مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , > رنگ مو برای پوست های سرد

رنگ مو برای پوست های سرد

3.5
(2)

 کدام رنگ مو برای پوست های سرد مناسب است

در  این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که کدام رنگ مو برای پوست های سرد مناسب است .

چگونه رنگ موی صحیح و مناسب با رنگ پوست سرد یا پوست گرم خود را انتخاب کنیم . دانستن این سخت می باشد . رنگ موی مناسب رنگ پوست شما رنگی خواهد بود که سن شما را بالا نبرد و زیبایی شما را دوبرابر کند .

آیا تا به حال برایتان پیش آمده که موهایتان را رنگ کنید و از نتیجه اش راضی نباشید ؟ شاید دلیل اش این است که رنگ مویی که انتخاب کردید مناسب رنگ پوست تان نیست . وقتی دنبال بهترین و جدیدترین رنگ مو برای خود هستید . برای اینکه رنگ مو تاثیر مثبتی در زیبایی و جوانتر به نظر رسیدن شما داشته باشد

. باید هنگام انتخاب رنگ مو به رنگ پوست و رنگ چشم هایتان دقت کنید . ما در این مقاله تعدادی از رنگ موهای مناسب رنگ پوست سرد را به شما معرفی میکنیم .

رنگ پوست سرد

اگر شما تشخیص دادید رنگ پوست تان سرد است ، از رنگ موی متضاد آن استفاده کنید و یک رنگ گرم و تند و سیر انتخاب کنید تا از رنگ پریده به نظر رسیدن اجتناب به عمل آورید .

برای تهیه رنگ مو در فروشگاه محصولات زیبایی دنبال کلمه های گرم (warm) و عسلی(honey) یا شکلاتی (chocolate) باشید .

در هر صورت به طور کلی، اگر که پوست شما خیلی تیره یا خیلی روشن است . اگر رنگ مویی انتخاب کنید که تعادل را در ظاهرتان برقرار می کند . امکان ندارد انتخاب اشتباه و نامتناسبی به نظر برسد .

رنگ مو برای پوست های سرد

رنگ مو برای پوست های سرد

خانم هایی که می خواهید موهای تان را متضاد رنگ سرد پوست خود بلوند کنید . باید از رنگ هایی شبیه به پلاتینه یا شامپاین نقره ای اجتناب کنید . در عوض چیزی شبیه بلوند طلایی ساحلی (BEACHY) پوست شما را زیبا نشان می دهد .

و همه چشم ها از دیدن شما شگفت زده خواهند شد . Candice Swanepoel و Sofia Vergaraدو نمونه ی عالی از این نوع رنگ موی بلوند گرم بر روی دو رنگ پوست متفاوت به شمار می آیند .

رنگ مو برای پوست های سرد

رنگ مو برای پوست های سرد

اگر که می خواهید در تضاد رنگ سرد پوست خود سراغ رنگ تیره بروید . رنگ شکلاتی تند انتخاب کنید .

رنگ مو برای پوست های سرد

رنگ مو برای پوست های سرد

موی خود را کاملا مشکی نکنید . مگر این که رنگ موی طبیعی خودتان باشد . هم چنین می توانید موهای خود را اندکی روشن کنید .

رنگ مو برای پوست های سرد

سلبریتی هایی مانند Penelope Cruz و Meagan Good موهای تماما تیره ای دارند . و فقط مقدار اندکی از رنگ گرم در آن ها استفاده شده است .

رنگ مو برای پوست های سرد

اگر قصد دارید یک رنگ جیغ روی موی خود امتحان کنید . هماهنگ کردن رنگ موی جیغ با رنگ پوست سرد نسبت به رنگ پوست گرم ممکن است کمی سخت تر باشد . این را به یاد داشته باشید که رنگ های پاستل نقره ای و خاکستری می توانند پوست تناژ سرد شما را روشن تر و رنگ پریده نشان دهند .

رنگ مو برای پوست های سرد

رنگ مو برای پوست های سرد

اما همین رنگ ها برای خانم هایی که رنگ پوست شان گرم است مناسب می باشد . در عوض رنگ های صورتی, سبز یا آبی فانتزی مثل رنگ آدامس بادکنکی را انتخاب کنید که مناسب پوست سرد شما می باشند . و بسیار جذاب و منحصر به فرد در نظر گرفته می شوند .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها