مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > , , , , , , > انواع مختلف رژلب را بشناسیم

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

3.9
(19)

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

هدف اصلی این محصول این است که به لب‌ها و صورتتان رنگ بدهد یا گاهی فقط به آن برق دهد . البته امروزه تعداد رنگ‌ها و فرمول‌های مختلف رژلب خیلی زیاد شده و شما مجبور نیستید تنها یک مدل آن را انتخاب کنید.در این مقاله از مجله اینترنتی ارایشی و بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چگونه انواع مختلف رژلب را بشناسیم . مجله آنلاین ارایشی و بهداشتی هفتادرنگ در نظر دارد تا انواع رژلب شامل  رژلب جامد ، رژلب مایع، رژلب مدادی، تنیت لب یا لاک لب ، برق لب را به شما معرفی نماید .

 

رژلب جامد :

این نوع رژلب که از موم، روغن‌های مختلف و رنگ ساخته می‌شود به حالت مدادی در استوانه‌ای چرخشی قرار گرفته است که برای هر بار استفاده می‌توانید آن را بیرون بیاورید و بعد از استفاده دوباره آن را بچرخانید و در استوانه را ببندید . این نوع رژلب دارای فرمول‌های مختلفی از براق تا مات است و تعداد رنگ‌های آن نیز هیچ حدومرزی ندارد . از آنجاییکه موم در آنها استفاده می شود، رطوبت طبیعی لب را حفظ می کند و از ایجاد خشکی بیشتر جلوگیری میکند .

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

 

رژلب مایع :

این محصول که جدیدترین فرمول رژلب را دارد به‌سرعت در حال همه‌گیر شدن است . این نوع رژلب‌ها ماندگاری و میزان پوششی متفاوت دارند . همان‌طور که اسم آن‌ها نشان می‌دهد این رژلب‌ها به‌صورت مایع هستند ولی بعد از مدتی روی لب به همان شکلی که قرارگرفته‌اند خشک می‌شوند و به‌راحتی پاک نخواهند شد و حالتی مخملی به لب‌های شما می‌دهند . بسته‌بندی این رژلب‌ها درست مانند برق لب است و در یک استوانه قرارگرفته‌اند .

رژ لبهای مایع مرطوب کننده خوبی هستند و برای افرادی که لبهای خشکی دارند، مناسب است . ماندگاری آنها کمتر از نوع رژ لبهای جامد است. رژ لبهای شاینی مایع هم رطوبت لب را تامین کند و هم برق شیکی به لبها بدهد.این نوع رژ لبها معمولا در مهمانی های شب استفاده می شود. اگر می‌خواهید به مهمانی شام بروید و دوست ندارید برای تجدید آرایشتان مدام به دستشویی بروید پیشنهاد می‌کنیم از این رژلب مایع با ماندگاری 24 ساعتی  استفاده کنید.

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

رژلب‌های مایع براق :

این محصول نیز به دلیل مایع بودن جزو نسل بعدی رژلب‌های سنتی به‌حساب می‌آید . ولی فرق آن‌ها با رژلب‌های مایع این است که باوجود رنگ زیادی که دارند همیشه براق هستند . و وقتی از آن‌ها استفاده می‌کنید رنگ کمتری به لب‌های شما می‌دهند . و به عبارتی لبتان از زیر محصول دیده می‌شود ؛

مانند زمان کودکی که از رنگ آب‌نبات‌چوبی برای رژلب زدن استفاده می‌کردید ! این فرمول خیلی سبک است و رنگ آن برای مدتی روی لب‌ها می‌ماند و سپس محو می‌شود . این نوع رژلب‌ها بیشتر به درد آرایش ساده روزانه می‌خورند . و اگر دوست دارید تا آخر روز آن را نگه‌دارید باید رژلبتان را با خود همراه داشته باشید و هرچند ساعت یک‌بار از آن استفاده کنید . خیلی از این رژلب‌ها قابلیت این را دارند که به‌عنوان رژ گونه نیز از آن‌ها استفاده شود. به عبارتی با این محصول می‌توانید گاهی با یک تیر دو نشان بزنید !

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

رژ لب شفاف

رژ لب شفاف خاصیت رنگ دهی ندارد و هر رنگی هم که داشته باشد تنها سایه‌ای از آن روی لب باقی می‌ماند و رنگ طبیعی لب‌های ما را حفظ خواهد کرد . رژ لب شفاف بهترین گزینه برای آرایش روزمره است چون باعث ایجاد شادابب و طراوت میشود . . رژ لب شفاف معمولا ساختاری مرطوب کننده دارد چون حاوی روغن‌هایی است که از خشک شدن لب جلوگیری می‌کنند . و می‌تواند جایگزین مناسبی برای بالم لب باشد . این فرمول شفاف و مرطوب کننده یک ویژگی دیگر هم دارد و آن ماندگاری کم رژ لب است و شما باید زود به زود آن را تجدید کنید .

رژ لب مدادی

رژلب های مدادی معمولا چرب نیستند و ماندگاری بالایی دارن د. این نوع رژ لبهایاپیچی هستند یا باید با مدادتراش های مخصوصی تراشیده شوند که قابل استفاده مجدد باشند .

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

 رژ لب های ماژیکی

رژ لبهای ماژیکی معمولا بافت سبکی دارند و اطراف لب پخش نمی شود . این نوع رژ لب آبرسانی به لب ندارد و برای افرادی که لبهای خشکی دارند مناسب نیست .

 رژ لب های پالتی

این نوع رژ لبها بیشتر در آرایشگاهها استفاده می شود و میتوان با ترکیب رنگها، به بینهایت رنگ دست یافت .

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

برق لب و ویژگی آن 

برق لب یکی از انواع رژلب های مایع است  که رنگ ندارد و فقط باعث براق شدن لب ها می شود و زیبایی خاصی به آنها می دهد و معمولا برای درخشش رژلب جامد بر روی آن زده می شود .برق لب بیشتر در فصل گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد .

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

تینت و لاک لب

تینت لب یا لاک لب ماندگاری بسیار بالایی دارد و ساختار آن از نوع رژ لب مایع است که نباید با برق لب اشتباه گرفته شود . چون ماندگاری برق لب نسبت به لاک و تینت لب بسیار کمتر است . لاک لب ضمن رنگ دهی به لب دوام خوبی هم دارد و گزینه خوبی برای خانم‌هایی است که نمیخواهند در طول روز آرایش خود را تجدید کنند . این نوع رژ لب حداقل هشت ساعت ماندگاری دارد . مجله آرایشی و بهداشتی هفتادرنگ در مقاله جداگانه به طور کامل از اتواع تنیت لب پرداخته است روی عکس کلیک کنید و ببینید .

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

انواع مختلف رژلب را بشناسیم

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 3.9 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 19

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

نظرات (0)

  1. Ali

    بسیار عالی

  2. رژ لب

    من چند ساله از رژ لب ماژیکی استفاده میکنم و خیلی هم راضی هستم … تشکر فراوان از سایت عالی تون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها