مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > رنگ موی قهوه ای خاکستری

رنگ موی قهوه ای خاکستری

0
(0)

چگونه موهایی به رنگ قهوه ای خاکستری داشته باشیم؟

 

اجازه ندهید هیچ کس به شما بگوید که قهوه ای یک رنگ موی خسته کننده و تکراری می باشد. سایه های مختلفی از رنگ قهوه ای وجود دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید. چه از قبل موهای قهوه ای داشته باشید و یا اخیرا موهای خود را بلوند کرده باشید، فرقی ندارد، در هر صورت قهوه ای خاکستری یک سایه رنگ قهوه ای روشن می باشد که بسیار زیبا به نظر می رسد. در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ هرچه که نیاز است درباره رنگ موهای قهوه ای خاکستری بدانید را خدمت تان عرض می کنیم.

 

رنگ موی قهوه ای خاکستری

رنگ موی قهوه ای خاکستری

 

 

چه چیزهایی را باید قبل از انتخاب رنگ قهوه ای خاکستری برای موهای تان بدانید.

رنگ موی قهوه ای خاکستری را زمانی که می خواهید  بر روی موهای خود استفاده کنید، باید به این نکات دقت کنید ،سایه رنگی که هم اکنون روی موهای خود مشاهده می کنید را به یاد داشته باشید. اگر موهای شما قهوه ای تیره یا مشکی است، باید موهای خود را با دکلره روشن کنید تا به رنگ قهوه ای خاکستری مورد نظر خود برسید. اگر موها شما روشن می باشد، می توانید حتی موهای خود را روشن تر کنید تا رنگ قهوه ای خاکستری، به خوبی روی موهای تان دیده شود.

مورد دیگری که باید به یاد داشته باشید این است که این رنگ مو دارای پیش زمینه های خنکی است، از این رو می تواند برای افرادی که پیش زمینه موهای شان خنک است، بسیار عالی باشد. اگر فکر می کنید که قهوه ای خاکستری همان رنگ مویی است که می خواهید، باید تصمیم بگیرید که نوع روشن یا تیره آن را بیشتر می پسندید. اگر در این زمینه نمی توانید به درستی تصمیم بگیرید، به سراغ یک متخصص رنگ و آرایشگر حرفه ای بروید  و تصاویری از رنگ مویی که می خواهید را به او نشان دهید.

چگونه در خانه موهای تان را به صورت قهوه ای خاکستری رنگ کنید.

رنگ موی قهوه ای خاکستری  را اگر می خواهید در خانه اجرا کنید، باید رنگ درستی را تهیه کنید. اگر لازم است ابتدا موهای تان روشن تر شود، باید موهای تان را دکلره کنید. بعد از دکلره کردن، باید آماده رنگ کردن موهای خود شوید. برای این کار، یک کیت کامل رنگ موی قهوه ای خاکستری را بخرید و مطمئن باشید که مطابق با دستورالعمل های روی جعبه عمل می کنید.

 

 

چگونه باید از موهای قهوه ای خاکستری خود مراقبت کنید.

زمانی که بحث رنگ موی های جدید می شود، باید از محصولات مراقبت از موی صحیحی استفاده کنید که رنگ موهای تان را حفظ کنند. شامپو و کاندیشنر مخصوص موهای رنگ شده نیز در صدر این محصولات مراقبت از مو قرار دارند. برای این که مراقبت بیشتری از موهای رنگ شده خود به عمل آورید، می توانید دوبار در هفته، از بالم های ترمیم کننده مو استفاده کنید تا درخشش و شفافیت موهای خود را بازگردانید و تارهای موی خود را تقویت کنید.

 

 

چگونه موهای قهوه ای خاکستری خود را حالت دهید.

رنگ موی قهوه ای خاکستری ،همان رنگی که انتظارش را داشتید .حالا که موهای خود را رنگ کردید، مطمئنا می خواهید با یک مدل موی زیبا، رنگ قهوه ای خاکستری موهای خود را بیشتر در معرض نمایش بدارید. به این منظور به مراحلی که در ادامه بیان می کنیم دقت داشته باشید.

 

1.الهام بگیرید.

برای الهام گرفتن، باید سری به دنیای ترندهای مدل موی بزنید. شما می توانید از سلبریتی ها، اینفلوئنسرها، مانکن های فشن شوها و غیره الهاماتی کسب کنید تا مطمئن شوید که بهترین و جدیدترین مدل را برای موهای خود انتخاب می کنید.

 

 

  1. از موهای خود مراقبت کنید.

اگر می خواهید از ابزارهای حالت دهی برای موهای خود استفاده کنید تا مدل موی زیبایی به وجود آورید، فراموش نکنید که ابتدا یک اسپری محافظ حرارتی روی موهای تان اسپری کنید که میزان آسیب حرارتی به موهای تان را کاهش می دهد، این امر برای موهای رنگ شده نیز اهمیت بیشتری دارد.

 

 

  1. از سبک و مدل موهای بدون نیاز به ابزارهای حرارتی استفاده کنید.

در کنار استفاده از اسپری های محافظ حرارتی، شما می توانید با مدل موهای بدون نیاز به ابزار های حرارتی، این آسیب را به حداقل برسانید. کافی است که از اسپری های موج دار کردن روی موهای خود اسپری کنید تا به موهای خود بافت طبیعی بدهید. هم چنین می توانید بعد از اسپری کردن این محصول، موهای تان را ببافید و اجازه دهید تا موها کاملا خشک شوند، سپس بافت را باز کنید و اجازه دهید تا موج های زیبا نمایان شوند. گزینه دیگری که می توانید از آن به کار ببرید، کرم یا روغن مو برای بافت دار کردن موها می باشد، به این ترتیب می توانید یک حالت نامرتب و زیبایی را روی موهای تان ایجاد کنید.

 

 

منبع مقاله: https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/hair-color/hair-color-tutorials/how-to-get-ash-brown-hair.aspx

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها