مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , , > ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

0
(0)

یک بار دیگر دکمه چرت زنگ هشدار خود را انتخاب کنید: ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع به شما معرفی خواهیم کرد .

همه ما این روتین مراقبت از پوست 10 مرحله ای را هنگام صبح انجام می دهیم (که البته بعد از آن به آرایش صورت مان نیز می پردازیم) . همه ما عاشق روزهای جادویی و خارق العاده ای هستیم که هشت ساعت خواب کافی داریم  .ممکن است حتی صبح ها قبل از آماده شدن، ورزش کنیم و یا تقریبا 90 دقیقه را به یک دوش و حمام طولانی مدت و یا یک استراحت آرام بخش اختصاصی دهیم  . بله، این چنین صبحی واقعا حیرت انگیز است  .ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

اما برای افراد دیگر، صبح ها چیزی جز کارهای عجله ای نیست . در این مقاله می خواهیم روتین زیبایی شما را کوچک تر کرده تا به این ترتیب در دقایق ارزشمند صبحگاهی خود صرفه جویی کنید و به کارها مهم دیگر خود بپردازید .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

موهای تان را از شب قبل درست کنید

بعد از ظهر یک دوش بگیرید و سپس موهای تان را به روشی که دوست دارید ببندید . درست مانند مادربزرگ های قدیم با آن بیگودی های رولی روی سرشان .

برای داشتن موج های ساحلی، مقداری موس به موها بزنید و اجازه دهید تا موهای تقریبا خشک شوند . سپس می توانید از بافت های دانه درشت استفاده کنید یا موهای تان را به صورت گوجه ای در بالای سر ببندید تا به موها حجم داده و موج ها مورد نظر خود را به وجود آورید .
در صبح، کافی است فقط بافت ها را باز کنید و با انگشتان خود موهای تان را شانه بزنید، سپس با مقداری اسپری مدل موهای تان را فیکس کنید .

مزیت این روش : هیچ خبری از آسیب دیدن موها ناشی از ابزارهای حرارتی نیست .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

بهبود جوش های صورت هنگامی که خواب هستید

آیا تا به حال وقت گرانبهای خود را صرف تلاش برای پوشاندن جوش های قرمز و متورم کرده اید ولی باز هم نتوانستید تاثیری در شکل و ظاهر آن ها ایجاد کنید ؟

از یک برچسب جوش هیدروکلوئید در طول شب روی جوش ها به کار ببرید تا پوست تان در طول شب تسکین یابد . از این رو صبح روز بعد می توانید تنها با مقداری کرم مرطوب کننده رنگی آن را پوشانده و بیرون بروید .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

شینیون موها

اگر تنها 5 دقیقه وقت دارید تا از در خانه بیرون بزنید . و موهایی که تازه از خواب بیدار شده است با شما همکاری نمی کنند ، بهتر است مدل گوجه ای شلخته را برای موهای خود انتخاب کنید و با تعدادی سنجاق آن را محکم نمایید .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

روی اکستنشن مژه سرمایه گذاری کنید

اکستنشن مژه بهتر از هر نوع ریملی می باشد . در حالی که اندکی گران قیمت می باشند اما به این فکر کنید که هر روز صبح 5 دقیقه از وقت تان صرفه جویی می شود و میکاپ و آرایش تان نیز در پایان روز بر هم نمی ریزد . هم چنین با افتخار می توانید بگویید که من به این شکل و با این چهره خارق العاده از خواب بیدار می شوم .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع
از محصولات زیبایی چند کاره استفاده کنید

محصولات زیبایی و آرایشی که بیش از یک کار انجام می دهند ، می توانند موجب صرفه جویی در زمان و هزینه های شما شوند. بالم های رنگی از جمله این محصولات هستند .

می توانید مقداری از آن را به سیب گونه های تان بزنید تا چهره درخشان و مانند گل رز داشته باشید و هم چنین می توانید اندکی آن را به لب های تان بمالید تا رنگ ظریف، زیبا و طبیعی به خود بگیرند . هم چنین مداد های آرایشی دوسری وجود دارند که یک طرف برای شکل دادن به ابروها و طرف دیگر برای هایلایت کردن زیر ابرو ها مناسب می باشد .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

کرم شب را از یاد نبرید

آبرسانی صورت با مرطوب کننده قدرتمند (مانند یک کرم شب عالی و یا ماسک خواب بی نظیر) قبل از این که به تخت خواب بروید، می تواند باعث شود تا صبح روز بعد چهره درخشان و باطراوتی داشته باشید که در تمام طول روز ماندگاری خواهد داشت .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع
دو کلمه: شامپو خشک

اگر شما یکی از افرادی هستید که این محصول جادویی را امتحان نکرده است، به خود لطفی کنید و همین امروز این کار را انجام دهید . واقعا همه چیز را تغییر می دهد . با استفاده از محصول موهای تان تمیز و رطوبت رسانی می شود، و از همه مهم تر هیچ ردی از خود روی موهای تان بر جای نمی گذارد .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

ساماندهی کنید

ساده است . اگر بدانید که هر چیزی در کجا قرار دارد، بهتر می توانید آن ها را پیدا کرده و سریع تر می توانید از آن استفاده کنید . آخر این هفته وقتی را مشخص کنید تا به سراغ جعبه و کمد لوازم آرایشی خود بروید و سپس هر چیزی که مربوط به پوست، مو، چشم، گونه ها، لب و ابروها می باشند را از هم جدا کنید . حالا هر روز صبح وقت بیشتری دارید تا به خود برسید و به سرکار و یا دانشگاه بروید .

ترفندهای زیبایی برای روتین صبحگاهی سریع

مدت زمان خشک شدن موهای خود را کوتاه کنید

اگر بیشتر ساعات صبحگاهی تان صرف سشوار کشیدن موها می شود، یک حوله میکروفایبر می تواند به اندازه داروهای تجویزی پزشکان موثر عمل کند . این محصول به شدت قابلیت جذب دارد و مدت زمان خشک کردن و سشوار کشیدن موها را کاهش می دهد، بدون اینکه موجب وز شدن موهای تان شود .

منبع مقاله :

https://www.totalbeauty.com/content/slideshows/morning-beauty-routine-hacks-191118/page10

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها