مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

0
(0)

تفاوت میان رژلب های مایع، لاک لب، برق لب و رژلب های 24 ساعته

زمانی که بحث رژلب ها می شود، همه انتخاب ها و گزینه هایی را در ذهن خود داریم، این طور نیست ؟ چه این مورد به صورت برق لب، رژلب مایع و یا رژلب کرمی باشد، فرقی ندارد، همه ما آن ها را دوست داریم. در هر صورت، با وجود خلاقیت های رنگی که در میان این محصولات وجود دارد- مخصوصا در بخش رژلب های مایع- گاهی اوقات، بسیار سخت است بدانیم که تفاوت میان آن ها در چیست . برای کمک به این که وارد دنیای رنگ های مختلف و انواع گوناگون رژلب ها شوید و بتوانید بهترین مورد را برای خود بیابید، ما تصمیم گرفتیم تا در اینجا تفاوت میان 4 نوع رژلب را به شما توضیح دهیم . در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ تفاوت میان محصولات لب که شامل رژلب های مایع، لاک لب، برق لب و رژلب های 24 ساعته را به شما خواهیم گفت .

تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

رژلب های مایع

توضیح :

برق لب های مات و دارای پیگمنت های بسیار می باشند . به دلیل خاصیت مات کنندگی و بافت مخملی که دارند، جزو انتخاب برتر برای افرادی به شمار می روند که لب های باریک تری دارند، زیرا لب های خود را می توانند گوشتی تر نشان دهند . اما این محصول برای افرادی که پوست ترک خورده و خشکی دارند، مناسب نیست .

بسته به فرمولی که این رژلب ها دارند، ممکن است خاصیت مرطوب کنندگی داشته باشند و یا خیر . اگر شما جزو افرادی هستید که در بیشتر مواقع لب های خشکی دارید، یک بالم لب را در کیف خود همیشه همراه داشته باشید و سپس از رژلب های مایع استفاده کنید. به این ترتیب که ابتدا مقدار کمی از بالم لب را زمانی که احساس می کنید نیاز است، روی لب ها بمالید و سپس رژلب مایع خود را روی آن به کار ببرید .

بافت رژلب : مات

قدرت ماندگاری :

بسیار زیاد . اجازه ندهید تا این کلمه مایع بودن برای این نوع رژلب شما را گول بزند . زمانی که این محصول را برای لب های خود استفاده کردید، به خوبی پیگمنت ها حتی زمانی که غذا می خورید، در معرض نمایش قرار دارند . این که بعد از یک روز کاری و یا برگشت از مهمانی، هنوز هم آثار رژلب مایع تان را ببینید، شگفت زده نشوید .

سطح درخشانندگی از 10: 0
محصول پیشنهادی : NYX Soft Matte Lip Cream, L’Oréal Paris Pro-Matte Gloss, Urban Decay Vice Liquid Lipstick
تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

لاک لب

توضیح :

همانند برق لب ها، لاک لب ها نیز به صورت مایع می باشند . در هر صورت، برخلاف برق لب، بافت لاک لب ها بسیار کرمی تر و ضخیم تر است .  هم چنین دارای پیگمنت بسیاری نسبت به برق لب می باشد.  آن ها نمای براق عالی را به وجود می آورند و لب های تان را به گونه ای درخشان می کنند که از قبل نبوده است .

بافت : نیمه براق یا نیمه شاینی

قدرت ماندگاری :

متوسط. یک چیزی که باید در این رابطه بدانید این است که نیاز دارید تا آن ها را در طول روز تمدید کنید ، اما به علت نمای زیبایی که برای لب ها به وجود می آورد، ارزشش را دارد .

سطح درخشانندگی از 10 : 10
محصول پیشنهادی :  NYX Intense Butter Gloss, Giorgio Armani Ecstasy Lacquer Lip Gloss
تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

برق لب

توضیح :

شاید با بیان کردن این موضوع فکر کنید که تقریبا تمامی محصولات به شکل برق لب می باشند، اما ما به شما اطمینان می بخشیم که برق لب ها خود به تنهایی یک محصول مجزا برای لب ها به شمار می روند. تفاوت عمده آن ها این است که حالت، شکل و رنگ طبیعی و تقریبا بدون پیگمنتی را در بر دارند. هدف اصلی این برق لب ها این است که به رنگ لب واقعی تان درخشانندگی بیافزاید .

از این رو یک برق لب با کیفیت دارای بافت و سایه ظریف تری نسبت به لاک لب ها می باشد .

مزیت :

بیشتر برق لب ها دارای پوشش دهی SPF می باشند. این موضوع بسیار اهمیت دارد، زیرا پوست ظریف لب ها در برابر آسیب های نور خورشید، بسیار حساس است .

بافت : حالت شاینی و براق نرم
قدرت ماندگاری :

کمتر از متوسط. برق لب ها برای این که خیلی برای مدت زمان طولانی روی لب ها بمانند، معروف نمی باشند و به تمدید های بسیاری در طول روز نیاز دارند. اما چون استفاده از آن ها راحت و بدون نیاز به دقت بالایی است، معمولا مشکلی را به وجود نمی آورند- مگر این که شخصی باشید که به پوشش دهی رنگ لب های خود برای مدت زمان طولانی تر بسیار حساس باشید .

سطح درخشانندگی : 9
محصول پیشنهادی :  YSL Gloss Volupté, Maybelline Baby Lips Moisturizing Lip Gloss, Urban Decay Naked Ultra Nourishing Lip Gloss
تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

رژ لب های 24 ساعته

توضیح :

این رژلب های مایع، پوشش نرم و انعطاف پذیری را روی لب های شما ایجاد می کنند. آن ها طراحی شده اند تا به پوست لب های شما بچسبند و که به سختی از روی آن ها پاک می شوند. زیبایی این رژلب های مات این است که ماندگاری بسیار بسیار بالایی دارند (بالای 8 ساعت)، از این رو به تمدید های مکرر این رژلب نیاز ندارید .

آن ها به سرعت روی لب های شما می نشینند و خشک می شوند، از این رو باید با دقت بالایی آن ها را روی لب های خود استفاده کنید. هم چنین این رژلب های 24 ساعته خاصیت نرم کنندگی و رطوبت رسانی ندارند، از این رو شاید نیاز باشد از اندکی بالم لب نیز قبل از استفاده از آن ها به کار ببرید.

بافت: مات

قدرت ماندگاری :

بسیار بسیار قوی. رژلب های 24 ساعته از نامی که دارند، ماندگاری شان را فریاد می زنند. ماندگاری این محصول از رژلب های جامد و برق لب ها و غیره نیز بیشتر است ، شاید تنها اندکی رنگ پریده شوند. اگر می خواهید برای مدت زمان طولانی در جشن ها و مراسم هایی حضور داشته باشید و نیاز دارید تا در تمام طول مدت، لب های تان رنگ داشته باشد، پس این رژلب های 24 ساعته انتخاب خوبی برای شما به شمار می آیند.

سطح درخشانندگی : 6
محصول پیشنهادی : YSL Baby Doll Kiss & Blush, The Body Shop Lip & Cheek Stain, Lancôme Juicy Shaker

تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

تفاوت میان محصولات لب

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها