مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

0
(0)

انواع سبک میکاپ های بولد که می توانید همراه با ماسک صورت داشته باشید

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به انواع سبک بولد میکاپ با ماسک صورت در این روزها خواهیم پرداخت .

اگر آرایش یک نوع هنر است، پس ماسک ھای صورت، نصف صورت ما را که همان حکم بوم نقاشی را دارد پوشانده و تاثیر و زیبایی این هنر را کاهش مي دھد. درست است؟ اما خیر.. . کمی صبر کنيد !

 

احتمالا به علت خداحافظی با رژلب و برانزر مورد علاقه تان، کمی ناراحت و غمگین هستید . اما بیشتر آرایشگران و وبلاگرھای زیبایی سعی می کنند تا با زیباتر کردن هر چه بیشتر مژه ھا و پلک ھا، دوباره حال و هوای پر انرژی و شاد قبل از شروع اپیدمی بیماری کووید-19 را باز گردانند .

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

مھم نيست که اخيرا به کجا مي رویم، در ھر صورت استفاده از ماسک صورت و ماسک ھای محفاظتی تقریبا بخشی از روتين و روال روزانه زندگی ما حساب مي شود. از جایی که ماسک نصف صورت مان را می پوشاند -اقدامی که CDC برای کاھش سرعت انتشار ویروس کرونا پيشنھاد می کند- باید تغييراتی در نحوه انجام آرایش و میکاپ ما نيز ایجاد گردد.

امروزه رژلب و ھایلایترھا برای استفاده در خانه کاربرد دارند و کرم پودرھا دیگر خیلی مانند گذشته مورد استفاده قرار نمی گیرند . (زیرا باعث بی اثر شدن ماسک ھای جراحی و N95 می شوند).

اما چشم ھای ما ھنوز ھم در معرض دید قرار دارند، پس چرا به سراغ ایده ھا خلاقانه نمی رویم؟

سعی کنيد ماسک تان را به جای یک شی آزاردھنده و مانع، به عنوان یک وسيله برای گسترش خلاقيت و زیبایی در نظر بگيرید. این طرز فکر باعث مي شود به ذهنیتی برسيد که می توانید در کنار پوشاندن بینی و دهان خود، هنر زیبای میکاپ را هم چنان در معرض نمایش قرار دهید.

بر این اساس، وبلاگرھای زیبایی و آرایشگران خلاق، برای نشان دادن اینکه چطور می توانيد به بھترین نحو ممکن روتین آرایش خود را عوض کنيد و ھارمونی زیبایی با ماسکی که امروزه روی صورت ھمه دیده می شود، ایجاد کنيد، پنج سبک میکاپ متفاوت و محصور کننده که ھمراه با ماسک ھستند را به ما معرفی کرده اند.

این توصيه ھا شامل کشيدن خط چشم ھای چشمگیر، رژگونه سرخرنگ زیبا و سایه ھای چشم رنگين کمانی و تيره است .

بهتر است بیس و پایه آرایش خود را قبل از اینکه شروع کنيد، آماده نمایید .

آرایشگران توصيه مي کنند که برای بيس ھر سبک آرایش و میکاپی، از یک مرطوب کننده سبک و سپس ضدآفتابی با SPF40 استفاده کنيد. بھتر است ضدآفتابی که به کار مي گيرید، دارای فرمول شفاف باشد تا رنگ آرایش تان را تغيير ندھد.

سعی کنيد که کرم پودر را در ھمه جای صورت تان استفاده نکنيد و فقط در بخش ھایی که لکه ھای تيره دیده می شوند، از کانسيلر کمک بگیرید . در قسمت ھایی که فکر مي کنيد ضروری است کانسيلر را اعمال کنيد، مثلا از قوس بينی به بالا. کانسيلر ھای زیادی در سایه رنگ های مختلفی در دسترس ھستند . استفاده از یک کانسيلر سبک که ظاهر ملایمی را روی صورت شما به ارمغان می آورد، بھترین گزینه روی میز خواھد بود .

موقع استفاده از کانسيلر در زیر چشم ھا، با احتياط عمل کنيد . ھم چنين بھتر است کانسیلر را بعد از اتمام میکاپ چشم استفاده کنید تا کثیف کاری و پیگمنت های سایه یا لکه ها خط چشم و ریمل روی آن بر جای نماند . سپس دقت کنيد که اطراف چشم تان را تا حد امکان روشن کنيد، زیرا پس از استفاده از ماسک، سایه ای در آن قسمت به چشم می خورد . سعی کنيد از کرم براق کننده ای استفاده کنيد که دارای خاصیت تصحيح کننده رنگ پوست با تناژ زرد می باشد . این محصول ھم چنين به عنوان یک ھایلایتر ھم عمل خواھد کرد . سپس کانسيلر را به عنوان لایه بعدی به کار ببرید .

تميز کردن ابروھا در واقع بخش مھمی است که به صورت تان جلوه می بخشد . بنابراین سعی کنيد برای پر کردن قوس ابروی خود از مداد ابرویی با رنگ مناسب استفاده کنيد . سپس برای داشتن ابروھایی با حالت زیبا و مرتب، آن ھا را با کمک ژل ابرو به سمت بالا شانه کنيد . یکی از مھم ترین و برجسته  ترین نکته ھا برای داشتن ابروھایی تميز و مرتب، انتخاب مداد ابرو و ژل ابروی مناسب و با کيفيت است .

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

1.سبک میکاپ با طراوت و شاداب

پوست شاداب و مرطوب به خودی خود در چند سال گذشته به یک سبک ميکاپ و ترند تبدیل شده است . چه برای داشتن پوست شاداب و مرطوب، به شدت پایبند روتین مراقبت از پوست خود باشید یا سعی کنيد با به کارگيری ھایلایتر چنین ظاهری به دست بیاورید، فرقی ندارد . در هر صورت این سبک ممکن است در اطراف پلک تان جلوه خوبی داشته باشد . حتی با وجود این که نصف چهره شما زیر ماسک پنهان است، اما باز هم پوست شفاف و شیشه ای شما در معرض توجه می باشد .

در قدم اول، از مقداری سایه چشم پودری خاکستری مایل به قھوه ای استفاده کنيد و یک لایه نازک از آن را در سراسر پلک خود پخش کنيد . سپس برای اینکه چشم ھا حالت بگيرند و از طرف دیگر احساس سنگينی پشت پلک های تان نداشته باشيد . از یک خط چشم مدادی رنگ طوسی مایل به قھوه ای استفاده کنيد و مجرای اشک پایين چشم خود را کمی تيره کنيد . ھم چنين برای داشتن نتيجه ای چشمگيرتر مي توانيد، به جای استفاده از محصولات با رنگ خاکستری مایل به قھوه ای، از رنگ های شاد و روشن مثل رنگ فوشیا، نارنجی و سبز لیمویی به کار ببرید .

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

برای براق کردن بيشتر مي توانيد از مقداری کرم چشم برای تمام قسمت های پلک خود استفاده کنید . این کرم ها به اندازه براق کننده ها یا هایلاترها نیستند ، اما در هر صورت اندکی نرم و لطیف تر می باشند .

اگرچه این کرم ها مانند براق کننده ها کمی چین و چروک در اطراف چشم ایجاد می کنند، اما در هر صورت خاصیت آبرسانی بیشتری دارند و ھم چنين به راحتی مي توانيد با نوک انگشتان تان آن چين و چروک ها را پاک کنید . در واقع ھنگامی که این چروک ھا ایجاد مي شوند،  آنقدر ھم بد به نظر نمی آیند و خود به تنهایی یک نوع سبک میکاپ به شمار می روند .

در نھایت برای اتمام کار از یک ریمل ضد آب استفاده کنيد  . در واقع این مرحله ضروری است، زیرا به این ترتیب از پخش شدن رنگدانه های سایه چشم روی کرم جلوگیری به عمل می آید .

 

  1. سبک میکاپ روشن در تمام بخش های پلک

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

ترند میکاپ رنگين کمانی که به تازگی وارد دنیای زیبایی شده است . یا حتی نسخه جدیدتر و ظریف تر آن با تکنيک رنگ ھای دودی و تيره بسیار طرفدار پیدا کرده است . برای این سبک میکاپ، به یک پالت که شامل تناژھای مختلف رنگ ھای رنگين کمان است یا یک پالت شامل رنگ ھای شاد و روشن و ھم چنين یک پالت رنگ ھای خنثی و نزدیک به رنگ پوست خود نياز دارید .

در قدم اول با پالت رنگ ھای خنثی شروع کنيد . از رنگ ھای خاکستری مایل به قھوه ای و قھوه ای شکلاتی در قسمت گوشه بيرونی چشم و داخل چين پلک ها استفاده کنيد و به چشم ھای تان شکل و حالت ببخشيد .

بعد از آن، ھمان طور که وسط پلک ھای تان را خالی نگاه می دارید ، سایه های بولد و پررنگ را در اطراف سایه های خنثی اضافه کنيد. رنگ آبی را در قسمت چين پلک و کمی ھم در قسمت بيرونی خط مژه پایينی، رنگ زرد را دور رنگ خاکستری مایل به قھوه ای و آبی و نارنجی را در گوشه ھای داخلی چشم اعمال کنيد. سپس با اضافه کردن سایه قرمز، یک درخشش غير منتظره و خاص را به میکاپ چشم تان ھدیه دھيد . نياز نيست برای این سایه چشم محصور کننده و زیبا ریمل خاصی استفاده کنيد و این سبک دست شما را برای استفاده از ریمل مورد علاقه تان باز می گذارد .

 

  1. سایه صورتی دلربا

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

حالا که از ماسک استفاده مي کنيم و گونه ھایم ان از دید پنھان می شوند . سبک رژگونه ای که در دھه ھشتاد خيلی متدوال و ترند بود، جایگزین مناسبی به نظر می رسد . برای دستيابی به این رنگ صورتی گلگون و گرم از یک براش نرم استفاده کنيد و صورتی جيغ مات را به حالت دایره ای و چرخشی روی شقيقه ھای خود اعمال کنيد . این کار را از بيرون به سمت داخل چشم ھا انجام دھيد چرا که باعث مي شود ظاھر و آرایش خود را زیباتر نمایان کنید .

سپس رنگ صورتی روشن و مخملی مایل به بنفش را به حالت منحنی روی چين پلک ھای بزنید . با اضافه کردن صورتی با تناژ قھوه ای بين رژگونه و سایه چشم، مرزی ایجاد کنيد و بين شان فاصله بياندازید . سپس با استفاده صورتی جيغ در قسمت بالای آن، رنگ صورتی مایل به بنفش را پخش کنيد . در ادامه، در وسط پلک ھای تان از صورتی رزگلدی استفاده کنيد تا به سایه چشم خود حالت و ابعاد بيشتری ببخشيد . سپس در گوشه ھای داخلی چشم از رنگ طلایی پالت خود استفاده کنيد .  در نھایت، برای کامل کردن سبک میکاپ گرم و صورتی خود، به مژه های خود ریمل بزنید .

 

  1.  میکاپ چشم آسمانی دهه 60

 

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

اگر طرفدار خط چشم ھای دنباله دار ھستيد، دفعه بعد که مي خواھيد خط چشم بکشيد، سعی کنيد از سبک ها و ایده ھایی که در زمان قدیم رایج بودند و دوباره ترند و بروز شده اند نيز کمک بگيرید. برای مطمئن شدن از یکپارچگی و کشيده بودن خط چشم، به جای اینکه چشم ھای خود را ببندید، در آینه مستقیما نگاه کنيد. نکته دیگر این است که از خط مژه پایين شروع کنيد و به سمت بالا پيش بروید .

سپس از آنجا با پایين آوردن خط چشم به سمت مجرای اشک، گوشه ھای داخلی چشم ھای خود را با خط چشم مایع مشکی برجسته تر و چشمگیرتر کنيد . سپس نیمه بیرونی چین پلک خود را خط چشم بکشید تا با اکلیل های موجود رد گوشه داخلی چشم تعادل زیبایی ایجاد کنند .

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

این بخش های درخشان و براق چشم، در واقع ترکيبی از اکلیل های طلایی و نقره ای ھستند . سپس برای اینکه ميکاپ و آرایش خود را صدر درصد متقارن و زیبا نگاه دارید ، با استفاده از چسب مژه، نگينی را زیر ابروی چپ خود بچسبانيد (ھر چسب مژه ای استفاده کنید، فرقی ندارد) . در ادامه یک جفت مژه مصنوعی تھيه کنيد و با ھمان چسب، از گوشه بيرونی چشم تا ادامه کشيدگی خط چشم آن ھا را وصل کنید .

در نھایت برای کامل کردن آرایش خود از ریمل حجم دھنده استفاده نمایید .

 

  1. میکاپ چشم با سایه آبی الهام گرفته شده از نیمه دهه 90

 

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

با سایه چشمی که چندین سال قبل در مراسم فشن شو بسيار ترند و بروز بود، آشنا شوید! مطمئنا عاشق این سایه چشم آبی تيره خواھيد شد. استفاده از پالت سایه چشمی که شامل رنگ ھای سبز و آبی باشد، کليد اصلی این سبک میکاپ می باشد . با استفاده از تيره ترین رنگ آبی پالت سایه چشم خود در گوشه ھای بيرونی و چين پلک شروع کنيد .

در مرحله بعدی، آبی براق روشن تر را در وسط پلک خود بزنید .

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

سبک بولد میکاپ با ماسک صورت

اگر با دقت به عکس ھای بالا نگاه کنيد، متوجه خواھيد شد که خط مژه پایينی چشم ها، با لایه ای از سایه سبز دریایی و باشکوھی پوشيده شده است . برای دستیابی به این رنگ زیبا و رویایی، ھمان براشی که از آن برای سایه آبی چشم های خود استفاده کرده بودید را بردارید و به سایه سبز آغشته کنید . سپس آن را در امتداد مژه ھای پایينی خود بزنید . برای تقویت سایه چشم تيره خود، یک مداد چشم را انتخاب کنید و آن را در امتداد مژه ھای بالایی خود بکشید .

می توانید مجرای اشک چشم های خود را نیز با همین مداد خط بکشید . بعد از اینکه به مژه ھای بالایی خود ریمل ضد آب زدید، برای جلوگيری از ھر گونه لک و کثیف کاری، دستمال کاغذی را به عنوان محافظ زیر مژه ھای پلک پایین خود قرار دھيد . به این ترتیب، از پخش شدن رنگدانه ھای مزاحم روی پوست جلوگيری می شود .

حال، سعی کنيد روح خلاقانه خود را که با این تجربه ھای آرایشی که در این مقاله به دست آوردید، ترکیب کنید  . و ھمان طور که درخانه به سر می برید، انواع سبک آرایش و میکاپ های مختلف را امتحان کنید (ھم چنين مھارت ھایی که خودتان در مورد ماسک، رنگ مو و مانيکور در خانه یاد گرفته اید، در کنار این ایده های خلاقانه بسیار به کارتان می آیند) .

در هر صورت با یکی از ھمين مھارت ھایی که در مورد ست کردن ماسک صورت و ميکاپ یاد گرفته اید، می توانید با خیال راحت وارد دنيای جدیدی که همه ما مجبور به قدم گذاشتن در آن هستیم، شوید .

 

منبع مقاله:

https://www.allure.com/story/face-mask-makeup-ideas

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها