مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , , , , > رنگ موی یاسی وانیلی

رنگ موی یاسی وانیلی

0
(0)

با رنگ موی یاسی وانیلی، به استقبال ترند رنگ موی بنفش بروید. 

 

از موهای کدویی (قهوه ای گرم با پیش زمینه قرمز و مسی) گرفته تا قهوه ای شیری، ترندهای رنگ موی بسیار باشکوهی وجود دارد که راه خود را به دنیای زیبایی باز کرده اند. به این رنگ ها، رنگ موی یاسی را نیز بیافزایید: تازه ترین و جدیدترین رنگ موی پاستلی. نه تنها رنگ موی یاسی روشی برای امتحان کردن رنگ موی پاستلی جدید است که واقعا با شکوه به نظر می رسد، اما مخصوصا موهای یاسی وانیلی بهترین گزینه است تا یکی از سایه های رنگ بنفش را امتحان کنید، بدون این که نگران این باشید که تمام موهای خود را به رنگ بنفش پررنگ دربیاورید.

می خواهید درباره این ترند اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ را بخوانید تا با هر چیزی که باید درباره رنگ موی یاسی وانیلی بدانید، آشنا شوید و هم چنین ایده های دیگری از رنگ موی وانیلی را به شما معرفی می کنیم.

 

رنگ موی یاسی وانیلی

رنگ موی یاسی وانیلی

رنگ موی یاسی وانیلی چیست؟

رنگ موی یاسی وانیلی یک رنگ موی پاستلی است. این رنگ مو می تواند همراه با ریشه تیره، پایه بلوند یا به صورت اسموکی از بالا به پایین تا جایی که انتهای موها رنگ یاسی ظریفی داشته باشند، انجام شود. این روش با توجه به رنگ موی اصلی که دارید، می تواند انواع مختلفی داشته باشد. هم چنین برخی افراد با ریشه قهوه ای موهای خود شروع می کنند، سپس باقی موها را با رنگ بلوند پلاتینیومی ترکیب می نمایند و در نهایت برای انتهای موها از رنگ یاسی مات و کمرنگ استفاده می کنند.

 

چگونه رنگ موی یاسی وانیلی داشته باشید

رنگ موی یاسی وانیلی شامل دکلره کردن می شود، مخصوصا اگر از قبل موهای تیره طبیعی دارید. هم چنین تکنیک های حرفه ای و تخصصی نیاز است تا این ترکیب رنگ روی موها شما انجام شود، از این رو بهترین راه این است که اجازه دهید یک فرد حرفه ای این رنگ مو را برای شما در بیاورد. اگر موهای تیره ای دارید، بهتر است با سایه بلوند تیره تر شروع کنید و سپس به سمت رنگ موی بلوند پلاتینیومی بروید تا از آسیب به موها تا حد امکان جلوگیری کنید.

اگر دوست داشته باشید، می توانید در خانه نیز رنگ موی یاسی وانیلی را امتحان کنید. این گزینه بیشتر برای افرادی مناسب است که به طور طبیعی موهای بلوندی دارند. ابتدا باید موهای تان را دکلره کنید تا روشن شوند. اگر موهای تان از قبل بلوند روشن می باشد، می توانید مستقیما به سراغ رنگ بلوند پلاتینیومی بروید.

برای این که انتهای موهای تان یاسی باشد، سعی کنید از رنگ موی موقتی به رنگ اسطوخودوس پاستلی به کار ببرید و یا از اسپری های رنگ موی موقتی یاسی استفاده کنید. هر دو با یک بار شامپو پاک می شوند، از این رو می توانید دیگر انواع رنگ موهای پاستلی را نیز امتحان کنید.

 

5 ایده  دیگر از رنگ موی یاسی.

شاید از رنگ موی یاسی وانیلی خیلی خوش تان نیامده باشد، اما شاید رنگ موی یاسی به تنهایی بتواند نظر شما را جلب کند؟ در این جا 5 سایه رنگ از این ترند رنگ مو را خدمت تان عرض می کنیم.

 

ایده رنگ موی 1: یاسی خاکی.

این رنگ موی مات دارای سایه های خنک رنگ یاسی در طول موهای تان می باشد تا یک حالت اسموکی را ایجاد کند. این رنگ می تواند برای تمام و یا تنها بخشی از موهای تان با استفاده از تکنیک هایلایت بالیاژ به کار رود.

 

ایده رنگ موی 2: بالیاژ رزی و یاسی

چه رنگی بهتر از رنگ موی یاسی است؟ رنگ موی صورتی و یاسی. قسمت های ابتدایی موها به رنگ صورتی رزی و انتهای آن ها به رنگ یاسی می باشد که تقریبا نمای غروب خورشید زیبا و یا یک تکه ای از شکلات پشمکی خوشمزه را به خود می گیرد.

 

ایده رنگ موی 3: یاسی نقره ایی.

آیا حالت اسموکی که در ارتباط با رنگ موی یاسی خاکی در بالا بیان کردیم را به یاد دارید؟ چنین افکت و نمای مشابه ای با رنگ موی یاسی و نقره ای نیز امکان پذیر است. دو هاله رنگ موی خنک که به خوبی کامل کننده یکدیگر می باشند و نمایی از آسمان در یک شب پر تلاطم و با طراوت را در معرض نمایش می گذارد.

 

ایده رنگ موی 4: انتهای مو به رنگ یاسی.

این گزینه برای افرادی مناسب است که می خواهند به راحتی ترند رنگ موی یاسی را امتحان کنند. به جای این که تمام موهای تان را به این رنگ در بیاورید، فقط روی انتهای موهای تان تمرکز کنید، انگاری که انتهای موهای تان در سطلی از رنگ یاسی فرو رفته است.

 

ایده رنگ موی 5: یاسی متالیک

با امتحان کردن رنگ یاسی متالیک، می توانید رنگ موهای تان را یک پله بالاتر و مدرن تر نمایان کنید. هماهنگ کردن این سایه رنگ بنفش با یک حالت رنگین کمانی می تواند رنگ موی تان را به طور حتم به یکی از جدیدترین برندهای رنگ مو این روزها تبدیل کند.

 

چگونه از موهای رنگ یاسی خود مراقبت کنید

حالا شما می دانید که چگونه رنگ موهای یاسی داشته باشید، شما باید روتین مراقبت از مو خود را تغییر دهید تا این رنگ جدید و تازه خود را برای مدت زمان بیشتری حفظ کنید. سعی کنید از محصولاتی استفاده کنید که رنگ موی تان را حفظ می کنند.

 

چگونه موهای رنگ یاسی را حالت بدهید.

اصلا نیازی به گفتن نیست، اما شما می توانید رنگ موی یاسی جدید خود را به روشی حالت دهید تا رنگ زیبای آن بیش از هر چیزی در معرض توجه باشد. مدل های بخصوصی وجود دارد که شما را به خواسته تان می رساند. در این جا به برخی از مدل موهایی مورد علاقه ما با رنگ موی یاسی می پردازیم:

 

ایده مدل موی 1: فرها

فرها یک روش عالی برای نمایان کردن ابعاد رنگ موی جدید تان می باشد.

در این جا به شما می گوییم که چگونه این مدل مو را برای خود انجام دهید:

 

مرحله اول: از یک اسپری محافظ حرارتی استفاده کنید.

هنگام استفاده از ابزارهای حرارتی برای حالت دهی به موهای تان، از اسپری محافظ حرارتی استفاده کنید تا از موهای تان مراقبت نمایید.

 

مرحله دوم: با یک اتو موی فر کننده، فرهای زیبایی روی موهای تان به وجود بیاورید.

از یک اتو موی فر کننده با طول میله عریض استفاده کنید تا فرهای یک تا دو اینچی را روی موهای تان به وجود آورید. این موضوع باعث می شود تا فرهای بزرگ و پر حجمی داشته باشید.

 

مرحله سوم: فر موهای خود را ظریف تر کنید.

به آرامی فرهای موهای خود را با یک شانه دندانه درشت شانه کنید تا حالت ظریف و زیبایی برای فرهای موهای تان ایجاد شود.

 

مرحله چهارم: به موهای تان حجم بدهید.

با استفاده از اسپری حجم دهنده روی ریشه موها می توانید به سرعت به موهای تان حجم بی نظیری بدهید.

 

مرحله پنجم: حالت موهای تان را فیکس کنید.

با استفاده از یک تافت مو، مدل موهای تان را سر جای خود محکم کنید تا برای مدت زمان طولانی به همان شکل باقی بماند.

 

مدل موی دوم: گوجه ای شلخته.

روزهایی وجود دارند که شما فقط می خواهید موهای تان را از جلوی صورت تان دور کنید. برای این روزها، مدل گوجه ای شلخته بهترین مدل مو برای شما می باشد و هم چنین به این ترتیب، رنگ موی یاسی زیبای شما، بیشتر در معرض نمایش قرار می گیرد.

 

مدل موی دم: بافت دم خوکی (موهای بافته شده تا پشت سر).

چرا از مدل موی بافت دم خوکی استفاده نمی کنید؟ یکی از بهترین روش هایی است که می توانید رنگ مو ترکیبی خود را با این بافت زیبا بیشتر چشمگیر نمایید. این بافت دم خوکی که تا پشت موهای تان ادامه دارد، واقعا مد روز می باشد و می تواند شما را در معرض توجه قرار دهد.

 

منبع مقاله: https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/hair-color/hair-color-ideas/vanilla-lilac-hair.aspx

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها