مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , , , > توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

0
(0)

4 توصیه ضروری میکاپ برای پوست های خشک

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک را گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

اگر یک پوست خشک دارید، می دانید که چقدر سخت و استرس زا می باشد. پوسته پوسته ها و بخش های فوفق العاده خشک می توانند این الزام مراقبتی از آن را تشدید کنند. نه تنها این مورد، حتی استفاده از میکاپ می تواند در این شرایط بسیار سخت باشد، زیرا شما هرگز نمی دانید که آیا تکنیک ها یا محصولاتی که در حال استفاده کردن هستید، مشکل پوست تان را بدتر می سازند یا خیر. در هر صورت، ترفند اصلی برای استفاده از میکاپ صحیح برای پوست خشک این است که محصولات آبرسان را با لوازم آرایشی مورد استفاده خود ترکیب کنید. نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید؟ مجله آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما می گوید که چگونه میکاپ مناسب برای  پوست خشک داشته باشید.

 

توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

مرطوب کننده+ کرم پودر

اگر مشاهده می کنید که کرم پودر در بخش های چین و چروک دار پوست تان انباشته شده است، احتمالا به این دلیل است که پوست شما زمانی که میکاپ می کنید، به اندازه کافی مرطوب نمی شود .

ما پیشنهاد می کنیم که از آبرسان بیشتری توسط ترکیب مقدار اندکی از مرطوب کننده با کرم پودر مایع تان، برای پوست خود به کار ببرید . نه تنها این ترکیب برای میکاپ شما، رطوبت پایه ای را با پوشش دهی متوسطی مهیا می کند، بلکه باعث سنگین شدن پوست تان نیز نمی شود .

 

توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

پرایمر+ رژگونه

اگر چه یک رژگونه کرمی برای پوست های خشک ایده آل تر است، اما اگر چنین چیزی ندارید، اشکالی ندارد، خیلی مهم نیست . برای این که به گونه های خود یک رنگ شادابی بدهید، خودتان دست به کار شوید . برای این کار، یک مقداری از پرایمر را با رژگونه پودری خود روی پشت دست تان ترکیب کنید تا خمیری به وجود بیاید .

زمانی که این کار را انجام دادید، مقدار اندکی از آن را توسط انگشت یا براش مخصوص به سیب گونه های تان بزنید . این امر باعث می شود تا زدن رژگونه ساده تر شود و رژگونه را سر جای خود نگاه می دارد، بدون این که تاثیری روی پوست خشک بگذارد .

 

 

وازلین+ ریمل

اگر خشکی پوست تان، روی مژه های شما تاثیر می گذارد، ترفند میکاپی وجود دارد که به کارتان می آید . قبل از به کار بردن ریمل بی رنگ و یا مشکی خود، یک لایه باریک و اندکی از وازلین را به مژه های خود بزنید. نه تنها مژه ها را مرطوب نگاه می دارد، بلکه آن ها را پرتر نیز نشان می دهد .  این امر هم چنین برای مواقعی که ریمل تان خشک می شود نیز کاربرد دارد .

توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

توصیه های میکاپ برای پوستهای خشک

 

بالم لب+ رژلب مات

یکی از مضرات پوست خشک به لب های ترک خورده باز می گردد که همیشه ناخوشایند به نظر می رسند . آن ها می توانند ما را از استفاده از یک رژلب مات باز دارند و منع کنند، زیرا لب های ترک خورده را نمایان تر می سازند . برای این که آزادانه از رژلب مات استفاده کنید، باید ابتدا از آبرسانی برای لب های خود استفاده نمایید .

این توصیه میکاپ باعث می شود تا لب ها مرطوب شوند و هر گونه پوسته پوسته آن از بین برود و هم چنین به تغذیه پوست لب نیز می پردازد و آن را صاف و هموار می کند . ابتدا بالم لب را بی افزایید و سپس رژلب مات انتخابی تان را بردارید و به لب های خود بزنید. لب های شما هم چنان مات است اما پوست آن آبرسانی شده است .

 

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها