مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > رنگ موهای بولد در سال جدید

رنگ موهای بولد در سال جدید

0
(0)

5 رنگ موی بولدی که انتظار داریم در سال 2020 و 2021 مد شوند

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما رنگ موهای بولد در سال جدید را که انتظار می رود مد شود را معرفی خواهیم کرد .
هم چنان در دهه 20 پرهیاهو هستیم و مانند همیشه در این سال ها نیز می خواهیم بی نظیر دیده شویم .

رنگ موهای بولد در سال جدید

رنگ موهای بولد در سال جدید

در این مقاله رنگ موهای بولدی که پیش بینی می شود در سال 2020 و 2021 بسیار محبوب خواهند شد را با شما به اشتراک می گذاریم . هم چنین توصیه های را برای مراقبت از موهای رنگ شده نیز به شما عزیزان ارائه می کنیم. پس با ما همراه باشید .

رنگ موهای بولد در سال جدید
بلوند بالیاژ

در حالی که همیشه فکر می کردم که نارنجی و بنفش می توانند رنگ های بولد باشند، اما گاهی اوقات یک رنگ موی طبیعی نیز می تواند به نوبه خود بولد و چشمگیر باشد .

امسال سال “طبیعی بودن” است و به این ترتیب بالیاژ بلوند همیشه یک گزینه مدرن و بروز به شمار می آید (که البته از نظر اقتصادی نیز به صرفه می باشد) .
نتیجه ؟ حتی اگر ذاتا موهای بلوندی ندارید، اما باز هم می توانید از این سبک استفاده کنید و از طرف دیگر لازم نیست تمام حساب بانکی خود را برای داشتن چنین رنگ مویی خالی کنید .

رنگ موهای بولد در سال جدید
بنفش

در چند سال گذشته، موهای روشن و براق بسیار محبوب بوده اند و بنفش نیز جایگاه مناسبی در این لیست دارد .  چه شما بخواهید از یک بنفش تیره برای رنگ موی خود استفاده کنید  .

و یا می خواهید تنها مقداری رنگ یاسی را به موهای روشن خود بیافزایید . فرقی ندارد، در هر صورت هیچ گاه با استفاده از این رنگ مو دچار اشتباه نمی شوید . اگر می خواهید تناژ بلوند طبیعی داشته باشید، می توانید از کاندیشنر های بنفش خانگی روی موهای بلوند خود استفاده کنید .
هم چنین اگر می خواهید به آرایشگری پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد، مطمئن باشید که ظاهر بولدتری به موهای تان خواهد داد . آن ها از محصولاتی ویژه ای استفاده می کنند تا رنگ پیش زمینه موهای تان را کنترل نمایند و از این رو موجب ماندگاری هر چه بیشتر رنگ موهای تان می شوند .

رنگ موهای بولد در سال جدید
نوک موهای رنگ شده

این روزها در اینستاگرام شاهد انتهای موهای رنگ شده در تصاویر مدل ها و سلبریتی ها می باشیم و واقعا هم سبک زیبایی است . این که از رنگ روشن برای انتهای موهای خود استفاده کنید، روش ساده ای است تا موهای تان را به زیبایی در معرض نمایش قرار دهید، بدون این که تمام موهای سر خود را رنگ کنید .

پیشنهاد می شود از شامپو و کاندیشنر Surface استفاده کنید تا رنگ و حالت موهای تان را حفظ نمایید .
Surface یک خط تولید مراقبت از پوست و مو تماما طبیعی و بر پایه مواد گیاهی می باشد که به سلامت موها شما و سلامت کره زمین ارج می نهد .

تمام مواد تشکیل دهنده با دمای سرد فریز شده یا تخمیر می گردند و محصولات به گونه ای ساخته می شوند که موهای تان را تقویت کنند. به طور کلی، تمامی شامپوها و کاندیشنرهای این خطر تولید، محافظ رنگ مو می باشند .
چه کسی یک شامپو یا کاندیشنر تماما طبیعی را دوست ندارد که هم از رنگ مو محافظت کند و هم بسیار کاربردی باشد ؟

رنگ موهای بولد در سال جدید

قرمز

گاهی اوقات رنگ موی قرمز می تواند تمام حمام شما را به یک صحنه جرم تبدیل کند، اما نتیجه نهایی واقعا نفس گیر و جذاب خواهد بود . به علاوه، چه کسی اهمیت می دهد که شما ذاتا موهای قرمزی دارید یا خیر، در هر صورت رنگ کردن موهای تان با این سبک واقعا حس جالبی را در شما به وجود می آورد که ارزشش را دارد، این طور نیست ؟
همیشه سعی کنید که موهای رنگ شده خود را با آب سرد بشویید تا ماندگاری رنگ آن را بیشتر کنید . هم چنین به نوع آبی که در شهر و محل زندگی شما وجود دارد نیز دقت کنید، اگر آب آن سخت است، پیشنهاد می شود از یک وسیله یا محصولی برای ملایم تر کردن آب استفاده کنید .

تا مطمئن شوید که موهای تان با آب سخت و آسیب زننده ای در تماس نیست و به این ترتیب رنگ موی خود را برای مدت زمان بیشتری حفظ می کنید.

رنگ موهای بولد در سال جدید

نقره ای

زمانی که کوچک تر بودم، مادر بزرگم را در حالی که هر دو هفته یک بار موهای خاکستری خود را رنگ می کرد مشاهده می نمودم. حالا ترند ها و سبک های رنگ مو به گونه ای شده اند که همان بهتر است شبیه پدربزرگ ها و مادربزرگ های خود باشیم .  اگر مادربزرگم می دید که رنگ موی خاکستری یا نقره ای مد شده است، واقعا احساس آسودگی می کرد .
پس منتظر چه هستید ؟

سعی کنید همان موهای نقره ای صاف و صیقلی گرگی داشته باشید که همیشه در رویاهای خود به آن فکر می کردید .

تنها مراقب شامپوها و کاندیشنر های حاوی پارابن ها و پلاستیک ها باشید . در حالی که آن ها به طور کلی برای سلامتی عمومی شما مضر می باشند، می توانند منافذ پوست تان را مسدود کرده و رنگ موهای تان را محو نمایند. هیچ کس چنین چیزی را دوست ندارد .

منبع مقاله : https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/2020-hair-color-trends-200130/page6

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها