مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , > بازشدن سالن زیبایی در ایام کرونا

بازشدن سالن زیبایی در ایام کرونا

0
(0)

بازگشایی سالن های زیبایی و انتظارات شما در اولین مراجعه

در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ د رمورد بازشدن سالن زیبایی در ایام کرونا برای شما مطالبی را اورده ایم . تا بتوانید با آمادگی بیشتری از خدمات این سالن ها استفاده کنید .

در طول همه گیری ناشی از بیماری کوید 19 همه ما درسهای زیادی در مورد زیبایی گرفتیم ، اکنون قدر آرایشگرهای خود را بیشتر میدانیم زیرا کوتاهی و رنگ کردن موها کار ساده ای نیست . در این مقاله با آرایشگران مختلف صحبت کردیم تا بدانیم با توجه به قوانین فاصله گذاری اجتماعی چه انتظاراتی در مورد سالن های محبوب خود میتوانیم داشته باشیم .

بازشدن سالن زیبایی در ایام کرونا

بازشدن سالن زیبایی در ایام کرونا

احتمالا وقت دهی کمی طول خواهد کشید

متاسفانه به منظور جلوگیری از ازدحام سالن ها نمیتوانند با ظرفیت های قبلی خود کار بکنند و به همین دلیل برا مراجعه به آنها باید کمی صبور باشید . به علاوه ضدعفونی کردن بین مراجعین نیز باعث میشود کار سالن ها به کندی پیش برود .

 

باید قبل از وارد شدن به سالن در ماشین خود صبر کنید ، شاید آرایشگر شما بخواهد تا اتمام کار مشتری کنونی وارد سالن نشوید .

 

شاید از شما بخواهند تا قبل از مراجعه به سالن موهای خود را بشویید ، خیلی از آرایشگران به شما پیشنهاد میکنند برای کوتاه شدن زمان مراجعه موهای خود را از قبل در منزل بشویید .

آرایشگر شما امکان دارد از لباس و لوازم مخصوص استفاده کند ، این لوازم شامل لباسهای یک بار مصرف ، ماسک ، شیلد صورت ، شیلد رومیزی و غیره میشود و مشتریان نیز موظف هستند در طول مراجعه خود از ماسک استفاده کنند .

شاید از شما درخواست کنند تا در سکوت به سالن مراجعه کنید ، یکی از کارهایی که همه ما دوست داریم انجام بدهیم درد دل با آرایشگر خود است ولی درشرایط کنونی بهتر است در سکوت از خدمات لذت ببرید .

انتظار خوراکی و نوشیدنی نداشته باشید ، اکثر سالن ها در حین ارائه خدمات با نوشیدنی و خوراکی از مشتریان خود پذیرایی میکنند ولی در چنین شرایطی خیلی از آنها دیگر چنین کاری را نمیکنند .

بازشدن سالن زیبایی در ایام کرونا

بازشدن سالن زیبایی در ایام کرونا

اگر مطمئن نیستید میتوانید بپرسید !

احتمالا آرایشگر شما لیستی از قوانین و پروتوکول های جدید را به شما ارائه میدهد که توسط آنها سلامت شما و آرایشگران تضمین شود .

https://www.makeup.com/hair/all-hair/hair-salons-covid-19-reopening

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها