مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > ترفندهای جالب آرایشی

ترفندهای جالب آرایشی

0
(0)

15 ترفند آرایشی جالب که باید بدانید

در ابن مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ترفندهای جالب آرایشی را که باید بدانید به شما خواهیم گفت .

گاهی اوقات به روش آرایش میکاپ آرتیست‌های حرفه‌ای نگاه می‌کنیم، فکر می‌کنیم چطور می‌توانند خط چشمی به این صافی بکشند یا چطور توانستند با همان لوازمی که شما دارید چنین مدل مویی را درست کنند .

در اینجا 15 ترفند آرایشی جالب را به شما یاد خواهیم داد که می‌توانید به‌وسیله آن‌ها خیلی کارهای به‌ظاهر سخت را به‌راحتی و در کمترین زمان انجام دهید .
 ترفندهای جالب آرایشی

ترفندهای جالب آرایشی

1-کشیدن خط چشم شبیه به هم یکی از بزرگ‌ترین مشکلات خانم‌ها است، ولی واقعیت این است که این کار خیلی ساده‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کردید .

خیلی راحت یک‌تکه نوارچسب تمیز را در راستای چشمتان و در زاویه‌ای که دوست دارید خط چشمتان قرار بگیرد بچسبانید و همین کار را روی چشم دیگرتان هم انجام دهید و پس از کشیدن خط چشم نوارچسب را بکنید و از نتیجه کارتان لذت ببرید .

2-لازم نیست برای سایه و رژ گونه‌ای که شکسته، نگران باشید . شما می‌توانید چند قطره الکل صنعتی به آن اضافه کنید تا حالت اسفنجی به خودش بگیرد، سپس می‌توانید با استفاده از یک قاشق سطح آن را دوباره صاف کنید و به حالت اولیه برگردانید .

3-کرم پودری خریدید که تیره‌تر از پوستتان بوده و وقت این را ندارید که آن را عوض کنید ؟! نگران نباشید می‌توانید آن را با کمی مرطوب‌کننده مخلوط و از این طریق آن را روشن‌تر کنید .

4-یک مداد چشم معمولی را بردارید و توسط یک فندک نوک آن را به مدت یک ثانیه گرم کرده و بگذارید 15 ثانیه سرد شود، اکنون یک خط چشم ژله‌ای دارید.

5-دوست دارید مژه‌های شما برای مدت طولانی‌تری زیبا باشند؟! برای این کار می‌توانید از کمی گرما استفاده کنید. فر مژه خود را با باد سشوار گرم و از آن استفاده کنید . فقط مراقب چشم و پلکتان باشید و اگر احساس کردید فر مژه شما زیادی گرم شده آن را به چشمتان نزدیک نکنید .

6-فر کردن هر قسمت از موها کار راحتی نیست و وقت زیادی را از شما می‌گیرد . شما می‌توانید موهای خود را دم‌اسبی کرده و این دم‌اسبی را به دو قسمت تقسیم کنید و هر قسمت را با استفاده از بابلیس فر کنید، دم‌اسبی‌تان را بازکنید موهایتان را تکان دهید و از موج زیبا و طبیعی موهایتان لذت ببرید.

7-شما هم می‌توانید سایه پودری موردعلاقه‌تان را تبدیل به رژ لب کنید . فقط کافی است که کمی برق لب به آن بزنید و از آن یک رنگ منحصربه‌فرد بسازید .

8-یکی از راحت‌ترین کارها برای کم کردن وز مو این است که از یک تی‌شرت نخی به‌عنوان حوله سرتان استفاده کنید . حوله‌ها معمولاً می‌توانند رطوبت بسیار زیادی را جذب می‌کنند ؛ بنابراین باعث وز شدن موها می‌شوند، ولی نخ تنها آب اضافه موها را می‌کشند و صدمه کمتری به آن‌ها وارد می‌کند .

9-ریملتان سفت شده و روی مژه‌ها به‌صورت گوله‌‍‌‌ای می‌ایستد ؟ می‌توانید با ریختن تنها چند قطره سرم یا محلول شستشوی لنز آن را رقیق کنید، البته این را هم به خاطر داشته باشید که نباید از یک ریمل بیشتر از سه ماه استفاده کنید .

10-موی گوجه‌ای که سفت و محکم تا آخر شب ثابت بماند ؟! شما می‌توانید با استفاده از دو تا دم‌اسبی کنار هم و بستن انتهای هر قسمت دور دیگری این کار را به‌راحتی و بدون نیاز به آرایشگر انجام دهید .

11-مطمئناً برایتان پیش‌آمده که با زحمت و دقت فراوان ناخن‌هایتان را لاک زدید و با یک حرکت و تماس کوچک خراب‌شده باشد . برای اینکه ناخن‌هایتان سریع خشک شود بعد از استفاده از لاک آن‌ها را در یک ‌کاسه آب یخ فرو ببرید .

12-دوست دارید تا آخرین قطره از کرم‌هایتان استفاده کنید ؟ بالای کرمتان را ببرید و از یک قاشق برای بیرون آوردن همه آن استفاده کنید . وقتی کارتان تمام شد می تونید در کرمتان را با یک گیره ببندید .

13-اگر چشمتان با ریمل دون دون شده اصلاً هول نشوید ! صبر کنید تا ریملتان کاملاً خشک شود و بعد به‌آرامی آن را با نوک پنبه پاک‌کنید .

14-نیازی نیست برای یک‌شب مهمانی خط چشم براق و اکلیلی بخرید . به‌جای این کار می‌توانید کمی چسب مژه روی خط چشمتان بکشید، سپس با قلم‌مو کمی اکلیل روی آن بکشید .

15-شامپویتان خشک شده است ؟ نشاسته ذرت، خوراک ذرت یا جوش‌شیرین این کار را انجام می‌دهد . فقط به یاد داشته باشید که موهایتان را با دقت برس بزنید تا مقدار اضافی آن را بگیرد .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها