مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > مراقبت پوست به شیوه‌ی کره‌ای

مراقبت پوست به شیوه‌ی کره‌ای

0
(0)

مراقبت پوست به شیوه‌ی کره‌ای

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ راز زیبایی زنان کره ای و مراقبت پوست به شیوه‌ی کره‌ای را برای دوستداران زیبایی گرد آوری کرده ایم . در ادامه با ما همراه باشید .

 محصولات زیبایی کره‌ای بخش بزرگی از بازار لوازم آرایشی و بهداشتی را به خود اختصاص داده اند . یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین آن‌ها ‍مراقبت پوست 10 مرحله ای است که بسیاری از خانم‌های دوستدار ترندهای زیبایی از آن استفاده می کنند .

نکته‌ای که در مورد این مراقب پوستی باید بدانید این است که شما مجبور نیستید هر 10 مرحله را هر روز انجام دهید . بلکه چیزی که در این نوع مراقبت اهمیت دارد تنوع محصولاتی است که  به کار می‌برید . شما می توانید بر اساس نوع پوست و علاقه شخصی خود این محصولات را انتخاب کنید .

مراقبت پوست به شیوه‌ی کره‌ای

مراقبت پوست به شیوه‌ی کره‌ای

مرحله اول : روغن پاک کننده

 این محصول بیشتر مناسب پوست‌های خشک است و به راحتی آرایش و سایر محصولات آرایشی با بیس روغنی را پاک می کند .   بافت و بوی این روغن ها بسیار ملایم و مطبوع است و شما می توانید هر شب برای پاک کردن گرد و غبار روزانه و آرایشتان از این نوع روغن استفاده کنید .

مرحله دوم : فوم پاک کننده

 به علت این که با یک بار استفاده از این فوم پوستتان کاملا تمیز نمی شود، پیشنهاد می کنیم این محصول را به همراه روغن پاک کننده استفاده کنید تا هیچ گونه آلودگی روی صورتتان باقی نماند.

مرحله سوم : لایه بردار

 لایه بردارها نه تنها منافذ گرفته پوست را باز می کنند بلکه تمامی سلول‌های مرده پوست را نیز از روی آن برمی دارند . با هر بار پوست‌ریزی، پوست شما روشن‌تر و تازه تر خواهد شد . البته کرم‌های لایه‌بردار را هر روز نباید استفاده کنید ؛ مخصوصا اگر پوستی خشک و نازک دارید . اگر پوست شما معمولی است می توانید این کار را سه بار در هفته انجام دهید . زمان استفاده از لایه بردارها زیر چانه و گردنتان را فراموش نکنید .

مرحله چهارم : تونر

 بعد از پاک سازی چند باره، پوست در حالت حساسی قرار میگیرد و نیاز به آبرسانی و رطوبت پیدا می کند . برای اینکه آب رسانی موفقی داشته باشید و پوستتان بتواند از مراحل بعدی مراقب بیشترین میزان استفاده را داشته باشید نیاز به یک تونر دارید . اگر پوست شما چرب است و زیاد جوش می زنید یا بعد از آرایش نیاز به پاک سازی دارید بیشتر از تونرها استفاده کنید . برای این کار از یک پنبه استفاده کنید و تونر را روی تمام قسمت‌های صورت خود بزنید.

مرحله پنجم : عصاره

 در قلب مراقبت‌های پوستی کره ای عصاره وجود دارد . عصاره شبیه به سرم و آمپول های پوست است ولی میزان غلظت آن متفاوت است . اگر چنین محصولی را پیدا نکرده اید می توانید همان مرحله تونر را تکرار یا سرم تهیه کنید .

مرحله ششم : سرم، تقویت کننده یا آمپول

 این مرحله برای همه ضروری نیست و اگر پوست شما رنگی یکنواخت دارد یا فاقد لکه‌های قهوه‌‌‌ای است لازم نیست که از این محصولات استفاده کنید . آمپول‌های پوست حالتی ژل مانند دارند ولی خیلی سریع روی پوست پخش و به راحتی در آن جذب می شوند .

مرحله هفتم : ماسک

 ماسک‌ها انواع مختلفی دارند . باتوجه به اینکه پوست شما به چه موادی نیاز دارد شما می‌توانید ماسک مورد نظر خود را انتخاب کنید. بهترین ماسک‌ها که مناسب اکثر پوست‌ها نیز هستند ماسک حلزون، ماسک سفیدکننده حاوی ویتامین سی هستند . خیلی از این ماسک‌ها حاوی سرم نیز هستند .

مرحله هشتم : کرم دور چشم

 کرم های دور چشم می‌توانند تنها مرطوب‌کننده باشند یا ضد چین و چروک  یا تیرگی دور چشم باشند . همیشه کرم را با حرکاتی آرام و بدون کشیدن پوست دور چشمتان بزنید .

مرحله نهم : کرم صورت

 این مرحله به شما کمک می کند تا رطوبت را در پوست خود محبوس کنید ؛ به همین دلیل پیشنهاد می کنیم زمانی که پوستتان هنوز مرطوب است از این کرم استفاده کنید . در هر سنی که هستید هیچ وقت کرم مرطوب‌کننده و ضد آفتاب را فراموش نکنید و با استفاده روزانه از آن‌ها پوستتان را جوان نگه دارید .

مرحله دهم : اس پی اف

 همانطور که در مقالات گذشته توضیح دادیم بیشترین آسیب از طریق اشعه خورشید به پوست شما وارد می شود . برای جلوگیری از این آسیب باید حتما از کرم ضد افتاب استفاده کنید. شما می توانید ضد آفتابتان را بعد از مرطوب کننده بزنید .

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها