مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > فر کردن مو بدون سشوار

فر کردن مو بدون سشوار

3
(1)

چگونه بدون استفاده از گرما موهایمان را مواج و فر کنیم ؟

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتادرنگ در مورد فر کردن مو بدون سشوار برای شما مطالب جالبی را اورده ایم .

به احتمال قوی بعد از مدتها خانه نشینی و فاصله گذاری اجتماعی موهای شما فرصتی برای استراحت پیدا کرده اند . و خیلی از آرایشگران پیش بینی میکنند که تغییر بزرگی در نحوه درست کردن موهای ما به وجود خواهد آمد . و اغلب افراد ترجیح میدهند از ابزار حرارتی مانند اتو مو و بابلیس کمتر استفاده کنند . و همه دوست دارند موهای خود را سالم نگه دارند ؛ در این مقاله میخواهیم با مشاوره متخصصین بهترین راه های فر کردن و حالت دادن به مو بدون استفاده از گرما را به شما یاد بدهیم .

 

روش مخصوص موهای مختلف :

فر کردن مو بدون سشوار

فر کردن مو بدون سشوار

 

فر کردن موها با جوراب

شاید به نظر عجیب باشد ولی این یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش ها برای فر کردن مو در خانه است . برای اینکار وقتی موهیتان خیس هستند آنها را به آرامی برس شده و به دو قسمت تقسیم کنید ، سپس یک جوراب بلند را در هر طرف قرار داده و موهایتان را به جوراب ببافید ، سپس نوک موها را با کش ببندید و بگذارید شب تا صبح بماند . شما میتوانید برای اینکار از کمربلند حوله و یا کراوات نیز استفاده کنید ، هر کدام از روش ها نتیجه ای متفاوت را ایجاد خواهند کرد ؛

اگر از قالبی نازک مانند جوراب استفاده کنید حجم فر ها کمتر خواهد شد و اگر از کمر حوله استفاده کنید فرهای بزرگتری ایجاد خواهید کرد . تنها باید دقت کنید که هر کاری در سمت راست انجام دادید را در سمت چپ هم انجام دهید .

 

بافت

از طرفی بافت موها از شب تا صبح نیز می تواند موج های زیبا و ملایمی را در موها ایجاد کند. برای اینکار موهای نم دار خود را به دو قسمت تقسیم کرده و هر طرف یک بافت فرانسوی ایجاد کنید و بعد از تمام شدن کمی بافت ها را با دست باز کنید تا موج های نرم تری داشته باشید . قبل از اینکار بهتر است از یک نرم کننده لیو این استفاده کنید تا رطوبت بیشتر مو موج بیشتری با آنها بدهد. صبح روز بعد به موهایتان اسپر و میست بزنید و بافت ها را باز کنید .

 

روش مناسب موهایی که به صورت طبیعی موج و فر ملایم دارند :

روش اسکرانچینگ

اگر موهای شما به صورت طبیعی فر است و موج دار هم میتوانید از روش بالا استفاده کنید و هم می توانید با استفاده از محصولات مناسب بدون استفاده از حرارت فر های زیبایی درست کنید .

در این روش شما به مواد مخصوص موهای فر مانند کرم و یا موس نیاز دارید و سپس تنها کافیست سر خود را به پایین خم کرده و دستهای خود را زیر موها قرار داده و به آرامی مشت کرده و موها را بالا بیاورید و رها کنید و سپس این کار را تکرار کرده و اجازه بدهید موها به خودی خود خشک شوند . همینطور برای زدن مواد از یک شانه دندانه درشت استفاده کنید و مطمئن شوید که مواد به همه جای موها رسیده است .

 

 

روش مناسب موهایی که فرهای ریز و وز دارند

 پیچیدن

از این روش بلافاصله بعد از حمام و یا در طول و بین حمام استفاده کنید . برای اینکار میتوانید از اسپری نرم کننده برای چرب کردن موها استفاده کنید . وقتی موها مرطوب هستند آنها را به دو قسمت تقسیم کرده و هر قسمت را باز به دو قسمت تقسیم کرده و دور هم بپیچید . هر چقدر قسمت بندی شما کم حجم تر باشد فر ها ریزتر میشوند . سپس اجازه دهید موهایتان خشک شوند .

 

https://www.allure.com/story/how-to-do-heatless-curls-and-waves

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها