مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , > چطور با پوستمان به‌ملایمت رفتار کنیم؟

چطور با پوستمان به‌ملایمت رفتار کنیم؟

0
(0)

چطور با پوستمان به‌ملایمت رفتار کنیم؟

داشتن پوستی سالم و شاداب برای همه‌ی ما مهم است، به‌همین‌دلیل ما در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ به شما خواهیم گفت که چطور با پوستمان به‌ملایمت رفتار کنیم؟ و همچنین جند روش مراقبت از پوست را برای شما آورده‌ایم :

سم‌زدایی :

آرایش کردن به‌خودی‌خود به پوست شما آسیب نمی‌رساند . ولی هرچند وقت یک‌بار سعی کنید تمام باقی‌مانده‌های آن را از پوست خود پاک‌کرده تا پوستتان تنفس کند . این کار به بازسازی سلول‌ها نیز کمک می‌کند .

کرم مرطوب‌کننده را با ضربات آرام روی پوست خود فشار دهید :

اکثر اوقات ما کرم مرطوب‌کننده را بین دو انگشت خود مالیده ، سپس آن را روی پوست خود می‌زنیم . به‌جای این کار از تکنیک ضربات آرام استفاده کنید تا مرطوب‌کننده، سرم و روغن‌ها بیشتر وارد پوستتان شوند .

شوینده صورت ملایم :

 شوینده‌ای را انتخاب کنید که روغن‌های طبیعی پوستتان را از بین نبرد . یکی از محصولاتی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم شوینده صورت مرطوب‌کننده داو هست .

به هنگام پاک کردن آرایش چشمتان مراقب باشید :

 هرچقدر هم خسته هستید باید برای پاک کردن آرایش چشم تان زمان گذاشته و این کار را با ملایمت انجام دهید . زیرا محکم مالیدن این قسمت باعث ایجاد چروک‌های دائم می‌شود .

زمان لایه‌برداری به پوستتان فشار نیاورید :

 این درست است که لایه‌برداری یکی از قسمت‌های مهم مراقبت از پوست است ولی باید اصولی و با ملایمت انجام شود . زیرا بافت مواد لایه‌بردار به‌راحتی می‌تواند پوست شما را ملتهب و قرمز کند . پیشنهاد می‌کنیم در هر هفته حداکثر دو بار این کار را انجام دهید .

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 0

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

جهت یابی

بازدیدهای اخیر

Close
مشاهده شده

به تازگی بازدید شده

بستن

دسته بندی ها