مجله آنلاین آرایشی و بهداشتی 70رنگ > باشگاه سلامت > , , , , , , > نکاتی درباره نرم‌کننده مو

نکاتی درباره نرم‌کننده مو

5
(1)

نکاتی که درباره نرم‌کننده مو نمی‌دانید

نرم‌کننده‌های مو واقعاً چه‌کاری انجام می‌دهند؟ و آیا برای موهای ما اهمیت دارند و مفید هستند؟ آیا وزن و حجم موهای ما را کاهش می‌دهند؟ آیا تنها برای پایین موها مناسب هستند؟ سؤالات بسیاری از این قبیل وجود دارد. در این مقاله از مجله اینترنتی آرایشی بهداشتی هفتاد رنگ برای شما نکاتی در مورد نرم کننده مو گرد آوری کرده ایم که با استفاده از آنها می توانید موهای سالم و خوش حالت تری داشته باشید.

نکاتی درباره نرم‌کننده مو

نکاتی درباره نرم‌کننده مو

1. تأثیرات و مزیت‌های نرم‌کننده‌ها بلافاصله و سریع است.

شما مجبور نیستید تا نرم‌کننده مو را برای مدت طولانی روی سر خود قرار دهید . علی‌رغم باوری که داریم، قرار دادن نرم‌کننده برای مدت زیاد به معنای کارکرد بهتر آن نیست و این نرم‌کننده‌ها به‌سرعت تأثیر خود را می‌گذارند.

2. نرم‌کننده‌ها از آسیب حوله به مو جلوگیری می‌کنند.

آسیب‌های ناشی از استفاده از حوله: زمانی که موهایتان خیس هستند، آسیب‌پذیر می‌شوند . و حرکت سریع و خشن حوله روی مو می‌تواند موجب آسیب‌هایی از جمله دو شاخه شدن پایین موها گردد. به کار بردن نرم‌کننده قبل از استفاده از حوله کمک می‌کند تا این آسیب‌ها کاهش پیدا کنند.

3. انواع مختلف موها به نرم‌کننده نیاز دارند.

حتی اگر شما موهای معمولی یا با ریشه‌های چرب داشته باشید، هنوز به یک نرم‌کننده خوب نیاز دارید: نرم‌کننده به سالم و سلامت نگه‌داشتن موهایتان کمک می‌کند .

نرم‌کننده‌ها بر اساس انواع موها فرمول‌بندی شده‌اند: مانند نرم‌کننده‌هایی برای موهای معمولی که بدون کم کردن حجم و وزن آن می‌توانند آن‌ها را صاف‌تر کنند.

نکاتی درباره نرم‌کننده مو

نکاتی درباره نرم‌کننده مو

4. بعد از شامپو از نرم‌کننده مو استفاده کنید.

استفاده از یک نرم‌کننده خوب بعد از شست‌وشو موها باعث می‌شود تا موها لطیف و ابریشمی و البته صاف به نظر برسند و هم‌چنین به شانه کردن راحت آن کمک می‌کند و به آن‌ها درخشانیدگی می‌افزاید.

5. موهای شما همیشه مستعد استفاده از یک نوع نرم‌کننده نیستند.

اگر فکر می‌کنید که نرم‌کننده شما به‌درستی برایتان کار نمی‌کند، شاید به این دلیل است که واقعاً نوع مو شما تا حدودی تغییر کرده است. آیا موهایتان خشک‌تر شده‌اند؟ آسیب‌دیده هستند؟ بلندتر شده‌اند؟ شما تنها نیاز دارید به سراغ نوع دیگری از نرم‌کننده بروید که با شرایط کنونی موهایتان مطابقت بیشتری دارد. بشناسید که چه نوع نرم‌کننده‌ای برای موهای شما مناسب است.

6. نرم‌کنندگی همراه با مراقبت

نباید از نرم‌کننده از ریشه تا پایین موها استفاده کنید. موهای نزدیک ریشه تازه و سالم هستند، اما انتهای آن‌ها قدیمی‌تر هستند و نیاز به TLC بیشتری برای زیبایی و سلامتی دارند و نرم‌کننده باید از نیمه ارتفاع موها تا انتها مورداستفاده قرار گیرد.

 

برای امتیازدهی بر روی ستاره ها کلیک کنید

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز دهندگان : 1

تاکنون امتیازی به این مطلب داده نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محصولات مرتبط

    جهت یابی

    بازدیدهای اخیر

    Close
    مشاهده شده

    به تازگی بازدید شده

    بستن

    دسته بندی ها