مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , , > نوردرمانی پوست صورت

نوردرمانی پوست صورت

5
(2)

ماسک های نوری و نوردرمانی پوست صورت (ماسک led)

استفاده از نوردرمانی و ماسک های نوری در درمانهای پزشکی پیشینه طولانی دارد .شناخته ترین آن برای مردم استفاده از نور در درمان نوزادان مبتلا به زردی می باشد .

در سالهای اخیر نوردرمانی با (Led light emitting diod)برای مشکلات پوستی محبوبیت زیادی پیدا کرده است . نور در فرکانس های مختلف می تواند باعث تحریک عملکردهای فیزیولوژیک پوست شود . تکنولوژی Led نوعی نور با انرژی کم را ساطع می کند که می تواند باعث ایجاد واکنش کافی در سلول ها برای ترمیم سلول های آسیب دیده شود .

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد ماسک های نوری و نور درمانی پوست صورت با ماسک صورت LED برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ایم .

نوردرمانی پوست صورت

ماسک های نوری شامل ال ای دی های متعددی است که که بر روی دستگاهی نصب و روی صورت قرار می گیرند . این دستگاهها معمولا به شکل یک نقاب ساخته می شود . دستگاه کلینیکی معمولا حرفه ای تر و بزرگتر هستند و پس از زدن عینک محافظ توسط بیمار به صورت تونلی روی صورت بیمار قرار می گیرند. .نورساطع شده اشعه uv و مواد شیمیانی ندارد و باعث سوختگی و آسیب پوستی نمی شود .

نوردرمانی پوست صورت

موارد استفاده ماسک نوری

درمان آکنه

جوانسازی پوست

افزایش خونرسانی پوست صورت

افزایش ساخت کلاژن و الاستین

روشن کردن پوست

کاهش چروک ها

از بین بردن لک ها

تسریع بهبود زخم

ماسک های نوری

ال ای دی های موجود در ماسک های نوری ، طیف های نوری مختلف با اثرات درمانی متفاوت ایجاد می کنند . که معمولا شامل رنگ های آبی ، قرمز ،سبز ودر برخی دستگاهها سفید ، صورتی ، بنفش و ..می باشند .

ماسک های نوری

اثرات درمانی ماسک های نوری

دستگاه موج های نور را به عمق پوست می رساند و باعث واکنش های داخل سلولی طبیعی در پوست می شود .

نوردرمانی پوست صورت

نور قرمز

باعث تحریک فرایند کلاژن سازی در پوست می شود . نوردرمانی و ماسک های نوری با این نور می تواند باعث جمع شدن منافذ و کاهش چروک ها شود.نور قرمز باعث کاهش سیتوکین ها در غدد چربی می شود که سبب می شود التهاب در آکنه های مزمن کاهش یابد .

نوردرمانی پوست صورت

نور آبی

در درمان آکنه بسیار موثر است . این نور باعث تولید رادیکال های اکسیژن می شود که بدون آسیب رساندن به پوست ، باکتری ها را می کشد .استفاده از این ماسک های نوری بسیار آرامش بخش است و تعادل چربی پوست را نیز برقرار می کند .

نور سفید

 عمیق ترین نفوذ را دارد و باعث سفت کردن پوست ، درمان شلی و کاهش چروکهای ریز می شود .

ماسک های نوری

نور سبز

 باعث کاهش ادم و تخلیه لنف ، کاهش استرس های ذهنی و تعادل پوست می شود .

نور بنفش

 ترکیبی از نور قرمز و آبی است و اثرات درمانی هر دو را دارد و برای درمان اسکار آکنه و آکنه مزمن کاربرد دارد .

ماسک های نوری

مصارف خانگی

گرچه بعضی برندها این ماسک های نوری را برای مصرف خانگی عرضه می کنند . اما توصیه می شود استفاده از این ماسک ها در یک مرکز پزشکی و تحت نظر پزشک انجام شود . پزشک شما می تواند با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی شما بهترین ترکیب طیف نوری و زمان لازم را برای شما تجویز کند . در بعضی مراکز پوستی دنیا از نور درمانی برای تکمیل درمان با میکرونیدلینگ و میگرودرم ابریژن استفاده می شود .

بهتر است جلسات اول در فواصل نزدیک و پشت سرهم انجام شود تا اثرات درمانی بهتری داشته باشد . پس از اتمام دوره درمان ، به عنوان درمان نگهدارنده، می توان یک بار در ماه از این ماسک استفاده کرد .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 2

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها