مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , , > مدل مو بر اساس نوع مو

مدل مو بر اساس نوع مو

0
(0)

مدل مو بر اساس نوع مو

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در رابطه با انواع مدل مو بر اساس نوع مو و نیز باید و نباید های هر مدل مویی برای شما صحبت خواهیم کرد،با ماهمراه باشید.

مدل مو بر اساس نوع مو

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای خیلی فر

بهترین مدل مو برای این افراد ساده نگه‌داشتن آن‌هاست. از محصولات مو زیاد استفاده نکنید. تنها چیزی که به آن نیاز دارید یک نرم‌کننده Leave-in است. البته نه به مقدار کم، به‌طور مساوی این محصول را روی موهای خیس خود پخش کنید و با یک شانه‌ی پهن آن را پخش کنید و بگذارید در تماس با هوا خشک شود. بعد از خشک شدن دیگر به موهایتان دست نزنید چون هر چه بیشتر این کار را بکنید موهایتان وز تر می‌شود.

مدل مو بر اساس نوع مو

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای موجدار

نگه‌داشتن موج طبیعی موها از آنچه فکر می‌کنید ساده‌تر است. برای این کار مقدار زیادی کرم فر کننده را به موهای نم‌دار خود بزنید و سپس با کمک دیفیوزر سشوار موهایتان را تا 50% خشک کنید. اگر دوست دارید موج موها بیشتر شود، بیشتر آن‌ها را خشک کنید. می‌توانید برای تکمیل این مدل مو از یک فر کننده بزرگ استفاده کنید.

مدل مو بر اساس نوع مو

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای کم‌پشت

خیلی‌ها فکر می‌کنند که لایه و زاویه‌های بیشتر می‌توانند موهای کم‌پشت را پر نشان دهند ولی این درست نیست. کلید کار نگه‌داشتن ضخامت مو در یک قسمت است. شما نباید با کوتاه کردن و لایه‌بندی زیاد موهایتان را کم‌پشت‌تر نشان دهید. کوپی یکدست و شاید کوتاه داشته باشید تا موهایتان پرتر دیده شود.

مدل مو بر اساس نوع مو

موهایی که با مواد شیمیایی صاف‌شده‌اند

یکی از راه‌های صدمه زدن به موهای صاف‌شده استفاده‌ی بیش‌ازاندازه از ابزارهای حرارتی حالت‌دهنده مو مخصوصاً سشوار و اتو مو است. شما می‌توانید بدون استفاده از سشوار و با بستن آن با روسری ابریشمی موهایتان را صاف کنید. زمان خواب موهایتان را بالای سرتان ببندید و با سنجاق نگهش دارید و روی آن را روسری ببندید.

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای وز و خشک

می‌توانید در هنگام خواب موهای وز خود را مهار کنید! برای این کار بهتر است رو بالشتی خود را عوض کنید و از رو بالشتی ابریشمی استفاده کنید. ابریشم اصطکاک کمتری با مو ایجاد کرده و همین باعث کم شدن وز موهای شما می‌شود.

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای چرب

چون پوست سر شما سریع چرب می‌شود از مواد حالت‌دهنده مو تنها روی ساقه‌های مو و از وسط به پایین استفاده کنید. نرم‌کننده را هم همین‌طور استفاده کنید. به‌طورکلی بهتر است به موهایتان دست نزنید زیرا روغن طبیعی انگشتان شما موهای شما را چرب‌تر می‌کند.

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای ضخیم

از ضخامت موهایتان به نفع خود استفاده کنید. باید موهایتان را مرتب و نه خیلی سنگین نشان دهید. بهتر است از زاویه‌ها و لایه‌های مختلف استفاده کنید. لایه‌ها موهای شما را سبک‌تر نشان می‌دهند. هر 4 تا 6 هفته موهایتان را کمی کوتاه کنید تا همیشه زیبا به نظر برسند.

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای بلند و طناب مانند

خیلی از خانم‌هایی که موهای بلند دارند فکر می‌کنند که باید هرروز آن‌ها را بشویند. ولی این کار می‌تواند موهای شما را به‌شدت خشک کند. به‌جای این کار از شامپوی خشک و اسپری لیفتینگ استفاده کنید. این کار می‌تواند فواصل بین حمام‌های شما را بیشتر کند. شامپوی خشک را به ریشه موهایتان بزنید و با ماساژ نوک انگشت آن را پایین بیاورید.

مدل مو بر اساس نوع مو

موهای سفید

موهای سفید ضخامت بیشتری داشته و تا حدودی زبر هستند بنابراین باید ازنرم کننده هایی گیاهی مانند جوجوبا یا تخم کتان استفاده کنید. این مواد موهای شما را مرطوب و نرم می‌کنند.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها