مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , > بهترین مدل مو برای صورت شما

بهترین مدل مو برای صورت شما

5
(1)

بهترین مدل مو برای صورت شما

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ بهترین مدل مو  برای صورت شما کدام مدل بوده و کدام یک را می توانید برای شال نو انتخاب کنید تا زیباتر از همیشه باشید.داشتن یک مدل مو زیبا  و بهترین مدل مو تنها نیازمند داشتن یک آرایشگر ماهر نیست ، اگر دوست دارید مانند ستاره های هالیود موهایی زیبا داشته باشید پیشنهاد می کنیم تا ژورنال مدل موها را ببندید و جلوی آینه به صورت خود نگاه کنید. شما می توانید با استفاده از ابزاری، عرض پیشانی ، گونه ها و آرواره خودتان را اندازه گرفته و طول صورتتان را نیز از پیشانی تا چانه اندازه بگیرید. اگر عرض پیشانی ، گونه ها و فک یکسان باشد صورت شما بیضی است ولی اگر پهنا و طول آن به یک اندازه باشد احتمال صورتی گرد دارید و پیشانی و فک شما نیز حالتی گرد دارد. صورتهای قلب مانند پیشنهانی هایی عریض و فکی باریک دارند ولی اگر طول و پهنای صورتتان یکی باشد صورتتان مربعی است .

بهترین مدل مو برای صورت شما

صورت گرد – کوتاه

مدل مو : موهای کوتاه با لایه هایی که دور تا دور سر را می گیرد. این مدل مو به این دلیل به شما می آید که لایه ها باعث می شود طول و عرض صورتتان بیشتر به نظر برسد و چشمهایتان بیشتر در معرض توجه قرار بگیرد. این مدل مو زمانی که موای شما صاف است زیبا به نظر میرسد به همین دلیل اگر میخواهید موهایتان را به این شکل کوتاه کنید باید حتما یک اتوی موی مخصوص موهای کوتاه برای خود تهیه کنید.

صورت گرد – طول معمولی

مدل مو : موهای مصری یکدست که تا روی شانه ها را می پوشاند. مویی که تا روی شانه ها می آید صورت را لاغرتر نشان میدهد و اگر کمی نوک موهایتان را تاب بدهید به صورت زاویه می بخشید. به همین دلیل حالت گرد صورت را از بین می برید و به آن ساختار می دهید. شما می توانید برای اضافه کردن موج های پایین مو مدل موهایتان را کمی بلندتر بردارید.

صورت گرد – بلند

موهای بلند با لایه هایی کوتاه تر که روی خط فک شما تمام می شوند ولی زیاد دیده نمی شوند. نگه داشتن این مدل مو بسیار ساده است و باعث میشود موهایتان هم پر پشت به نظر برسد. لایه های زیری مو باعث میشود که تاثیری بسیار زیبا در صورت شما دیده شود. لایه های بلند نمی گذارد که موهای روی گونه های شما حالت بادکنکی بگیرد و همین موها را سالمتر نشان میدهد.

صورت قلبی  – کوتاه

مدل مو : موهای کوتاه با لایه های کوتاه در قسمت بالا باعث می شود تا تیزی خطوط فک کمتر به نظر برسد و لایه های بالایی نیز حالت قلبی پیشانی را محوتر می کند. این مدل مو به درد افرادی که موهای فر و پر پشت دارند نمی خورد چرا که باعث می شد حالت تیز چانه بیشتر خودش را نشان دهد.

صورت قلبی – طول معمولی

مدل مو : موهای صاف تا شانه به همراه چتری و لایه های یک اندازه . این مدل مو تیزی چانه را می گیرد و به صورت تعادل می بخشد. این مدل مو مناسب کسانی است که موهایی صاف و پر پشت داشته باشند.

صورت قلبی – بلند

مدل مو: لایه های بلند و موج دار به همراه چتری کامل . این افراد باید تیزی چانه خود را کم کنند و  چتری های پر همین کار را انجام خواهد داد ، همچنین لایه های موج دار و فر مو هم باعث می شود تا موها بی حال به نظر نیایند. کسانی که چانه هایی برجسته دارند نباید از مدل موهای صاف و بی حالت استفاده کنند. درست کردن این مو خیلی ساده است و اگر موهای شما سالم باشد می توانید لایه هایی بلند و زیبا داشته باشید.

صورت بیضی – کوتاه

مدل مو : موهایی کوتاه  تا روی چانه . این مدل مو حالت بیضی صورت را بیشتر نشان میدهد . اگر می خواهید برای تابستان چنین مدل مویی داشته باشید باید کمی لایه ها را بلندتر بزنید تا موهایتان سنگین تر شده و بیشتر روی چانه بیافتد. این مدل مو به برس گرد نیاز دارد پس حتما یک برس مناسب برای خودتان تهیه کنید.

صورت بیضی – طول معمولی

مدل مو : موهای لایه لایه تا روی شانه. این مدل مو باید به شکلی باشد که اختلاف طول لایه ها زیاد مشهود نبوده ولی با این حال یک اندازه نباشند. این اختلاف ارتفاع کم اجازه نمی دهد تا موها روی سر شما بخوابد. اگر موهایی پر پشتی دارید آن را در اطراف صورتتان بریزید تا پر و زیبا به نظر بیاید.

صورت بیضی – بلند

موهای بلند به موج هایی به سبک قدیمی  به همراه چتری . چتری های کج می تواند بلندی صورت را بگیرد و فضای پیشانی را به زیبایی پر می کند و چند سانت صورتتان را کوتاه تر نشان می دهد. این مدل مو نیاز به یک براشینگ منظم و مرتب دارد پس تنها در صورتی که زمان کافی برای اینکار را دارید موهایتان را اینگونه بزنید.

صورت مربعی – کوتاه

مدل موی مصری کوتاه با چتری های نا مشخص . این مدل مو باعث می شود تا بیشتر توجه به سمت گونه های برود تا فک. اگر موهای شما زخیم و یا وز باشد بالا می پرد  به همین دلیل اگر تصمیم دارید این نوع مدل مو را داشته باشید اتوی مو و یک سشوار خوب هم برای خودتان تهیه کنید.

صورت مربعی – طول معمولی

مدل مو : موهای کم لایه صاف تا روی شانه با چتری های کج . این مدل مو حالت مربعی چانه را کم می کند و نمی گذارد چشم زاویه های تند را ببیند. در نهایت چتری های کج نیز حالت موازی صورت را از بین می برد و آن را زیباتر جلوه می دهد.

صورت مربعی – بلند

مدل مو : موهای بلند با لایه های داخلی که تا روی گونه ها بیاید. موهای بلند زیباست ولی اگر  دوست ندارید زیاد ساده به نظر بیایید می توانید آن را با لایه های سبک تلفیق کنید . موهای بلند درازی صورت را می گیرد و لایه ها هم باعث می شود تا حالت مربعی شکل صورت متعادلتر شود.

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها