مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , , , , , > بهترین شامپو ها برای موهای نازک و ضعیف

بهترین شامپو ها برای موهای نازک و ضعیف

1
(1)

بهترین شامپو ها برای موهای نازک و ضعیف

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ در مورد بهترین شامپو ها برای موهای نازک و ضعیف برای شما مطالبی را گرد آوری کرده ابم .

اگر موهای نازک و ضعیفی دارید، خیلی سخت نیست تا حدس بزنیم که هدف مراقبت از موی شما چیست . چه موفق شوید یا خیر، هدف اصلی این است که موهای تان را ضخیم و پرحجم کنید. البته گفتن این حرف آسان تر از انجام دادن آن است، این طور نیست ؟ خوب اولین قدم برای موفق شدن در این هدف تان این است که  سیستمی از محصولات مراقبت از مو صحیحی را پیدا کنید که شامل شامپو و کاندیشنر مخصوص موهای نازک می باشد . از خود می پرسید که بهترین شامپو برای موهای نازک چیست ؟ خوب شامپو های ضخیم کننده تنها راه حل این مشکل نمی باشند . از این رو بهترین شامپو برای موهای نازک و ضعیف ممکن است متفاوت از بهترین شامپو برای موهای نازک و چرب باشد . در ادامه بهترین شامپوها حجم دهنده را برای موهای نازک از برند Loreal Paris (هم برای آقایان و هم خانم ها) در کنار سایر محصولات مراقبت از مو که باید در روتین مراقبت از موی خود برای موهای نازک و ضعیف تان استفاده کنید را خدمت تان عرض می کنیم .

 

بهترین شامپو ها برای موهای نازک و ضعیف

بهترین شامپو ها برای موهای نازک و ضعیف

بهترین شامپوها برای موهای نازک

زمانی که بحث مراقبت از موها نازک می شود، همه چیز با شامپو و کاندیشنر آغاز می شود . با این وجود، شستن موهای تان با شامپو و کاندیشنر باید اولین قدم در روتین مراقبت از موی شما باشد، فرقی هم ندارد که چه نوع مویی داشته باشید . اگر تا به حال در حمام از هر شامپو و کاندیشنر استفاده می کردید، زمان این است که تغییری را ایجاد کنید . هر کسی می تواند موهای نازکی داشته باشد، اما انتخاب و استفاده از شامپو صحیح می تواند موجب پر پشت به نظر رسیدن موهای شما شود. اولین قدم این است گه سیستمی از شامپو و کاندیشنری را بیابید که برای موهای نازک فرمول بندی شده اند . انتخاب خود را در میان شامپوها و کاندیشنر هایی که برای موها نازک و ضعیف از برند Loreal Paris بیان می کنیم، انجام دهید :

 

L’Oréal Paris EverPure Volume Shampoo و L’Oréal Paris EverPure Volume Conditioner:

این شامپو و کاندیشنر حجم دهنده بدون سولفات به آرامی موهای نازک، ضعیف و مسطح را پاک نموده و احیا می کند و به موها درخشش خیره کننده می دهد، بدون این که موجب سنگین شدن تارهای مو شود . تمامی این فاکتورها در یکی از بهترین شامپوها برای موهای ضعیف و نازکی وجود دارد که خدمت تان معرفی کردیم . برای استفاده، شامپو را روی موهای خیس بزنید و به آرامی ماساژ دهید و سپس به طور کامل آبکشی کنید . در مرحله بعد از کاندیشنر استفاده کنید و اجازه دهید 1 تا 3 دقیقه روی موهای تان بماند و سپس موها را با آب بشویید .

 

L’Oréal Paris EverStrong Thickening Shampoo و L’Oréal Paris EverStrong Thickening Conditioner :

این شامپو ضخیم کننده  با دقت موها را تمیز می کند و لایه هایی از مواد کثیف و آلوده که روی تارهای مو انباشته شده اند و چربی های اضافه را پاک می نماید تا موهای ضعیف اندکی ضخیم تر شوند. به دلیل خواص پاک کنندگی که این شامپو دارد، یکی از بهترین شامپوها برای موهای چرب و نازک به شمار می رود. برای استفاده، شامپو را روی موهای خیس بزنید و به آرامی ماساژ دهید و سپس به طور کامل آبکشی کنید در مرحله بعد، مقداری از کاندیشنر را به ساقه و انتهای موهای تان بزنید و اجازه دهید 1 تا 3 دقیقه باقی بماند و سپس بار دیگر موها را آبکشی کنید .

 

L’Oréal Paris Elvive Volume Filler Thickening Shampoo وL’Oréal Paris Elvive Volume Filler Thickening Conditioner وL’Oréal Paris Elvive Volume Filler Densifying Gelee :

می تواند موجب ضخیم تر شدن موها شود و به موها شفافیت و درخشندگی می افزاید و خاصیت حجم دهی آن نیز برای مدت زمانی باقی خواهد ماند . برای استفاده، مقداری شامپو مخصوص موهای نازک را برداشته و روی موهای خیس خود ماساژ دهید تا کف ایجاد شود، سپس آبکشی کنید . در مرحله بعد از مقداری کاندیشنر که ذکر شده است استفاده کنید و اجازه دهید 1 تا 3 دقیقه باقی بماند . سپس آبکشی کنید و کاندیشنر Leave-in را به تمام موهای مرطوب و نمدار خود بزنید و سپس سشوار بکشید . برای این که حجم بیشتری به موهای تان بدهید، زمانی که سشوار می کشید یا یک براش گرد اندکی موهای تان را لیفت کنید .

 

توصیه :

همیشه موهای تان را با آب ولرم بشویید، زیرا آب بسیار داغ می تواند چربی های اضافه مو را از بین ببرد و به این ترتیب موجب خشک شدن بیش از حد تارهای مو می شود .

 

 

چگونه موهای نازک را بشوییم .

شستن موها ممکن است به نظر خیلی ساده بیاید، اما اگر از شامپو و کاندیشنر صحیح استفاده نکنید . واقعا عواقب منفی برای موهای نازک شما در بر دارد. مخصوصا زمانی که موهای نازکی دارید . مراحل مهم تر و ضروری تری وجود دارد که باید انجام دهید . در این جا نحوه شستن موهای نازک را برای تان توضیح می دهیم .

 

 

مرحله اول : مثل همیشه موهای تان را تمیز کنید .

قبل از شامپو زدن، موهای تان را با آب خیس کنید . زمانی که موهای تان کاملا در آب غوطه ور شد . مقدار شامپو را به موهای تان بزنید و سپس به طور کامل آبکشی کنید و سراغ مرحله بعد بروید .

 

مرحله دوم : کاندیشنر را نادیده نگیرید ، اما در استفاده از آن زیاده روی نکنید .

کاندیشنری که مطابق با شامپوی تان می باشد را بردارید و مقداری از آن را به ساقه و انتهای موهای تان بزنید. مطمئن باشید که در استفاده از کاندیشنر زیاده روی نمی کنید . زیرا به این ترتیب موهای تان سنگین می شود و تارهای موی شما استحکام خود را از دست می دهند . بیشتر کاندیشنرها باید 1 تا 3 دقیقه روی موها باقی بماند و سپس به طور کامل شسته شود .

 

مرحله سوم : به آرامی موها را خشک کنید .

روتین حمام خود را کامل کنید . حالا زمان خشک کردن موهای تان است. زیرا موها زمانی که مرطوب می باشند . بیشتر مستعد شکنندگی هستند، از این رو با آن ها با ملایمت رفتار کنید . به جای استفاده از حوله برای گرفتن آب موهای تان، از یک تی شرت نخی نرم استفاده کنید که برای موهای تان ملایم تر می باشد .

 

 

مرحله چهارم : از اسپری موهای سبک برای حالت دهی به موهای تان استفاده کنید .

کرم ها یا سایر محصولات حالت دهی به موها معمولا ممکن است برای موهای نازک، خیلی سنگین باشند . سعی کنید از اسپری های سبک استفاده کنید تا موهای نازک خود را حالت دهید . در حالی که موهای تان هنوز نم دار است، مقداری از اسپری موج دار کننده مو استفاده کنید تا بافت طبیعی موهای تان را به زیباترین شکل ممکن در معرض نمایش بگذارید .

 

محصول پیشنهادی ما از برند Loreal Paris :

L’Oréal Paris Advanced Hairstyle AIR DRY IT Wave Swept Spray

 

منبع مقاله : https://www.lorealparisusa.com/beauty-magazine/hair-care/thin-hair/best-shampoos-for-thin-hair.aspx

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها