مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی

4
(3)

3 ترفند برای کشیدن خط چشم گرافیکی

خط چشم یکی از اساسی‌ترین اقلام آرایشی است که در کیف آرایش هر خانمی پیدا می‌شود و خوشبختانه آن‌قدر تنوع دارد که شما می‌توانید هم برای یک جلسه کاری صبح زود از آن استفاده کنید و هم برای یک مهمانی باشکوه شبانه. خط چشم گرافیکی نیز درست مانند خط چشم کشیده کلاسیک جایی برای خودش در دنیای مد بازکرده است و در خیلی از کشورها از آن استفاده می‌شود؛ بنابراین اگر شما هم دوست دارید این نوع آرایش زیبا و کمی عجیب‌ و غریب را امتحان کنید در مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ، جهت 3 ترفند برای کشیدن خط چشم گرافیکی  مطالبی را گرد آوری کرده ایم :

خط چشم دوتایی

این نوع خط چشم به‌راحتی توجه همه را به سمت آرایش چشم شما جلب می‌کند و باوجود سادگی بیش‌ازاندازه خیلی مدرن به نظر می‌رسد. برای این کار می‌توانید یک خط چشم ساده در امتداد پلک بالایی چشمتان بکشید و سپس یک خط تک به‌موازات و نزدیک خط چشم بالایی‌تان بکشید و سپس آن را ادامه دهید به شکلی که هر دو به شکل موازی باهم قرار بگیرند.

 خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی

چشم‌های طلایی

رنگ طلایی همه جای دنیا جزو رنگ‌های محبوب برای آرایش چشم محسوب می‌شود. زمانی که خط چشم‌های گرافیکی مد شدند اولین چیزی که به ذهن طرفداران آرایش آمد این بود که از رنگ طلایی برای این کار استفاده کنند. برای این کار در ابتدا باید بتوانید خط چشمی گربه‌ای برای خودتان بکشید و این کار را باید به شکلی انجام دهید که شامل پلک بالا و پایین شما شود. در ادامه می‌توانید از رنگ زیبای طلایی برای پر کردن این طرح استفاده کنید.

 خط چشم گرافیکی

خط چشم گرافیکی

خط چشم‌گربه‌ای

وقتی به چشم‌های زیبا فکر می‌کنیم به یاد چشم‌های بی‌نظیر گربه‌ها می‌افتیم و کمتر کسی پیدا می‌شود که از چشمان گربه‌ای خوشش نیاید. اگر این مدل آرایش چشم را با آرایش مدرن مخلوط‌کنیم، نتیجه‌ای بسیار زیبا و خیره‌کننده به دست می‌آوریم. برای این نوع آرایش از خط چشمتان استفاده کنید و مدل چشم‌گربه‌ای را به شکلی بکشید که داخل آن یعنی وسط پلکتان خالی بماند، حالا می‌توانید خط‌های بیرونی را پرکنید و از آرایشتان لذت ببرید.

 خط چشم گرافیکی

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 3

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها