انجام دهید، نه این که آن را روی پوست خود بمالید ، زیرا به این ترتیب حالت کیکی را برای خود مهیا می نمایید .

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

ایده هایی برای میکاپ ساحلی

6- تونر می تواند درخشش میکاپ شما را افزایش دهد .

برای تجدید میکاپ در ساحل، بهتر است از یک تونر آبرسان ویتامینه استفاده کنید . قبل از این که میکاپ ساحلی را داشته باشید . آن را روی صورت خود اسپری کنید و همین کار را نیز در طول روز انجام دهید تا پوست تان آبرسانی شده و تازه باشد و درخشش طبیعی را در معرض نمایش بگذارد . مشکلی خلاف این موضوع دارید و احساس چرب بودن روی پوست خود می کنید ؟

بهتر از از برگه های خشک کن صورت و یا میکاپ همراه خود داشته باشید تا از برق زدن پوست خود جلوگیری به عمل بیاورید .

 

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها