مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > مدرسه زیبایی > > سه رژلب عالی برای فصل زمستان

سه رژلب عالی برای فصل زمستان

5
(1)

سه رژلب عالی برای فصل زمستان

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ مطالبی برای شما در مورد سه رژلب عالی برای فصل زمستان گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

در این زمستان می‌توانید فراتر از بالم های لب و رژلب عالی  استفاده کنید تا هم لب‌های زیبایی داشته باشید و هم رنگ زیبایی را به آن هدیه دهید .

زمستان شاید فصل مناسب برای استفاده از رژلب‌های مختلف نباشد، زیرا بیشتر رایج است که از رژلب‌های مرطوب‌کننده برای لب‌های خود استفاده کنید که بیشتر نقش تغذیه دارد و تمرکز زیادی روی رنگ آن ها اعمال نشده است. آب و هوای سرد می‌تواند پوست لب‌هایتان را خشک و ملتهب نماید .

از این رو  در این فصل سرد به جای این که از رژلب‌های موردعلاقه و موردنظر خود استفاده کنید، به سراغ بالم های لب می‌روید . اما شما می‌توانید از رژلب‌های مغذی استفاده کنید که علاوه بر زیبایی موجب خشکی لب‌هایتان نمی‌شود و در برابر آب و هوای سرد از آن محافظت می‌کند .

 

سه رژلبی که در این مقاله معرفی می‌کنیم ، رژلب‌های خشک نیستند و شما می‌توانید در زمستان از آن ها استفاده کنید :
سه رژلب عالی  برای  فصل زمستان

سه رژلب عالی برای فصل زمستان

 

رژلب عالی نام محصول: Lakmé 9 to 5 Naturale Matte Sticks Lipstick 

 

هر کسی طرفدار زیبایی باشد می‌داند که ALOE (آلوئه ورا) یکی از مواد مفید و مناسبی برای تمامی مراقبت‌های پوستی می‌باشد . این رژلب سرشار از مواد مغذی و مرطوب‌کننده از جمله آلوئه ورا و عصاره عسل می‌باشد . این ژل به آسانی بافت ظریف و یکدستی را روی پوست تان ایجاد می‌کند که در تمام طول روز در این آب و هوای سرد نیز ماندگاری دارد .

نام محصول: Lakmé Absolute Argan Oil Lip Color

سه رژلب عالی  برای  فصل زمستان

فرمول بسیار منحصربه‌فرد همراه با روغن آرگان باعث شده است تا این رژلب بافت نرم و لطیفی و ابریشمی را روی لب‌های شما ایجاد کند. این رژلب رنگ‌دانه‌های زیبایی دارد که پوست لب را شاداب می‌نماید و در کنار این امر پوست لب خشک را تغذیه می‌کند و خشکی و التهابات آن را بهبود می‌بخشد. این محصول جایگزین مناسبی برای بالم های لب می‌باشند و مطمئنا به‌خوبی از این محصول می‌توانید در فصل زمستان استفاده کنید.

سه رژلب عالی  برای  فصل زمستان

 

رژلب عالی نام محصول: Lakmé Enrich Satin Lip Color

 

این رژلب سرشار از ویتامین E و عصاره زیتون است که لب‌های شما را مرطوب و نرم و برای مدت زمان طولانی با رنگ زیبا نگاه می‌دارد. این رژلب کاور بالایی دارد . مطمئنا در این فصل عاشق این محصول می‌شوید .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها