مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > بهترین میکاپ برای یک مهمانی

بهترین میکاپ برای یک مهمانی

5
(1)

بهترین میکاپ برای یک مهمانی

امسال زمستان را با میکاپ و آرایش جدید بگذرانید. در حالی که برخی از ما ممکن است فهرستی از خریدهای فصل سرد سال را برای خود تهیه کرده باشیم، اما مطمئناً در طول این مدت به دنبال بهترین میکاپ برای زیباتر ماندن در زمستان نیز هستیم. ما در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ بهترین سبک آرایش  و بهترین میکاپ برای یک مهمانی را برای شما گرد هم آورده ایم تا بتوانید به آنچه که می‌خواهید دست یابید.

مرحله اول : پوست صورت خود را آماده کنید .

قبل از این که وارد جزئیات درباره ی آرایش جدید شویم، مطمئناً بیش از هر چیزی می‌خواهید صورت بی‌عیب و نقصی داشته باشید. می‌توانید با یک پرایمر و کرم پودر سبک شروع کنید که ماندگاری بالایی دارد و کاور متوسطی را به پوست صورت شما ارائه می‌دهد تا چهره طبیعی‌تری داشته باشید. سپس می‌توانید از کانسیلر استفاده کنید؛ از کانسیلر روی بخش‌هایی از صورت تان که لک دارید، بیشتر استفاده کنید. هم‌چنین به یاد داشته باشید که کانسیلر را برای زیر چشمان خود نیز به کار ببرید.

مرحله دوم : خط ابروی خود را مشخص نمایید .

زمانی که پایه پوست صورت خود را آماده کردید، می‌توانید به سراغ آرایش و میکاپ چشم بروید. خط ابروی خود را مشخص کنید. مخصوصا این را به یاد داشته باشید که باقی آرایش و میکاپ شما برای ایام کریسمس باید با خط ابروی شما مطابقت داشته باشد و آن را طبیعی‌تر جلوه دهد. می‌توانید از ژل ابرو ضد آب استفاده کنید که می‌تواند مکمل آرایش چشم شما باشد. ابتدا ژل را با اپلیکاتوری که دارد به بخش‌های باریک ابروهای خود بزنید. سپس از یک براش زاویه‌دار استفاده کنید تا بتوانید خط ابروی طبیعی خود را بکشید و قوس مناسب ابرو و صورت خود را بیابید. سپس با یک شانه ابرو، موهای ابرویتان را منظم کنید تا نمای شیک و زیبایی به خود بگیرد.

مرحله سوم : استفاده اندکی از سایه چشم

زمان این است که از سایه چشم استفاده کنید. رنگ طلایی از پالت سایه چشم خود را انتخاب کنید و درست در راستای خط مژه‌هایتان با براش به پشت پلک خود بزنید تا بسیار چشمگیر و طبیعی به نظر برسد. می‌توانید از همان سایه در زیر خط مژه پلک پایین خود نیز استفاده کنید تا افکت فوق‌العاده‌ای را به چشمان خود بدهید. قبل از این که کارتان با سایه چشم تمام شود، اطمینان پیدا کنید که از یک براش سایه چشم پرزدار و نرم استفاده می‌کنید تا سایه را اندکی محو و خطوط را ناپدید سازید؛ اینگونه آرایش چشم طبیعی‌تر خواهید داشت.

مرحله چهارم : خط چشم را فراموش نکنید .

می‌توانید با استفاده از یک خط چشم، زیبایی میکاپ چشم خود را دو چندان کنید. از خط چشم مدادی برای داخل چشم خود و هم‌چنین در امتداد خط مژه بالایی خود استفاده کنید. تا چشم‌های تان را  چشمگیرتر سازید.

مرحله پنجم : از مقداری ریمل استفاده کنید .

هیچ میکاپی بدون استفاده از مقداری ریمل کامل نیست. بهتر است از ریمل‌هایی با اپلیکاتور حالت دار و زاویه‌دار استفاده کنید تا کنترل بیشتری روی حالت دادن مژه‌های تان داشته باشید. هم‌چنین می‌توانید از ریمل‌های بلند کننده مژه استفاده کنید تا نیازی به استفاده از مژه مصنوعی نداشته باشید.

مرحله ششم : رژ لب‌ بزنید .

زمانی که نوبت آرایش و میکاپ زمستانی می‌شود، قطعاً می‌خواهید از رژلبی استفاده کنید که در تمام مهمانی‌ها و جشن‌ها شما را همراهی کند و ماندگاری بالایی داشته باشد. فرقی نمی‌کند که از رژ لب مایع استفاده کنید یا جامد؛ در هر صورت نوع مات آن شما را به هدف تان یعنی ماندگاری بیشتر نزدیک می‌کند. رنگ قرمز پیشنهاد مجله هفتاد رنگ به شما عزیزان است که شاداب تر بنظر برسید.

مرحله هفتم : اسپری فیکس کننده آرایش را از یاد نبرید .

مطمئنا در ایام سال نو می‌خواهید که آرایش تان ماندگاری بیشتری داشته باشد و در تمام طول شب به گونه‌ای باشد که نیازی به تجدید آن نداشته باشید. از این رو اسپری فیکس کننده آرایش را از یاد نبرید که می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

نکته نهایی :

اگر می‌خواهید می‌توانید اندکی درخشاندگی آرایش تان را زیاد کنید. به این منظور از اندکی اکلیل روی رژلب‌هایتان استفاده کنید یا روی گونه هایتان از هایلایتر استفاده کنید، تا میکاپ جذاب‌تر و شاینی تری داشته باشید.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها