مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > اخبار جدید در زمینه زیبایی

اخبار جدید در زمینه زیبایی

1
(1)

اخبار جدید در زمینه زیبایی

در این مقاله از مجله  اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ  به اخبار جدید در زمینه زیبایی و در دنیای بزرگ لوازم آرایشی بهداشتی میپردازیم .

Kylie Jenner ( کایلی جنر) خط تولید محصولات مراقبت از پوستی را پشت سر گذاشته است .

اخبار جدید در زمینه زیبایی

اخبار جدید در زمینه زیبایی

 

شخصیت بزرگ و سلبریتی 21 ساله زمانی که اعلام کرد که راه اندازی لایه بردارهای صورت جدید وی به عنوان بخشی از ماجراجوی اخیر او یعنی خط تولید محصولات مراقبت از پوستی ، به زودی منتشر می شود ، بر این اساس سیل عظیمی از کاربران عصبانی اینستاگرام درباره آن به بحث و گفت و گو پرداختند. این اسکراب از نظر ظاهری خیلی تفاوت ندارد اما ترکیب آن دیگر شامل زردآلو به صورت عمده نمی شود ، و حالا ما ترکیب پودر گردو را روی محصول می بینیم که همراه با این شعار Kylie می باشد :

“رازی برای طراوت پوست”.

برخی کاربران می گویند که بسیار گران قیمت می باشد و باعث سایندگی پوست می گردد. برخی نیز اعتقاد داشتند که این اسکراب پوست را مانند یک تکه گوشت خام و بی روح می نماید. این سایندگی پوست در ارتباط با اسکراب زردآلو در سال های اخیر در میان کاربران بسیار مورد بحث بوده است ، همراه با این ادعا که پودر گردو و به اندازه ای برای پوست خشن و مخرب است که می توان زخم و جراحت هایی را روی پوست به وجود بیاورد که از جمله این مشکلات می تواند آکنه ها، التهاب، عفونت و غیره نیز باشد  .

در سال های اخیر، لایه بردارها از مواد شیمیایی بر گرفته شده اند که از اسکراب های فیزیکی بسیار به دور بوده و متفاوت می باشند . جدا از انتخاب مواد تشکیل دهنده، مردم خیلی راضی نیستند که Kylie اسکراب نسخه قبلی خود را دوباره تکرار کند و با قیمت گران تر به فروش برساند .

 

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها