مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > بستن مدلهای تلی با روسری

بستن مدلهای تلی با روسری

5
(3)

بستن مدلهای تلی با روسری

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما چند مدل بستن مدلهای تلی با روسری را گرد آوری کرده ایم .که امیدواریم با ایده گرفتن از این مدل ها مانند یک ستاره بدرخشید .

از گذشته تا کنون،روسری همیشه یک وسیله کلاسیک محسوب می شود . می توانید برای دور گردن خود از آن استفاده کنید . دور سر خود ببندید . آن را به کیف خود آویزان کنید و یا آن را به حالت های مختلفی به موهای خود ببندید تا از نور خورشید در امان بمانید .

مدل نیم گره با دستمال سر

بستن مدلهای تلی با روسری

     بستن مدلهای تلی با روسری

زمان این است که با یک مدل موی جالبی رو به رو شویم . آیا می دانستید که سربند یا دستمال سر در ابتدا در کشور هند بوده است ؟ بله این اسم از زبان هندو گرفته شده است که به معنای “دستمالی است که تا” می شود.

لوازمی که نیاز دارید:

  • کش مو.
  • شانه.
  • دستمال سر یا روسری.

چگونگی انجام دادن آن.

1.موهای خود را شانه کنید تا هیچ گره ای نداشته باشد.

  1. موهای خود را در پشت جمع کنید و آن را تا نیمه تا کنید همان جا با کش ببندید و اجازه دهید تا انتهای موهای تان از گره بیرون بریزد و بالای سرتان پخش شود.
  2. روسری را روی یک میز گذاشته و با دقت و مرتب مثل یک ربان دراز، تا کنید. می توانید از دستمال سرهای آماده نیز به کار ببرید.
  3. دستمال سر را از پشت سر تا جلوی سرتان قرار دهید. اگر از روسری استفاده می کنید، گره آن را پشت سر خود بزنید.

پیچیدن روسری در تمامی بخش های سر

بستن مدلهای تلی با روسری

       بستن مدلهای تلی با روسری

این مدل مو با روسری را می توانید با آرایش و لباس های مهمانی خود ست کنید.

لوازمی که نیاز دارید:

  • سنجاق سر.
  • کش مو
  • روسری مربعی.

چگونگی انجام آن:

1.اگر موهای کوتاهی دارید، به سادگی موهای خود را با سنجاق جمع کنید به گونه ای که از زیر روسری بیرون نزنند. اگر موهای بلندی دارید، موهای خود را با یک کش ببندید و در پشت سر جمع کنید.

  1. روسری خود را به گونه ای تا کنید تا شبیه یک مثلث شود.
  2. دو طرف روسری را در دست بگیرید تا گوشه مثلث در پایین قرار بگیرد . سپس روسری را از پشت سر شروع به قرار دادن کنید و تمام سر را با آن بپوشانید و سپس دو طرف روسری را جلوی سر به هم گره بزنید به گونه ای که گوشه مثلثی روسری زیر گره قرار داشته باشد . بعد از گره زدن، گوشه مثلث را از روی گره رد کنید و دو طرف روسری که آویزان شده است را نیز پنهان کنید .
  3. اگر روسری بلندی دارید در نهایت گوشه های آن را بار دیگر پشت سر گره بنزید.

مدل ROSIE THE RIVETER

بستن مدلهای تلی با روسری

ROSIE THE RIVETER تنها یک زن نبود . او سمبلی برای تمام خانم هایی بود که در کارخانه ها و کشتیرانی ها در جنگ جهانی دوم کار می کردند . سازمان فمینیست آمریکایی نیز از این شخصیت در آیکون خود استفاده نموده است . مدل روسری بستن این خانم در تمام دنیا با استقبال بالایی رو به رو شد .

لوازمی که نیاز دارید:

  • کش مو
  • روسری
  • شانه

چگونگی انجام آن

1.موهای خود را شانه کنید تا گره ای نداشته باشد. موهای تان را به صورت گوجه ای یا دم اسبی جمع کنید. اگر موهای صافی دارید، گوجه ای بزرگ تری را شکل دهید. اگر موهای فری داشته باشید این مدل روی موهای تان جذابیت بیشتری دارد.

  1. دستمال خود را روی میز قرار دهید و آن را به طور مرتب رول کنید.
  2. مرکز روسری را در پشت سر قرار دهید که درست زیر موهای گوجه ای یا دم اسبی شما باشد . گوشه های روسری را جلوی سر خود بیاورید. در نهایت گره پاپیونی بزنید.
  3. اگر روسری شما واقعا دراز است . گوشه های آن را پشت سر و در زیر لایه اول روسری پنهان کنید .

گره قدیمی

بستن مدلهای تلی با روسری

          بستن مدلهای تلی با روسری

اگر عجله دارید و می خواهید موهای تان را مدل زیبایی در آورید . در این جا می توانید از روسری استفاده کنید . مدل قدیمی و کلاسیکی وجود دارد که بسیار جذاب است. این مدل را به سادگی می توانید به کار ببرید و برای مدت ها روی سر خود در طول روز ثابت نگاه دارید .

لوازمی که نیاز دارید:

  • کش مو.
  • شانه
  • روسری.

چگونگی انجام آن.

1.موهای خود را به صورت گوجه ای شلوغ ببندید و آن را با یک کش مو محکم کنید.

  1. روسری را تا کنید تا یک نوار یا ربان دراز داشته باشید. اطمینان به دست بیاورید که دستمال هم اکنون پهنای یک اینچ یا یک و نیم اینچی دارد.

3. مرکز آن را پشت سر قرار داده . گوشه های آن را بالا بیاورید که درست مقابل قسمت گوجه ای موهای تان می باشد . سپس آن دو گوشه را به هم پیچ دهید و در نهایت با این نوار یکی شده و پیچ خورده . یک حلقه تشکیل دهد و دنباله آن را ازحلقه رد کنید تا یک گره زیبا ایجاد شود . هم چنین سعی کنید تا بخش های پیچیده خورده آن  را با دست اندکی باز تر کنید .

.

پیچ کلاسیک همراه

بستن مدلهای تلی با روسری

  بستن مدلهای تلی با روسری

با این مدل مو انگار AUDREY HEPBURN (بازیگر و مدل و رقاص بریتانیایی) دوباره زنده می شود!!! شما هم این احساس را می کنید؟ روسری رنگارنگ در این جا به بافت فرانسوی جذابیت بیشتری می بخشد . این مدل بسیار یادآور روزهای گذشته است .

لوازمی که نیاز دارید:

  • شانه
  • سنجاق سر
  • روسری مربعی

چگونگی انجام آن:

1.موهای خود را با یک برس، شانه کنید. مقداری از موی جلو سر را بردارید و آن را در پشت نزدیک به تاج سر نگاه دارید. سپس این قسمت از مو را پوش دهید تا یک حالت حجیم تری به خود بگیرد و سپس با سنجاق در آن محل ثابت کنید.

  1. دوباره موهای خود را شانه کنید و همه را در پشت جمع کنید. با یک دست آن را نگاه دارید، مانند موقعی که دم اسبی می بندید، در حالی که انتهای مو را با دست دیگر خود می گیرید.
  2. مو را به سمت درون، یعنی از انتها به سمت سرتان، بپیچید. این امر باعث می شود تا حالتی شبیه بافت فرانسوی به وجود بیاید.
  3. اگر موهای بلندی دارید، باید انتهای موهای خود را به صورت شل و آویزان قرار دهید. موهای اضافه را به صورت بافت فرانسوی ببافید.
  4. از سنجاق سر استفاده کنید تا بافت فرانسوی را در محل خود محکم کنید.
  5. دستمال خود را تا کنید و دور سر خود ببندید، سپس پشت گردن تان در زیر موهای پیچ خورده، آن را گره بزنید.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 3

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها